کسب و کار

4 مهارتی که برای اکسل در فروش مجازی نیاز دارید (+ نکات)

4 مهارتی که برای اکسل در فروش مجازی نیاز دارید (+ نکات)

با تبدیل شدن کار از راه دور به یک امر عادی، متخصصان فروش تقریباً بیش از هر زمان دیگری کار می کنند. و طبق گزارش روند فروش HubSpot 2023، 56٪ از فروش حرفه ای ها دریافته اند که فروش از راه دور یا از طریق یک مدل ترکیبی در واقع روند فروش را روان تر کرده است.

virtual selling skills

با این حال، برای استفاده از این مزایا، کسب مهارت‌های خاص برای ایجاد روابط و ارائه پیشنهادهای ارزش قانع‌کننده بدون تعامل رو در رو با مشتریان، بسیار مهم است.

در این پست، همه چیزهایی را که برای برتری در فروش مجازی باید بدانید را پوشش خواهیم داد، از جمله:

Download Now: 5 Free Skill Development Templates

در واقع، در یک مطالعه اخیر مک کینزی، 61٪ از پاسخ دهندگان به نظرسنجی گفتند که، قبل از همه گیری، آنها عمدتاً محصولات کسب و کار خود را از طریق فروش حضوری سنتی می فروختند – این تعداد. از آن زمان به 29 درصد کاهش یافته است. همین پاسخ دهندگان همچنین گفتند که محصولات و خدمات کسب و کار آنها اکنون عمدتاً به صورت آنلاین از طریق ابزارهای کنفرانس ویدیویی فروخته می شود.

image displaying an increase in popularity of virtual selling among salespeople

منبع تصویر

مهارت های فروش مجازی

حتی با بازگشت به سبک زندگی حضوری، فقط 20٪ از خریداران B2B می گویند امیدوارند به فروش حضوری بازگردند. از آنجایی که اینجا باقی مانده است، اجازه دهید برخی از مهارت های ضروری برای موفقیت در فروش مجازی را مرور کنیم.

;

1. توانایی استفاده از فناوری.

برای فروش آنلاین، باید با استفاده از فناوری‌های مختلف برای دستیابی به اهداف فروش خود راحت باشید، به خصوص فروش از طریق ویدئو، زیرا روش ارتباطی ترجیحی برای اکثر فعالیت‌های فروش است.

chart displaying that salespeople prefer selling over video chat than phone

منبع تصویر

علاوه بر راه‌حل‌های کنفرانس ویدیویی، باید راحت ویدیوهای فروش از قبل ضبط‌شده بسازید، ارتباطات ایمیلی، و فروش اجتماعی (فروش از طریق رسانه های اجتماعی).

استفاده از فناوری همچنین به معنای توانایی کلی برای عیب‌یابی مشکلات فنی است که ممکن است پیش بیاید، مانند راه رفتن یک مشتری احتمالی در فرآیند مجوز دادن به میکروفون رایانه‌اش برای استفاده در Zoom.

2. مهارت های ارتباطی قوی.

فروش آنلاین نیاز به ارتباط واضح و مؤثر دارد تا اطمینان حاصل شود که هیچ چیز بین صفحه نمایش گم نمی شود و همه چیز به خوبی در طول یک مکالمه حضوری قابل درک است.

این شامل نوشتن واضح و مختصر، واضح صحبت کردن و ارائه اطلاعات دقیق است. همچنین باید راحت با تلفن یا از طریق چت ویدیویی صحبت کنید.

3. توانایی ایجاد روابط به صورت مجازی.

71% از نمایندگان فروش< /a> می گویند که ایجاد رابطه شخصی تأثیر قابل توجهی در تبدیل یک مشتری بالقوه دارد. از آنجایی که ممکن است هرگز مشتریان خود را رو در رو نبینید، بخش مهمی از فروش مجازی، ایجاد روابط آنلاین است.

اولویت بندی گفتگو و در طول تعاملات آنلاین خود را انسانی کنید، بنابراین شما فقط مانند یک چهره در پشت صفحه به نظر نمی رسید.

4. با انگیزه بمانید.

فروش حتی در بهترین شرایط ممکن است چالش برانگیز باشد. وقتی آنلاین می فروشید، مهم است که سعی کنید مثبت و با انگیزه بمانید.

برخی از استراتژی‌های آزمایش شده و واقعی برای حفظ انگیزه در صورتی که احساس می‌کنید در حال لغزش هستید عبارتند از:

  • با توجه به تأثیر احتمالی که قبلاً برای برخی از مشتریان خود آورده اید
  • تجزیه وظایف به پروژه های کوچکتر قابل مدیریت
  • آگاهی از زمان استراحت یا خروج از سیستم برای آن روز
  • در صورت نیاز درخواست کمک کنید.

در زیر نکات فروش مجازی را مورد بحث قرار می‌دهیم که همراه با مهارت‌های شما، به شما کمک می‌کند در فروش مجازی برتر باشید.

نکات فروش مجازی

virtual selling tips

1. برای چالش ها آماده باشید.

اگر قبل از صحبت کردن چیزی در مورد آنها ندانید، ارتباط با مشتریان بالقوه شما چالش برانگیز خواهد بود. مگر اینکه در حال انجام یک مکالمه اکتشافی باشید، ندانستن چیزی در مورد آنها اتلاف وقت خواهد بود زیرا زمان بیشتری را صرف یادگیری در مورد اینکه چه کسی هستند، می کنید تا پیشنهادهای ارزشی برای محصول یا خدمات خود.

بنابراین، مانند هر target=”_blank”> فروش یعنی آماده شدن شما می خواهید تکالیف خود را در مورد مشتریان بالقوه خود انجام دهید و یاد بگیرید که آنها چه کسانی هستند، نکات دردناک آنها و نحوه ارتباط آنها با کسب و کار شما.

2. به خریداران کمک کنید احساس راحتی کنند.

اتصال مجازی ممکن است ناخوشایند به نظر برسد، بنابراین کمک به مشتریان بالقوه و خریداران در تمام پلتفرم‌های مجازی که استفاده می‌کنید، ضروری است، به خصوص اگر از طریق تماس‌های ویدیویی با هم ملاقات داشته باشید.

به خریداران کمک کنید به محض شروع تماس‌ها احساس راحتی کنند، بنابراین می‌توانید رابطه‌ای ایجاد کنید که به آنها کمک می‌کند برای باز کردن و داشتن یک مکالمه ارزشمند احساس آمادگی کنند. یک راه عالی برای انجام این کار این است که track=”_blank” به راحتی وارد مکالمه شوید و ارتباط برقرار کنید. این فهرست شروع‌کننده‌های مکالمه نیز برای شروع گفتگوهای فروش با آرامش مفید است.

3. به خریداران نشان دهید که فرآیند فروش مجازی چگونه انجام خواهد شد.

فروش و خرید مجازی با فرآیند فروش سنتی که مشتریان احتمالی شما ممکن است به آن عادت داشته باشند متفاوت است. بنابراین، این می تواند مفید باشد که قبل از زمان به آنها نشان دهیم که فرآیند چگونه به نظر می رسد.

می‌توانید این کار را با به اشتراک گذاشتن نقشه‌ای انجام دهید که روند را مشخص می‌کند تا بدانند چه انتظاری دارند تا به آنها کمک کند با آگاهی از آنچه در آینده می‌آیند احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

برای مثال، مشتریان ممکن است تعجب کنند که اگر نتوانند شخصاً با شما ملاقات کنند، چگونه از ایمنی امضای یک سند اطمینان حاصل می کنند. می‌توانید این نگرانی را با اطلاع دادن به آنها در مورد استفاده از خدمات امضای سند امن که خدمات امضای سند آنلاین و ایمن را تسهیل می‌کنند، کاهش دهید.

4. فرآیند ارتباط خود را برای حفظ علاقه تغییر دهید.

یک راه عالی برای ارتقاء سطح فرآیند فروش مجازی و جذاب کردن فروش مجازی این است که نحوه برقراری ارتباط مجازی خود را تغییر دهید.

به عنوان مثال، نحوه اشتراک‌گذاری اطلاعات را با ارسال از طریق ایمیل و گاهی اوقات انتخاب یک جلسه ویدیویی حضوری.

فرآیند کمتر یکنواخت خواهد بود و راه‌های جدید برقراری ارتباط با کسب و کار شما می‌تواند تعامل را بالا نگه دارد.

5. از تصاویری با قدرت بالا استفاده کنید.

تصویر راه عالی دیگری برای درگیر نگه داشتن مشتریان بالقوه در طول فرآیند فروش مجازی است زیرا نحوه دریافت محتوایی را که با آنها به اشتراک می گذارید تغییر می دهد. تصاویر می‌توانند تصاویر، نمودارها یا هر چیزی باشند که می‌توانید برای نمایش کلمات خود به روشی جدید و جلب توجه استفاده کنید.

تصاویر همچنین راه بسیار خوبی برای تمرکز بر نکاتی است که می‌کنید. به عنوان مثال، اگر مشتریان شما با CRM شما 50٪ نرخ بسته بالاتری کسب کنند. می‌توانید این را به آن‌ها بگویید، اما اگر بتوانید این آمار را به عنوان نمودار به آنها نشان دهید و نرخ بسته شدن آنها را قبل و بعد از شروع استفاده از CRM خود مقایسه کنید، می‌توانید تأثیر کلمات خود را قوی‌تر کنید.

6. برای تکرار آماده باشید.

اگرچه فروش مجازی در حال محبوب‌تر شدن است، اما همچنان یک کانال فروش جدید است. در نتیجه، راهنماهای میدانی یا فرآیندهای مشخصی برای پیروی وجود ندارد که نیازهای هر کسب و کار را برآورده کند، بنابراین مهم است که با گذشت زمان آماده، آماده و تمایل به تکرار فرآیند فروش مجازی خود باشید.< /p>

به شما

ممکن است کمی آزمون و خطا طول بکشد، اما هر چه بیشتر با مشتریان خود به صورت آنلاین تعامل داشته باشید، ایجاد یک فرآیند فروش مجازی بدون پیچیدگی آسان تر خواهد بود که به شما کمک می کند تا با سرنخ ها ارتباط برقرار کنید و فروش را افزایش دهید، همانطور که در شخص.

یادداشت سردبیر: این مقاله در ابتدا سپتامبر 2022 منتشر شد و از آن زمان برای جامعیت به روز شده است.

New Call-to-action

منبع:hubspot

مدیر مجله

یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا