داستان واقعی

خلاصه کتاب افراد بیش از سود

خلاصه کتاب افراد بیش از سود

4 دقیقه مطالعه ⌚ 

دوراهی مرغ و تخم مرغ را به خاطر دارید؟

من آن را دوباره بیان می کنم. من آن را در چارچوب این کتاب قرار می دهم:

“کدامیک اول آمد، رهبر یا شرکت؟”

به همان اندازه که این سوال ممکن است ساده به نظر برسد، پاسخ پیچیده است. شما باید یک سفر کامل در 3 فصل و 5 دوره داشته باشید تا دریابید که کدام مفاهیم کلیدی هستند تا راه حل را تعریف کنید.

آیا می توانیم در دنیای بهتری زندگی کنیم؟ آیا می‌توانیم قدرت مثال زدن را در دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم تغییر دهیم؟ آیا جهان باید با رهبران سازگار شود یا رهبران با جهان؟

اگر به دنبال پاسخ این سؤالات هستید، می‌توانید آنها را در کتاب دیل پارتریج بیابید: افراد بیش از سود. سیستم را بشکن با هدف زندگی کن موفق تر باشید.


مسیر تغییر / افراد بیش از سود

سیستم را بشکنید و با هدف زندگی کنید و در عین حال موفق تر باشید. @dalepartridge برای توییت کلیک کنید


“خلاصه افراد بیش از سود”

نویسنده زندگی خود را وقف ایجاد تغییر و به چالش کشیدن طرز تفکر رهبران، همه ما کرد. او در تلاش است تا از طریق مثال خود از رهبری با ذهنیت “مردم بیش از سود” تغییری ایجاد کند.

افراد بیش از سود در سه بخش ساختار یافته است. هر بخش موقعیت یا لحظه ای را توصیف می کند که می توانیم در آن قرار بگیریم.

  1. چرخه ای که در آن گیر کرده ایم. در کجا ایستاده ایم؟ قصد داریم کجا برویم؟ اگر پاسخ کامل و صادقانه به این سؤالات را در چنته داشته باشیم، قدم بعدی ممکن است رفتن به راهی باشد که دیل به ما توصیه می کند. راه نیکی و درستی یکدیگر.
  2. با درک، تغییر می آید. همه مفاهیم خوب به ما داده شده است، اینکه چگونه می توانیم رفتار کنیم و برای افراد ارزش قائل شویم. چگونه می توانیم به زندگی، دوستانمان و هر کاری که انجام می دهیم و لمس می کنیم، ارزش بیشتری قائل شویم؟
  3. سیستم را برای “خوب” بشکنید. چگونه می توانیم زندگی خود را بهتر کنیم، چه اقداماتی باید انجام دهیم. چگونه واکنش نشان دهیم. چگونه در هر موقعیتی در مسیرمان در جهان عمل کنیم.

بخش اول کتاب برای روشن کردن شرایط برای همه شرکت هایی است که می خواهند مسیر خود را تغییر دهند. هر شرکتی در آغاز با دوره ای از صداقت و حقیقت شروع می کند.

«دوران صادقانه زمانی در سفر یک شرکت است که در آن مأموریت، کیفیت و صداقت در هسته سازمان قرار دارد.»

اکنون زمانی است که شرکت‌ها تمرکز بیشتری روی جلب رضایت مشتریان دارند. برای انجام این کار، تیم های رقابتی ایجاد می شوند تا با آنها کار کنند. برای دیل پارتریج، این یک استدلال خوب برای تعریف زمان حال به عنوان یک زمان عالی با تمرکز واضح بر رهبران، مزایای شرکت و مشتریان، و استراتژی‌های بلندمدت است.

People Over Profit Summary

طبیعت انسانی ما طوری طراحی شده است که خستگی ناپذیر به دنبال عملکرد و کارایی بیشتر و بیشتر باشد.

“عشق به کارآمدی صادقانه به بیشتر مردم وارد می شود، زیرا والدین آنها در سنین پایین کاشته شده اند”

این ثابت می‌کند که عصر کارآمد آغاز می‌شود. «دوران مردم و سود، که در آن شرکت‌ها تلاش می‌کنند برای هر دو ارزش قائل شوند، حتی اگر یک طرف همیشه ضرر می‌کند.»

این دوره معمولاً با عباراتی به عنوان مبارزه و انتخاب توصیف می شود. این لحظه ای است که شرکت مسیر خود را برای رفتن از این به بعد انتخاب می کند. اگر رهبران کور باشند و دید محدودی در مورد روش انجام کارها داشته باشند، احتمالاً استراتژی بلندمدت شکست خواهد خورد.

اگر رهبران تصمیمات اشتباهی بگیرند چه اتفاقی می‌افتد؟ راه اشتباهی را برای مدیریت کارها انتخاب کنید؟ این می تواند زاده یک دوره جدید باشد: عصر فریبنده. عصر مدیریت ضعیفی که توسط رهبران انجام می‌شود “که به دلیل موفقیت مالی کوتاه مدت خود کور شده‌اند، سازمان‌ها تقریباً با هر شاخص دیگری شروع به شکست می‌کنند.” این زمانی است که رهبران شرکت قصد دارند هر کاری که ممکن است انجام دهید تا سود بیشتری کسب کنید. «عصر دروغ و تحریف. و بالاتر از همه، این دوران سود بر مردم

است

این نوع رهبری اشتباه است. ممکن است قبلاً خودتان نتیجه بگیرید. دیل همچنین در کتاب خود به صراحت می گوید: تأکید زیادی بر جلوه ها.

«تاریخ نشان می‌دهد که وقتی شرکت‌ها به طور دسته جمعی وارد عصر فریبکاری می‌شوند، همیشه به رکود منجر می‌شود.»

خوشبختانه، حتی در این دوران دروغ و مدیریت ضعیف، فضا برای تغییرات خوب وجود دارد.

بیایید بگوییم که خود را در این موقعیت قرار می‌دهیم. همه چیز از هم می پاشد و ما به دنبال راه های جدیدی برای غلبه بر شکست ها هستیم.

People Over Profit PDF

برای شروع دوباره و تلاش برای اصلاح همه چیزهایی که در جهت اشتباه پیش می رفت دیر نیست. زمان آن فرا رسیده است که شرکت ما وارد دورانعذرخواهی شود. این لحظه ای است برای بازیابی و ابداع مجدد نام تجاری شرکت. اکنون می‌توانیم بفهمیم که هدف ما چیست و آن را دنبال کنیم…

«دوران عذرخواهی در مورد بازیابی است. بازگرداندن اعتماد به نفس بازگرداندن اعتماد بازیابی سلامت. بازگرداندن ایمان بازگرداندن امید، ماموریت، کیفیت و مسئولیت پذیری. این در مورد بازگرداندن شفافیت و شفقت است.”

به طور طبیعی، پس از یک پیش نمایش مانند این، ما با یک سوال کلیدی مواجه می شویم: چه کاری می توانم انجام دهم تا دوره صادقانه را به عنوان یک استراتژی بلند مدت در کنار خود داشته باشم؟

دیل پاسخ بسیار خوبی به ما می‌دهد و به ما می‌آموزد که چگونه می‌توانیم رفتار و واکنش نشان دهیم تا در همان دوران شفافیت و حقیقت باشیم. برای ادامه در «عصر افراد بیش از سود». این دوران به همان اندازه که به نظر می رسد ساده است: همه ما باید در ساختن دنیایی بهتر و تغییر سیستم مشارکت داشته باشیم.

شاید گرانبهاترین درسی که باید از کتابهای دیل بیاموزیم این باشد که تفاوت ایجاد کنیم. ذهن های سالم تر می توانند یک محیط سالم، یک دنیای سالم ایجاد کنند. تغییر ممکن است در سطح فردی شروع شود، اما، قطعا، در مجموع قوی تر و قوی تر می شود.

‘با هم می‌توانیم دنیایی شگفت‌انگیزتر از آنچه تصور می‌کنیم بسازیم.’ @dalepartridge برای توییت کلیک کنید

این خلاصه را دوست دارید؟ مایلیم از شما دعوت کنیم برنامه رایگان 12 دقیقه‌ای ما را برای خلاصه‌های شگفت‌انگیز و کتاب‌های صوتی دانلود کنید.

Screenshot 196

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

مدیر مجله

یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا