سرگرمی

روستای حسین آباد کرون

روستای حسین آباد کرون

۱۸ شهریور ۱۳۹۹

روستای حسین آباد کرون یکی از روستاهای دهستان کرون سفلی می باشد که در بخش کرون از توابع شهرستان تیران و کرون واقع شده است .این روستا در فاصله حدود ۸۰ کیلومتری از اصفهان و ۳۰ کیلومتری شهرستان تیران قرار گرفته است . از نظر موقعیت جغرافیایی در طول جغرافیایی ۵۱″ ۵۰″ شرقی و عرض جغرافیایی ۳۲″ ۴۹″ شمالی قرار دارد و ارتفاع آن از سطح دریا برابر با ۲۱۳۰ متر می باشد .

روستای حسین آباد کرون روستای حسین آباد کرون

موقعیت استقرار روستای حسین آباد کرون به گونه ای است که در جنوب جاده آسفالت اصفهان – داران و در فاصله ۳و نیم کیلومتری از این جاده می باشد .محور فرعی منشعب از جاده اصفهان – داران که در شمال شرقی روستای حسین آباد قرار گرفته پس از عبوراز روستاهای نسیم آباد و سوران به این روستا رسیده و از وسط روستا عبور و روستا را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می کند .این محور در نهایت به مرکز تصفیه خانه آب کاشان واقع در دامنه کوهی در جنوب روستای حسین آباد ختم می شود .
روستای حسین آباد از سمت شمال شرق به روستای سوران – از سمت جنوب به مراتع حسین آباد – از سمت شرق به روستای بودان – و از غرب به روستای قهریزجان محدود می شود .

روستای حسین آباد کرون1 روستای حسین آباد کرون

در زمستان برفی و بشدت سرد اما به علت خکسالی هاچندین سال است که برف خیلی زیادی مثل سالهای دور نمی بارد.مردمی خونگرم مهمان نواز و با جنب و جوش بالا عاشق ورزش بخصوص فوتیال که دارای استعدادهای فوق العاده می باشند که نمونه آن کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ساحلی آقای علی نادری می باشد..در عین حال سرانه امکانات ورزشی بسیار پایینی دارد.

%name روستای حسین آباد کرون

%name روستای حسین آباد کرون

%name روستای حسین آباد کرون

%name روستای حسین آباد کرون

%name روستای حسین آباد کرون

با تشکر از جناب آقای مجتبی نادری بابت ارسال تصاویر .

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

[امتیاز: 1 میانگین: 1]

           

منبع : سیری در ایران

مدیر مجله

یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا