آشپزی

نان دارچینی سریع با لعاب دوغ پرش به دستور غذا

نان دارچینی سریع با لعاب دوغ
پرش به دستور غذا

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. خط مشی افشای کامل من را بخوانید.

وقتی وقت ندارید منتظر خمیر مخمری باشید که به آرامی رشد می کند، این نان های دارچینی که هوس کنید جواب می دهند.

Cinnamon buns with buttermilk glaze on a wired rack.

من عاشق نان‌های چسبناک سنتی هستم، اما آنها نیاز به برنامه‌ریزی پیشرفته و چندین ساعت زمان برای خمیر دارند. بالا آمدن. من در مورد خانواده شما نمی دانم، اما وقتی بچه های من برای صبحانه نان دارچینی درخواست می کنند، پنج دقیقه قبل، نه بعد از ظهر امروز، آن را می خواهند! اینجاست که این دستور پخت سریع و آسان نان دارچینی وارد می شود. کمی از Cook’s Illustrated بهینه شده است. ، این دستور بر اساس یک خمیر بیسکویت دوغ سریع خمیر شده با بکینگ پودر است. به جای خمیر مخمر، بنابراین نیازی به اجازه دادن به خمیر نیست. این نان های دارچینی در داخل نرم، از بیرون طلایی و کاراملی هستند و از همه بهتر، بسیار سریع و آسان درست می شوند!

آنچه برای تهیه نان دارچینی نیاز دارید

ingredients for cinnamon buns

دستورالعمل های گام به گام

مرحله 1: پر کردن را انجام دهید

filling ingredients in bowl

شکر قهوه ای، شکر دانه ریز، دارچین، میخک و نمک را در یک کاسه کوچک با هم ترکیب کنید. 1 قاشق غذاخوری کره ذوب شده را اضافه کنید و مخلوط کنید تا مخلوط شبیه ماسه خیس شود. کنار بگذارید.

Bowl of mixed filling.مرحله 2: خمیر را درست کنید

whisked dry ingredients in mixing bowl

در یک کاسه بزرگ، مواد خشک خمیر را با هم مخلوط کنید. توجه داشته باشید که اندازه گیری آرد به روش قاشق و تراز بسیار مهم است: آن را با قاشق در یک پیمانه اندازه گیری کنید و با لبه پشتی چاقو آن را صاف کنید. اگر آن را در پیمانه اندازه گیری کنید، مقدار زیادی آرد و نان دارچینی خشک خواهید داشت.

adding buttermilk and butter to dry ingredientsمیزان را اضافه کنید. با قاشق چوبی هم بزنید تا مایع جذب شود و خمیر پشمالو به نظر برسد.

Shaggy dough in a bowl with a wooden spoon.

خمیر را به سطح کار کمی آرد پاشی شده منتقل کنید. خمیر را کمی با آرد پاشیده و ورز دهید تا خمیر تقریبا یکدست شود.

kneaded dough ball

مرحله 3: خمیر را رول کنید

rolling the dough

خمیر را در یک مستطیل کوچک بکشید، سپس به شکل یک مستطیل بزرگتر 12 اینچ در 9 اینچ بغلتانید. خمیر را با 1 قاشق غذاخوری کره ذوب شده بمالید و سپس رویه شکر قهوه ای را به طور یکنواخت روی آن بپاشید. فیلینگ را محکم به خمیر فشار دهید.

filling spread on dough

از انتهای بلند شروع کنید، خمیر را به شکل کنده درآورید و درز را فشار دهید. سپس کنده را به 9 قسمت مساوی برش دهید.

cutting the rolls

رولت ها را با دست کمی صاف کنید تا فیلینگ در جای خود بسته شود.

flattening the cinnamon rollsقرار دادن رول را به صورت 9 اینچ قرار دهید با فویل آلومینیومی کره‌ای پوشیده شده، سپس رول‌ها را با باقیمانده کره ذوب شده بمالید.

brushing cinnamon buns with butter

مرحله 4: پخت

نان‌های دارچینی را حدود 25 دقیقه بپزید تا زمانی که رول‌ها قهوه‌ای طلایی شوند.

baked cinnamon buns

از آویز فویل برای انتقال رول ها به قفسه خنک کننده استفاده کنید. بگذارید حدود 5 دقیقه بنشینند، سپس آنها را از هم جدا کنید.

pulled apart cinnamon buns

مرحله 5: لعاب

لعاب دوغ را با هم زدن دوغ، پنیر خامه ای و شکر شیرینی پزی با هم در یک کاسه کوچک درست کنید.

whisking the buttermilk glaze

لعاب را آزادانه روی نان‌ها بریزید و از گرم شدن آن لذت ببرید. (این نان‌های دارچینی بهتر است تازه از فر خارج شوند، اما می‌توان آن‌ها را در ظرف دربسته نگهداری کرد و با نتایج عالی دوباره گرم کرد.)

توجه: همانطور که گفته شد، این دستور غذا از Cook’s Illustrated بهینه سازی شده است. به نظر من دستور پخت آنها خوب بود اما به طرز دندان دردناکی شیرین بود، بنابراین شکر را به میزان قابل توجهی کاهش دادم. نمک را هم زیاد کردم تا کمی متعادل شود. این نسخه همچنین کمی بیشتر از آرد اصلی نیاز دارد که کار با خمیر را راحت‌تر می‌کند.

Cinnamon buns with buttermilk glaze on a wired rack.

شما هم می توانید لایک کنید

نان دارچینی سریع با لعاب دوغ

وقتی وقت ندارید برای خمیر مخمری که به آرامی در می‌آید منتظر بمانید، این نان‌های دارچینی ارزشمند جواب می‌دهند.

مواد تشکیل دهنده

برای نان دارچینی

برای پر کردن شکر قهوه ای

  • ⅔ فنجان شکر قهوه ای تیره، بسته بندی شده
  • 3 قاشق غذاخوری شکر گرانول
  • 2 قاشق چایخوری دارچین آسیاب شده
  • ⅛ قاشق چایخوری میخک آسیاب شده
  • ⅛ قاشق چایخوری نمک
  • 1 قاشق غذاخوری کره بدون نمک، ذوب شده

برای خمیر

  • 3 فنجان آرد همه منظوره، با قاشق داخل پیمانه ریخته شده و با چاقو صاف می شود، به علاوه مقدار بیشتری برای گردگیری سطح کار
  • 1 قاشق غذاخوری شکر گرانول
  • 1¼ قاشق چایخوری بیکینگ پودر
  • ½ قاشق چایخوری جوش شیرین
  • 1 قاشق چایخوری نمک
  • 1¼ فنجان دوغ کم چرب
  • 7 قاشق غذاخوری کره بدون نمک، ذوب شده، تقسیم شده

برای لعاب

  • 1½ قاشق غذاخوری پنیر خامه‌ای، در دمای اتاق
  • 2 قاشق غذاخوری دوغ
  • ¾ فنجان شکر قنادی

دستورالعمل ها

  1. صفحه فر را در موقعیت وسط تنظیم کنید و فر را از قبل روی 425 درجه فارنهایت گرم کنید. قالب مربع شکل 9 اینچی را با فویل آلومینیومی بپوشانید و یک قاشق غذاخوری کره را با قلم مو بمالید.
  2. شکر قهوه ای، 3 قاشق غذاخوری شکر دانه ریز، دارچین، میخک و ⅛ قاشق چایخوری نمک در یک کاسه کوچک. یک قاشق غذاخوری کره ذوب شده را اضافه کنید و با چنگال یا انگشتان هم بزنید تا مخلوط شبیه ماسه خیس شود. کنار بگذارید.
  3. در یک کاسه بزرگ، آرد، قاشق غذاخوری شکر گرانول باقیمانده، بیکینگ پودر، جوش شیرین و 1 قاشق چایخوری نمک را با هم مخلوط کنید. دوغ و 3 قاشق غذاخوری کره ذوب شده را به مواد خشک اضافه کنید و با قاشق چوبی هم بزنید تا مایع گرفته شود. خمیر چسبناک و پشمالو خواهد بود. خمیر را روی سطح کار کمی آرد پاشی شده منتقل کنید. حدود 1 دقیقه ورز دهید و در صورت لزوم آرد بیشتری بپاشید تا زمانی که صاف شود و دیگر پژمرده نشود.
  4. دوباره سطح را به آرامی گردگیری کنید. خمیر را به شکل یک مستطیل کوچک بکشید، سپس به شکل مستطیل 12×9 اینچی بغلتانید و در صورت لزوم آرد بیشتری را کمی پاشید تا خمیر نریزد. به وردنه بچسبید خمیر را با 1 قاشق غذاخوری کره ذوب شده بمالید. خمیر را به طور یکنواخت با شکر قهوه ای بپاشید و یک حاشیه ½ اینچ باقی بگذارید. با دست، فیلینگ را محکم به خمیر فشار دهید. از قسمت بلند شروع کنید، خمیر را گرد کنید و کمی فشار دهید تا یک کنده سفت تشکیل شود. (اگر خمیر به سطح چسبید، از یک چاقوی تیز یا سوهان خمیر برای رها کردن آن استفاده کنید.) درز را فشار دهید تا ببندد. درز چوب را به سمت پایین رول کنید و با استفاده از یک چاقوی تیز آن را به طور مساوی به 9 قسمت برش دهید. تکه ها را روی دو طرف صافشان برگردانید و هر تکه را با دست کمی صاف کنید تا لبه های باز آن بسته شود و فیلینگ در جای خود بماند. رول ها را در تابه آماده شده بریزید و با برس باقی مانده کره بمالید. 23 تا 25 دقیقه تا زمانی که لبه ها قهوه ای طلایی شوند بپزید.
  5. در همین حین لعاب را درست کنید. در یک کاسه متوسط، پنیر خامه ای و دوغ را با همزن بزنید تا غلیظ و یکدست شود (مخلوط در ابتدا شبیه پنیر کوتاژ خواهد بود). شکر قنادی را اضافه کنید و هم بزنید تا لعاب یکدستی به دست آید.
  6. وقتی نان‌ها تمام شد، از روی فویل استفاده کنید تا آن‌ها را از قالب بیرون بیاورید و روی توری سیمی قرار دهید. اجازه دهید به مدت 5 دقیقه خنک شود، سپس نان ها را با دقت جدا کنید و در صورت لزوم با استفاده از چاقو. اگر متوجه شدید که نان ها کمی به فویل چسبیده اند، آنها را به توری سیمی منتقل کنید. لعاب را به طور یکنواخت روی نان ها بریزید. نان ها بهتر است گرم سرو شوند. باقی مانده ها را می توان در یک ظرف دربسته در دمای اتاق نگهداری کرد.

اطلاعات تغذیه

طراحی شده توسط Edamam

  • در هر وعده (9 وعده)
  • اندازه سرو: 1 نان
  • کالری: 389
  • چربی: 12 گرم
  • چربی اشباع شده: 7 گرم
  • کربوهیدرات: 66 گرم
  • شکر: 33 گرم
  • فیبر: 1 گرم
  • پروتئین: 6 گرم
  • سدیم: 296 میلی گرم
  • کلسترول: 31 میلی گرم

این وب سایت فقط برای مقاصد اطلاعاتی نوشته و تولید شده است. من یک متخصص تغذیه معتبر نیستم و اطلاعات تغذیه ای موجود در این سایت توسط یک متخصص تغذیه یا سازمان غذا و دارو ارزیابی یا تایید نشده است. اطلاعات تغذیه ای به عنوان یک حسن نیت ارائه می شود و نباید به عنوان تضمین تلقی شود. داده ها از طریق یک ماشین حساب تغذیه آنلاین، Edamam.com محاسبه می شود. اگرچه من تمام تلاش خود را برای ارائه اطلاعات دقیق تغذیه ای انجام می دهم، اما این ارقام فقط باید به عنوان تخمین در نظر گرفته شوند. عوامل مختلفی مانند انواع محصول یا برندهای خریداری شده، نوسانات طبیعی در محصولات تازه، و نحوه پردازش مواد تشکیل دهنده، اطلاعات موثر تغذیه ای را در هر دستور غذایی تغییر می دهد. علاوه بر این، ماشین‌حساب‌های آنلاین مختلف بسته به منابع و الگوریتم‌های مربوط به تغذیه خود، نتایج متفاوتی را ارائه می‌دهند. برای به دست آوردن دقیق ترین اطلاعات تغذیه ای در یک دستور غذا، باید با استفاده از ماشین حساب تغذیه دلخواه خود، اطلاعات تغذیه ای را با مواد اصلی استفاده شده در دستور غذای خود محاسبه کنید.

مشاهده دستور العمل های بیشتر:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا