کسب و کار

9 نمونه فروش (به علاوه نکاتی در مورد نحوه نوشتن خود)

9 نمونه فروش (به علاوه نکاتی در مورد نحوه نوشتن خود)

پیشنهاد فروش شما می‌تواند باعث ایجاد یا شکست معامله شود، بنابراین ایده خوبی است که قبل از ملاقات با مشتری خود، آن را بررسی کنید. این خط افتتاحیه، کارت ویزیت شفاهی شما و اولین چیزی است که مشتری شما هنگام تماس یا ملاقات با آنها می شنود.

من تقریباً 16 سال است که در بخش فروش هستم و سهم خود را از زمین های عالی و کمتر از ستاره شنیده ام.

Download Now: 4 Customizable Pitch Decks [Free Templates]

در این پست، می‌خواهم در مورد آناتومی یک طرح فروش خوب بحث کنم و نمونه‌هایی از بهترین موارد فروش را که تا به حال شنیده‌ام به اشتراک بگذارم.

فهرست محتوا

فروشندگان از ارائه یک ساعت ارائه به مشتریان احتمالی برای فروش محصولات یا خدمات گذشته اند. هیچ کس چنین زمان ندارد و، صادقانه بگویم، اگر به یک ساعت برای انتقال پیشنهاد ارزش خود نیاز دارید، این کار را اشتباه انجام می دهید. (Psst: اگر برای ایجاد یک پیشنهاد ارزش به کمک نیاز دارید، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم.)

به دلایلی به آنها صفحه های آسانسور می گویند . در حالت ایده‌آل، اگر یکی از آنها را به من می‌دهید، در مدت زمانی که طول می‌کشد تا از لابی به طبقه من برسید، بتوانم بفهمم چه چیزی برای ارائه دارید.

یک فروشنده خوب باید بتواند پیام خود را به طور قانع کننده و مختصر منتقل کند. اگر بتوانید میزان فروش خود را ثابت کنید، به احتمال زیاد زمان بیشتری برای صحبت کردن خواهید داشت.

پیشنهاد محصول چیست؟

پیشنهاد محصول تفاوت چندانی با طرح فروش ندارد، اما به طور خاص بر یک محصول یا خدمات متمرکز است. شما عمیقاً بررسی خواهید کرد و بر نحوه عملکرد محصولتان، چگونگی حل مشکلات آن و مزایای خاصی که برای مشتریان شما به ارمغان می آورد تأکید می کنید.

به‌عنوان مثال، یک طرح فروش می‌تواند به طور گسترده متمرکز باشد، مثلاً اگر شرکت مشاوره‌ای هستید که طیف وسیعی از خدمات را ارائه می‌دهد. شما به جای یک محصول یا خدمات خاص، مانند یک پلت فرم CRM یا ابزار حسابداری، کسب و کار خود را به عنوان یک کل می فروشید.

چگونه یک طرح را شروع کنیم

شروع تماس فروش مسلماً سخت ترین بخش زمین است. شما باید توجه مشتری بالقوه خود را جلب کنید تا آنها واقعاً بخواهند ارزش محصول شما را بشنوند و اینکه چگونه می تواند به تجارت آنها کمک کند. اما قبل از اینکه بتوانید ارزش محصول را به اشتراک بگذارید، باید مشتری بالقوه را جذب کنید.

هنگامی که طرح خود را شروع می‌کنید، می‌خواهید عناصر ضروری زیر را ادغام کنید.

  • با مشکل شروع کنید. همیشه با مشکلی که در حال حل آن هستید شروع کنید. تا زمانی که آنها مشکلی را که می توانید حل کنید ندانند، برای شنیدن اینکه چگونه محصول شما یک راه حل است، نمی توانند بشنوند.
  • شروع زمین را به صورت عمودی تنظیم کنید. هیچ کس نمی‌خواهد صدای کلی را بشنود که برای هر کسب و کاری صدق کند. در مورد عمودی آنها تحقیق کنید و از اطلاعاتی که پیدا کردید برای شخصی سازی فوراً استفاده کنید.
  • مشخصات را پیشنهاد دهید. اگر آنها مشکل را با استفاده از راه حل شما حل نکنند، چه چیزی را برای از دست دادن دارند؟ نیازی نیست آن را با این عبارات واضح بیان کنید – اما اشاره به خطرات در ابتدای بازی می‌تواند به شما کمک کند خرید فوری را تضمین کنید.

در اینجا چند روش برای شروع ارائه محصول وجود دارد، اما به یاد داشته باشید: اگر پیشنهاد را از طریق ایمیل ارسال می‌کنید، سعی کنید به سی ثانیه یا یک تا دو جمله پایبند باشید.

با یک حکایت شخصی شروع کنید.

بازی را با چیزی که بهتر می دانید – خودتان شروع کنید. در حالی که فکر نمی‌کنم در تمام مدت برنامه‌تان صرفاً روی خودتان تمرکز کنید، شروع کردن با یک حکایت شخصی می‌تواند به شما کمک کند با اصالت بیشتری صحبت کنید و همدلی را تقویت کنید.

کلید در اینجا تمرکز بر شایستگی های محصول نیست. چه تعداد از محصولات با “این محصول به من کمک کرد در مدت زمان X به X نتیجه برسم” شروع می شود؟ زیاد. و من در حال حاضر خمیازه می کشم. و هیچ کس به نتایج اهمیت نمی دهد مگر اینکه ابتدا مشکل را بداند.

حکایت شخصی شما باید بر مشکلی تمرکز کند که محصول شما می تواند آن را حل کند. آن را تا جایی که دوست دارید عذاب آور کنید – و فراموش نکنید که اصیل باشید و حکایت خود را به تجارت آنها متصل کنید.

سوالی بپرسید که به مشکلی که حل کرده‌اید مربوط می‌شود.

اوه، بله، سوال خوب قدیمی. اگرچه ممکن است در آستانه استفاده بیش از حد باشد، نباید نادیده گرفته شود. پرسیدن سوال یک راه بسیار موثر برای شروع یک مسابقه است. سوال باید دوباره روی مشکل تمرکز کند.

به سؤالات بله یا خیر پایبند باشید و آن را به طور خاص با کسب و کاری که در حال ارائه آن هستید تنظیم کنید. اگر با یک کسب و کار املاک صحبت می کنید، سؤالی ایجاد کنید که مشکلی را که به طور خاص توسط شرکت های املاک تجربه شده است، بیان کند. اگر نرم‌افزار مدیریت املاک را بفروشید، می‌تواند به این سادگی باشد: «آیا زمان زیادی را صرف پیگیری فروش املاک فردی می‌کنید؟ این زمان بهتری است که در واقع برای نشان دادن خانه‌ها به خریداران احتمالی صرف شود.»

با آماری شروع کنید که طنین انداز می شود و سهام را پیشنهاد می کند.

شروع با آمار می تواند موثر باشد – اما باید با مخاطبان طنین انداز شود و سهام را ارائه دهد. به عبارت دیگر، آمار چه ربطی به مشکل دارد؟ چگونه یک سقوط بالقوه و بحرانی را منعکس می کند که می تواند به مشتری بالقوه شما آسیب برساند؟

فرض کنید شما فروشنده خدمات نگهداری حیاط هستید. شروع با «۵۰ درصد خانه‌ها از خدمات تعمیر و نگهداری حیاط استفاده نمی‌کنند» راهی تنبل و کسل‌کننده برای شروع کار است. درعوض این را در نظر بگیرید: “50٪ خانه ها از خدمات تعمیر و نگهداری حیاط استفاده نمی کنند و در نتیجه هر سال هزاران نفر به HOA پرداخت می شود.”

اکنون که می دانید چگونه طرح خود را شروع کنید، زمان آن است که بقیه آن را ارائه دهید. از نکات زیر برای ایمن کردن خرید در کمتر از سه دقیقه استفاده کنید.

1. کوتاه کنید.

پیشنهاد فروش یک ارائه معمولی نیست. قرار نیست اسلایدهای پاورپوینت داشته باشید. شما قرار نیست شیرینی های رایگان روی میز اتاق هیئت داشته باشید. و مهمتر از همه، شما برای مدت طولانی وقت و حوصله مخاطبان خود را نخواهید داشت – حداقل تا زمانی که روی محصول شما فروخته نشود.

2. روشن کنید.

این با نکته قبلی مرتبط است. شما وقت ندارید روی مماس ها بروید یا در مورد چیزی صحبت کنید جز پیامی که می خواهید منتقل کنید. زمین شما باید ناب و دقیق باشد. باید فوراً با شنونده شما ثبت نام کند. این بدان معناست که با قصد و وضوح صحبت کنید.

اگر محصولی را عرضه می‌کنید، می‌خواهید مطمئن شوید که به وضوح نحوه حل مشکلات مشتریان بالقوه شما را به وضوح بیان می‌کنید، و به آن‌ها تصویر واضحی از نحوه بهبود روز به روز آن‌ها ارائه می‌دهید اگر تصمیم به ایجاد یک محصول داشته باشند. خرید.

3. توضیح دهید که مشتریان شما چه کسانی هستند.

تصویری را که قرار است در زمین خود ترسیم کنید، در نظر بگیرید. به شنوندگان خود دیدگاهی در مورد اینکه چه کسی محصول یا خدمات شما را می‌خرد، بدهید. آنها می خواهند بدانند که شما یک بازار پرسود و درگیر در ذهن دارید. در شناسایی افرادی که به محصول شما علاقه مند هستند، مشخص باشید و سعی کنید دلیل علاقه شنوندگانتان را به آنها بیان کنید.

4. مشکلی که با آن مواجه هستند را توضیح دهید.

علت نیاز پایگاه مشتری شما را بیان کنید. بازار هدف شما به اندازه مشکلاتی که می توانید برای آنها حل کنید ارزشمند است. مشکلی را که دائماً با آن روبرو هستند، منتقل کنید. اگر نرم‌افزار صفحه‌گسترده‌ای را برای حسابداران ارائه می‌دهید که دارای عملکردی است که اکسل ندارد، می‌توانید درباره سختی حسابداری بدون ویژگی‌های منحصربه‌فرد نرم‌افزار خود صحبت کنید.

5. توضیح دهید که محصول شما چگونه نیازهای آنها را برطرف می کند.

در اینجا می‌توانید همه آن را به خانه بیاورید. شما مشخص کرده اید که به چه کسی می فروشید. شما مشخص کرده اید که چرا به آنها می فروشید. اکنون، باید مشخص کنید که چرا آنها از شما خرید می کنند. چه کاری می توانید بهتر از رقابت خود انجام دهید؟

همانطور که در بالا ذکر شد، باید به وضوح توضیح دهید که محصول شما چگونه نیازهای آنها را برطرف می کند. در ادامه مثال حسابداری، می‌توانید به این موضوع بپردازید که چگونه ویژگی‌های منحصربه‌فرد تجسم داده‌ها باعث کارآمدتر شدن کارها می‌شود.

6. توضیح دهید که موفقیت با محصول شما چگونه خواهد بود.

مزایای محصول خود را در مقیاسی وسیع‌تر نشان دهید. در مثالی که ما استفاده کردیم، می‌توانید در مورد اینکه حسابدارانی که از نرم‌افزار شما استفاده می‌کنند، زمان بیشتری برای گذراندن با مشتریان مهم یا انعطاف‌پذیری برای گذراندن وقت با خانواده‌هایشان دارند صحبت کنید. نشان دهید که چگونه محصول شما زندگی مشتریان شما را در کل بهتر می کند.

در حالت ایده‌آل، طرح شما باید یک خطی باشد که در آن شرکت شما چه کاری انجام می‌دهد، چگونه آن را انجام می‌دهد و برای چه کسی انجام می‌دهد. و این فقط یک الزام برای نمایندگان فروش نیست. هرکسی در شرکت شما، از مدیر عامل گرفته تا مشاوران فروش، باید از صمیم قلب اطلاعات فروش تک خطی شما را بداند.

بنابراین، چگونه باید سطح فروش خود را ساختار دهید؟

چارچوب پیچ فروش

اگر وقت دارید که به درستی مکالمه را گسترش دهید و روی آن کار کنید، نقاط مورد علاقه را لمس کنید. در اینجا چارچوبی وجود دارد که می توانید برای ساختن طرح خود از آن استفاده کنید:

  • مشکل. با بیانیه یا سوالی در مورد مشکلی که حل می کنید شروع کنید. می توانید با استفاده از یک حکایت شخصی، سؤال یا آمار چشم باز، مشکل را مطرح کنید. به چرایی پاسخ دهید.
  • بیانیه ارزش. بیانیه ارزش بسیار واضح و مختصر را به اشتراک بگذارید. کنش محور و بر نتیجه متمرکز باشید. از استفاده از اصطلاحات خاص خودداری کنید. مزایا را به اشتراک بگذارید.
  • چگونه این کار را انجام می دهیم. متمایز کننده های منحصر به فرد را برجسته کنید و کاری را که انجام می دهید توضیح دهید.
  • نکات اثباتی. مثال‌های مرجع واضح ارائه کنید و دستاوردهای قابل تشخیص را فهرست کنید. اعتبار و جوایز صنعت را به اشتراک بگذارید.
  • داستان های مشتری. مثال ها و موفقیت های مشتری را به اشتراک بگذارید. داستان های احساسی و شخصی مشتری را بگویید. آن را واقعی و ملموس کنید.
  • سوال جذاب. با یک سوال باز، فضایی را برای گفتگو ایجاد کنید.

بسیاری از شرکت‌ها برای اطمینان از فروش، از داستان‌های موفقیت در فعالیت‌های خود استفاده می‌کنند. حذف نام واقعا کار می کند، بنابراین مطمئن شوید که از آن به نفع خود استفاده کنید. و اگر محصول شما به اندازه کافی کوچک یا سبک است که در جیب شما باشد، باید همیشه یک محصول برای نشان دادن مشتری احتمالی خود داشته باشید.

من همیشه بر نیاز به یک طرح فروش مختصر تاکید می کنم. بنابراین آن را عاری از اصطلاحات حرفه ای نگه دارید، وارد علف های هرز نشوید و مطمئن شوید که بیشتر از خودتان در مورد مشتری و مشکلات آنها صحبت می کنید.

هیچ چیز آزاردهنده تر از این نیست که یک فروشنده لاف زن درباره خود، شرکت یا خدماتش صحبت کند. این همان چیزی است که من آن را “من هیولا” می نامم. بازیگر داستان شما مشتری است، نه شما — نقطه.

موضوعات توزیع

در نهایت، ارائه و توزیع همه چیز هستند. شما باید با ابزارهای مناسب (مانند نسخه آزمایشی، آزمایشی رایگان، یا ارائه) پیشنهاد فروش خود را در زمان مناسب به فرد مناسب تحویل دهید.

فروش با لیست مخاطبین شما شروع می شود. لیست و شخصیت های خود را تعریف کنید، اطلاعات تماس صحیح آنها را بدانید، معرفی کنید و مطمئن شوید که در زمانی از روز که احتمال پاسخگویی به آنها وجود دارد با آنها تماس می گیرید.

چگونه می توانید فروش خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؟ در اینجا چند مثال و ایده برای ارائه طرح فروش وجود دارد.

1. داستان بگویید.

شنوندگان خود را با گفتن داستان کوتاه. داستان می تواند در مورد شرکت یا نحوه موفقیت مشتری از طریق محصول یا خدمات شما باشد. در این مثال اخیر، می‌توانید با مشکلی که مشتری با آن مواجه بود شروع کنید، راه‌حل را هدایت کنید و با نتایج کلیدی که مشتری به دست آورده است، پایان دهید.

اگر فکر می‌کنید داستان‌گویی دشوار است، نگران نباشید. فقط به فیلم ها و برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود فکر کنید – چگونه آنها شما را درگیر خود کردند؟ سعی کنید از همان ترفندهایی که داستان سرایی را در حین فروش می‌خواهید، تقلید کنید. از تصاویر و عناصر تعاملی برای غنی سازی تجربه برای شنوندگان خود استفاده کنید، با در نظر گرفتن اینکه مخاطبان شما چه کسانی هستند و ترجیحات آنها چیست.

برای مثال، اگر نرم‌افزار سطح سازمانی را به مدیران ارشد می‌فروشید، ممکن است لحن و تحویل خود را طوری تنظیم کنید که رسمی‌تر و آماده‌تر باشد. با این حال، صاحب نامرتب یک استارتاپ ممکن است قدردان شوخ طبعی و ساده لوحی باشد. بالقوه خود را مطالعه کنید تا بهترین روش داستان سرایی را برای آنها بیابید.

این مثال ارائه گام فروش از یک عرشه الگویی که در Canva پیدا کردم نشان می‌دهد که چگونه می‌توان یک آمار صنعت مرتبط را در ابتدای طرح خود به اشتراک گذاشت. به نظر من، داده ها راه بسیار خوبی برای بیان داستان هستند.

Sales pitch presentation example with data points

منبع تصویر

2. یک گزاره ارزش را درج کنید.

چه ارزشی برای این شخص یا شرکتش ارائه خواهید کرد؟ اگرچه پیشنهاد شما باید کوتاه و شیرین باشد، ارزش پیشنهادی هسته اصلی فروش شما است. برای ارائه بیشترین میزان تأثیر، ارزش شما باید پس از شناسایی مشکلی که مشتری بالقوه شما در زندگی روزمره با آن مواجه است، ایجاد شود. ارزش پایه راه حل پیشنهادی است و لحظه ساخت یا شکست زمین شما است.

در این الگوی ارائه فروش، شرکت به‌طور واضح مزیت‌های رقابتی خود را به‌عنوان راهی برای برقراری ارتباط با ارزش خود بیان می‌کند.

Sales pitch presentation example highlighting competitive advantage >

منبع تصویر

یک بوم گزاره ارزش ایجاد کنید تا متن ارزش خود را راهنمایی کنید. به یاد داشته باشید که سازنده سود و مسکن‌ها مستقیماً به سود مشتری و نقاط درد ارتباط دارند. استفاده از این دو بخش از بوم خود به شما کمک می کند تا زمینه ای ایجاد کنید که مستقیماً با مشتری و نیازهای آنها صحبت کند.

Graphic of HubSpot’s value proposition canvas

منبع تصویر< /a>

3. زمینه فروش را شخصی کنید.

با چه کسی صحبت می کنید؟ مطمئن شوید که سطح فروش شما به آنها مرتبط است و علاقه آنها را برانگیخته است. می‌توانید آن را سفارشی کنید تا مواردی را که برای شخصی که با او صحبت می‌کنید مهم‌ترین آنها را بررسی کند.

این ایده برای هر روش یا تکنیکی که استفاده می‌کنید کاربرد دارد. مهم نیست چه اتفاقی می افتد، زمین فروش باید با نقاط درد و نیازهای بسیار خاص مشتری شما صحبت کند. برای مثال، اگر نرم‌افزار حسابداری خود را به مالک انحصاری یک کسب‌وکار آزاد ارائه می‌کنید، ممکن است بر ابزار ساده و آسان صورت‌حساب تأکید کنید.

برای اینکه شخصی‌سازی بیشترین تأثیر را داشته باشد، باید یک داشته باشید تماس اکتشافی سازنده که در آن سوالاتی پرسیده اید که فوری ترین نیازهای مشتری احتمالی شما را پوشش می دهد. از اطلاعاتی که در طول آن فرآیند به دست آورده‌اید استفاده کنید تا پیشرفت خود را ارتقا دهید.

Graphic of HubSpot’s discovery call template

4. آهنگ خود را تغییر دهید.

تنوع پیش فروش وجود دارد انواع برای انتخاب:

  • پیش فروش تک کلمه ای. کل ارزش پیشنهادی و ماموریت شرکت خود را به یک کلمه کاهش دهید. برای مثال، پیشنهاد فروش یک کلمه‌ای HubSpot ممکن است «رشد» باشد.
  • پیشنهاد فروش سوال. باز کردن طرح خود با یک سوال نه تنها کنجکاوی را تحریک می کند، بلکه گیرنده نهایی را نیز درگیر می کند. یک مثال می تواند این باشد: شرکت شما چقدر پول را برای فعالیت های فروش دستی که می توانند خودکار شوند هدر می دهد؟
  • طرح فروش قافیه. استفاده از قافیه می تواند طرح شما را برای خریداران به یاد ماندنی تر کند و حتی خنده را برانگیزد. به عنوان مثال، اگر من مرکز فروش را به یک تجارت بالقوه معرفی کنم، می‌توانم بگویم، مرکز فروش هر نیاز فروش را از پایین به بالا پوشش می‌دهد و شما را به عضوی نخبه در باشگاه اتوماسیون فروش تبدیل می‌کند. اگرچه من مطلقاً شاعر نیستم.
  • طرح فروش خط موضوع. اگر در اصل محصول خود را از طریق ایمیل می فروشید، می توانید یک خط موضوع فروش که محصول را به مشتریان بالقوه معرفی می کند.
  • پیش فروش توییتر: برای این مورد نیازی نیست در X (که قبلا توییتر بود) وارد شوید. درعوض، به این فکر کنید که اگر فقط 280 کاراکتر برای کار با آنها داشتید، چگونه حرف خود را بیان می کردید. بر چه چیزی تاکید می کنید؟ چه چیزی را حذف می کنید؟
  • پیش فروش Pixar: شخصیت خریدار ایده‌آل، مشکل کلیدی و راه‌حل آن‌ها را در داستانی قرار دهید که کم و بیش از ساختار آشنای Pixar پیروی می‌کند: روزی روزگاری _____. هر روز، _____. یک روز _____. به همین دلیل، _____. تا بالاخره _____.

بسته به مشتری بالقوه و موقعیت، نوع طرح مورد استفاده خود را تغییر دهید. از طرف دیگر، با پیشرفت فرآیند فروش، می‌توانید از انواع مختلفی از طرح‌ها استفاده کنید و مواردی را که مشتری بالقوه شما به طور مؤثرتری به آنها پاسخ می‌دهد، شناسایی کنید.

5. آهنگ خود را تمرین کنید.

تمرین، تمرین، تمرین. هنگامی که طرح خود را ایجاد کردید، آن را تمرین کنید تا در ارائه آن در مقابل مشتریان احتمالی احساس راحتی کنید. شما می توانید این کار را به چند روش انجام دهید: با ایستادن در مقابل آینه و تمرین، فیلمبرداری از خود با استفاده از دوربین تلفن یا لپ تاپ یا نقش آفرینی با همکار.

ما به‌ویژه آخرین گزینه را توصیه می‌کنیم زیرا می‌توانید در حین یا بعد از تمرین بازخورد مستقیم دریافت کنید. ایفای نقش یک تکنیک آموزش فروش ارزشمند است که به شما کمک می‌کند ماهیچه های خود را به حرکت در می آورند در حالی که شما را در موقعیت هایی قرار می دهند که باید روی پاهای خود فکر کنید. همکار شما ممکن است اسکریپت را روی شما تغییر دهد، دقیقاً برای تقلید کردن آنچه که می‌تواند با یک مشتری احتمالی در زمان واقعی باشد.

6. سعی کنید از استعاره استفاده نکنید.

احتمال این است که فروش شما در کلاس درس انگلیسی اتفاق نیفتد. ایده ترکیب کردن مقایسه‌های واضح و هوشمندانه ممکن است در تئوری مؤثر به نظر برسد، اما احتمال زیادی وجود دارد که مشتری احتمالی خود را گیج کنید. به یاد داشته باشید، شما می خواهید همه چیز را روشن نگه دارید.

اگر احساس می‌کنید مجبور به استفاده از استعاره هستید، آن‌ها را مرتبط با کسب‌وکار یا بسیار آشنا نگه دارید (مانند «پیاده‌روی قبل از دویدن مهم است» یا «ما باید سیب‌ها را با سیب مقایسه کنیم»). از استعاره های مرتبط با ورزش استفاده نکنید مگر اینکه بر این اساس با مشتری خود ارتباط برقرار کرده باشید – شاید آنها در کودکی مانند شما بیسبال بازی می کردند یا هر دو طرفدار یک تیم ورزشی هستید.

7. یک لحظه WOW ایجاد کنید.

یکی از راه‌های اطمینان از خاطره‌انگیز بودن صدای شما این است که ذهن شنونده یا گیرنده را منفجر کنید. شما می‌توانید این کار را با بیان یک واقعیت غیر شهودی، نشان دادن پرفروش‌ترین محصول/خدمت به شیوه‌ای تکان‌دهنده، گفتن یک داستان عجیب و غریب، یا تأکید بر منحصربه‌فردترین ویژگی محصولتان انجام دهید.

برای مثال، بیایید بگوییم که شما خدمات مشتریان شرکت خود را به عنوان یکی از نقاط کلیدی فروش خود معرفی کرده اید. در طول یک بازدید از دفتر، ممکن است مشتری بالقوه را به بازدید از طبقه خدمات مشتری ببرید تا تیم خدمات را در حال عمل به آنها نشان دهید، و حتی آنها را با نام اصلی به مدیر ارشد مشتری معرفی کنید. در مورد ایجاد یک تصور مثبت صحبت کنید! با این حرکت، صحت ادعاهای خود را تقویت خواهید کرد و در عین حال مشتری احتمالی خود را خوشحال خواهید کرد.

اگر به صورت مجازی ارائه می کنید، می توانید از ارائه فروش خود به عنوان فرصتی برای قدم زدن در یک نسخه نمایشی استفاده کنید. لحظه ای به برخی از نقاط دردناک یا نیازهایی که مشتری قبلاً به اشتراک گذاشته است فکر کنید تا بتوانید نسخه نمایشی خود را شخصی سازی کنید و ویژگی را به اشتراک بگذارید که بیشتر نیازهای او را برآورده کند.

8. توسل به احساسات.

درک کردن مشتریان شما برای ثابت کردن مسیرهای فروش بسیار مهم است، و هنگامی که این کار را انجام می دهید، انتقال آن خوب است. یکی از راه‌های انجام این کار استفاده از همدلی، چرخش خود حول تجربه زندگی آن‌ها و یافتن نقاط مشترک بین شما و آن‌ها است. سعی کنید نکات کوچکی در مورد شغل، تربیت یا حتی دوران کودکی آنها پیدا کنید تا بتوانید از جملات همدلانه و در سطح شخصی تر ارتباط برقرار کنید.

به نظر من، الگوی فروش زیر یک راه برای ایجاد احساسات در ارائه شما نشان می دهد: با فراخوانی و تشریح نکات دردناک مشتری با وضوح – و همدلی.

Sales pitch presentation example based on empathy

منبع تصویر

اگر هر دوی شما در گذشته در استارت‌آپ‌ها کار کرده‌اید، می‌توانید با ذکر میزان محدود بودن بودجه در آن روزهای اولیه راه‌اندازی، احساسات مشتریان احتمالی خود را جلب کنید. سپس می‌توانید به آن‌ها کمک کنید از اینکه اکنون بودجه بیشتری دارند خوشحال شوند یا به بازده محصول شما کمک کنید.

9. با حقایق پشتیبان گیری کنید.

در حالی که مصرف‌کنندگان بیشتر با احساسات تصمیم می‌گیرند، هنوز باید تصمیم را برای خود و/یا سایر سهامداران کلیدی منطقی کنند. با ارائه آمار یا مطالعات موردی که از جذابیت عاطفی حمایت می‌کنند، شما اعتباری ارائه می‌دهید که به آنها کمک می‌کند احساس کنند تصمیم درستی می‌گیرند.

به طور خاص برای مطالعات موردی، توصیه می کنیم چند مورد را در فروش خود بگنجانید ارائه گام. اگر زمانی برای پوشش دادن جزئیات وجود ندارد، یک کد QR یا پیوند کوتاه شده که در آن دسترسی به مطالعه موردی شما برای مشتریان بالقوه آسان است. کتابخانه.

در اینجا مثالی از نحوه نمایش مختصر توصیفات مشتری یا مطالعات موردی در ارائه فروش خود آورده شده است.

Sales pitch presentation example with customer testimonials

منبع تصاویر

10. به ترس آنها از از دست دادن ضربه بزنید.

ترس از دست دادن (FOMO) یک انگیزه قوی است و می تواند احساس فوریت زیادی ایجاد کند. آخرین چیزی که می خواهید این است که آنها از فروش شما خیره شوند اما آنقدر به تعویق بیفتند که این احساس محو شود. در عوض، آنها را وادار کنید که فوراً اقدام کنند.

11. به آنها آموزش

بدهید

شما می خواهید خود را به عنوان یک مرجع در فضای خود تثبیت کنید. برخی از حقایق جالب و مرتبط می تواند به جلب توجه مشتریان شما کمک کند و درجه خاصی از مشروعیت و اعتماد را به طرح شما اضافه کند. علاوه بر این، منابع بیشتری را فراهم کنید که مشتری بالقوه بتواند به کاوش در شرکت و پیشنهادات شما مراجعه کند. به این ترتیب، آنها می توانند با سرعت خود اطلاعات بیشتری کسب کنند.

همچنین مهم است که اطلاعات تکمیلی ارائه دهید که لزوماً به آنها در مورد محصول شما آموزش نمی دهد، بلکه در مورد اینکه چگونه می توانند کارها را با کارایی بیشتری در تجارت خود انجام دهند، مهم است. برای مثال، اگر نرم‌افزار طراحی می‌فروشید، می‌توانید پیوندهایی به منابعی برای آنها بفرستید که نحوه طراحی دارایی‌ها برای پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی را به آنها آموزش می‌دهد.

نمونه‌های فروش عالی

اگر نیاز به الهام دارید، به نمونه‌های فروش زیر نگاهی بیندازید. آنها کوتاه هستند، روی مشتری تمرکز می کنند و به طور موثر ارزش را منتقل می کنند.

1. طرح فروش تلفنی

ایجاد پیشنهاد فروش از طریق تلفن به شما این فرصت را می دهد که با مشتری بالقوه خود ارتباط شخصی برقرار کنید و آنها را به مرحله بعدی در فرآیند خرید راهنمایی کنید. این یکی از قوی‌ترین روش‌های تنظیم صدا است، زیرا در زمان واقعی اتفاق می‌افتد و به شما این امکان را می‌دهد که میزان علاقه خود را بسنجید و بر اساس آن، زیر و بم خود را تنظیم کنید.

پیشنهادهای تلفن معمولاً توسط تماس سرد، اما همچنین می تواند در تماس های گرم با سرنخ های موجود یا حتی تماس های بعدی پس از تماس اولیه.

بنابراین یک پیش فروش موثر تلفن چگونه به نظر می رسد؟ این یک مثال است:

phone sales pitch example

«سلام [نام مشتری]، این [نام شما] از [نام شرکت شما] است.

من در مورد [نام شرکت پرسپکتیو] تحقیق کرده‌ام و دوست دارم درباره [چالش‌های رایج شخصیت خریدار] اطلاعات بیشتری کسب کنم.

در [نام شرکت شما] با افرادی مانند شما کار می‌کنیم تا به [ارزش پیشنهادی 1، ارزش پیشنهادی 2، و پیشنهاد ارزش 3 کمک کنیم.]

آیا این چیزی است که فکر می‌کنید می‌تواند به [چالش‌های رایج شخصیت خریدار] کمک کند؟

گزینه 1: بله، بیشتر به من بگویید.

عالی! [این جایی است که از آن‌ها می‌خواهید در یک دمو شرکت کنند، یا گفتگو را با یک مدیر حساب ادامه دهند، یا هر گام بعدی که بخشی از فرآیند فروش شما است را انجام دهند.]

گزینه ۲: اعتراض

می فهمم. اشکالی ندارد اگر من یک ایمیل پیگیری برای شما بفرستم تا هر چه راحت تر بررسی کنید؟ بعد فردا میتونم باهات پیگیری کنم [اگر بله، ایمیل را ارسال کنید و یک یادآوری برای پیگیری تنظیم کنید. اگر نه، از آنها بابت وقتشان تشکر کنید و بپرسید آیا نقطه تماس دیگری وجود دارد که بتواند با شما ارتباط برقرار کند. با یک ایمیل پیگیری کنید. این ممکن است راه بهتری برای اتصال باشد. مطمئن شوید که منابعی را وارد کنید که به وضوح توضیح دهد که شرکت شما چه می کند و از شما بخواهید که مکالمه را ادامه دهید.”

آنچه من دوست دارم:

  • من دوست دارم این نشان دهد که نماینده فروش تحقیقات خود را انجام داده است.
  • من فکر می‌کنم در نشان دادن ارزش کار خوبی انجام می‌دهد.
  • این نقطه درد را به چشم می‌اندازد.
  • این اسکریپت راه حلی را ارائه می دهد که در صورت مخالفت مشتری با پیشنهاد، چه کاری باید انجام شود.

الگوهای تماس فروش برای الهام بیشتر در مورد نحوه ایجاد یک بازار فروش برنده تلفن.

2. زمین فروش پست صوتی

هر زمین فروش تلفنی طبق برنامه ریزی پیش نمی رود. در حقیقت ، 80 ٪ تماس های فروش به پست صوتی می روند . به همین دلیل شما همیشه به نیاز دارید. زمین فروش پست صوتی فقط در دست در صورت انتخاب چشم انداز شما.

هنگام ترک یک پیام صوتی ، شما این فرصت را دارید که یک پیام جلب توجه را ایجاد کنید که کنجکاوی چشم انداز شما را کاهش می دهد. یک پست صوتی خوب ساخته شده می تواند احساس فوریت ایجاد کند و چشم اندازهای شما را برای بازگشت تماس بیشتر انگیزه دهد.

اگر همچنان در تماس با چشم انداز مشکل دارید ، تلاش خود را ادامه دهید. هرچه بیشتر آنها را صدا کنید ، در نهایت احتمال انتخاب آنها بیشتر خواهد شد – فقط ممکن است پایداری کند.

این مثال از یک زمین فروش صوتی موفق را بررسی کنید:

voicemail sales pitch example >

“سلام! این Xander است که از صنایع مصونیت فراخوانی می کند. من امیدوار بودم که با شخصی که مسئولیت مراقبت های بهداشتی کارمندان در تجارت شما را بر عهده دارد ارتباط برقرار کنم.

اگر آن شخص می تواند با شماره 1-787-555-8483 با من تماس بگیرد ، من دوست دارم صحبت کنم و ببینم چگونه می توانیم با هم همکاری کنیم تا تجربه مراقبت های بهداشتی کارمندان را در شرکت شما بهبود بخشد.

من مشتاقانه منتظر شنیدن شما هستم. با تشکر و یک روز عالی! “

آنچه من دوست دارم:

  • اظهار می دارد که نماینده فروش کیست و چرا آنها تماس می گیرند.
  • ذکر می کند که چگونه چشم انداز می تواند با بازگشت تماس از مزایای آن بهره مند شود.
  • دستورالعمل هایی در مورد نحوه پاسخگویی ارائه می دهد.

همچنین می توانید از پست صوتی به عنوان راهی برای هدایت چشم انداز خود به کانال دیگری مانند ایمیل استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید پیامی را ترک کنید که می گوید چیزی شبیه ، “سلام سارا ، این کیتی از XYZ است. نیازی به تماس با من نیست. من تماس می گیرم تا به شما اطلاع دهم که من فقط با برخی از آمار بازاریابی برای شما ایمیل ارسال کردم که فکر می کنم از آن قدردانی خواهید کرد. به من اطلاع دهید که شما چه فکر می کنید! “

برای مثال های بیشتر در مورد نحوه ترک یک پیام صوتی جذاب ، را بررسی کنید. الگوهای اسکریپت صوتی رایگان hubspot .

3. زمین فروش ایمیل

وقتی تعداد زیادی چشم انداز برای تماس با شما دارید و وقت آن را ندارید که با هر یک تماس بگیرید ، ایمیل های فروش راهی عالی برای اتصال هستند. یکی از مهمترین مزایای استفاده از ایمیل ، راحتی است. به ایمیل ها می توان در هر زمان و هر زمان دسترسی پیدا کرد و به چشم انداز شما امکان می دهد تا هر زمان که برای آنها کار کند ، زمین را بررسی کند. به علاوه ، می توان آن را برای مرجع آینده ذخیره کرد.

در حالی که ممکن است وسوسه انگیز باشد که به عنوان راهی برای صرفه جویی در وقت ، یک زمین عمومی را به تمام چشم اندازهای خود ارسال کنید ، مهم است که هر زمین ایمیل به خوبی نوشته شده ، قانع کننده و متناسب با هر گیرنده باشد. ایمیلهایی که خیلی اسپم و فروش هستند احتمالاً در سطل زباله به پایان می رسند و شما را در خواندن می گذارند.

در اینجا نمونه ای از این که یک زمین فروش ایمیل مؤثر به نظر می رسد:

email sales pitch example >

“سلام تیلور ،

من جوانی از ABC Growth ، یک آژانس سئو که به مشتریان ما کمک می کند تا ترافیک ارگانیک خود را رشد دهند.

من مطمئن هستم که شما مشغول هستید ، بنابراین من فقط روی چند مزایای کلیدی که ارائه می دهیم تمرکز خواهم کرد و چرا مشتریان ما به بازاریابی خود اعتماد می کنند:

تیم کارشناسان سئو ما با آخرین روندهای صنعت ، الگوریتم ها و بهترین شیوه ها به روز می شوند – بنابراین لازم نیست.

ما استراتژی های سفارشی را بر اساس نیازها و اهداف منحصر به فرد شرکت شما ایجاد می کنیم.

ما گزارش ها و تجزیه و تحلیل های منظم را برای پیگیری رشد ارگانیک وب سایت شما ارائه می دهیم.

اگر این مورد علاقه شما باشد ، خوشحالم که اطلاعات بیشتری را ارائه می دهم. به من اطلاع دهید که آیا دوست دارید من یک مرور کلی از خدمات ما برای شما ارسال کنم یا جلسه ای را برنامه ریزی کنم.

بهترین ،

جوانی “

آنچه من دوست دارم:

  • واضح و مختصر است ، و حتی تصدیق می کند که چشم انداز شلوغ است.
  • من دوست دارم که این مقدار به سرعت و به وضوح نشان داده شود.
  • از نقاط گلوله برای جلب توجه به مزایای استفاده از سرویس استفاده می کند.

روش های مختلفی برای نوشتن یک ایمیل وجود دارد ، به خصوص که هر چشم انداز نیازهای منحصر به فرد و نقاط درد خود را دارد. برای صرفه جویی در وقت ، الگوهای ایمیل فروش رایگان HubSpot .

4. زمین ارائه فروش

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که یک زمین را به صورت حضوری درست کنید ، باید یک عرشه فروش ، که ارائه ای است که برای تقویت زمین شما استفاده می شود. عرشه های فروش اغلب با برنامه هایی مانند PowerPoint ، Google Slides و Keynote ایجاد می شوند. همچنین می توانید تعداد را در Canva پیدا کنید اگر به دنبال چیزی صیقلی هستید که لازم نیست از ابتدا ایجاد کنید.

یک زمین ارائه فروش می تواند مفید باشد زیرا از عناصر بصری مانند تصاویر ، گرافیک ها و نمودارها استفاده می کند تا ویژگی های محصول ، مزایا و گزاره ارزش خود را به نمایش بگذارد. به علاوه ، قالب ساختار یافته جریان منطقی از نقاط کلیدی را تضمین می کند و به جای اینکه چشم انداز خود را با اطلاعات بیش از حد بیش از حد بیش از حد کند ، ارائه را متمرکز می کند.

نگاهی به این زمین فروش برای << /a> upstartworks :

 upstartworks sales pitch deck screenshot src=

منبع تصویر

Upstartworks از یک نمایش اسلاید متحرک برای برقراری ارتباط با چشم انداز آنها استفاده می کند. به علاوه ، آنها حتی یک نسخه PDF از اسلایدها برای توزیع پس از پایان ارائه دارند.

آنچه من دوست دارم:

  • این همه مزایای کار با شرکت را لیست می کند.
  • از داده ها برای برقراری ارتباط استفاده می کند که چرا تجارت الکترونیکی به جایی نمی رود.
  • من دوست دارم که این تخصص را نشان دهد.
  • از تصاویر جذاب برای جلب توجه مخاطب استفاده می کند.

وقت ندارید که عرشه اسلاید بعدی خود را ایجاد کنید؟ /a> قالب های پاورپوینت رایگان Hubspot می تواند ضربه ای به شما بدهد شروع شما باید یک ارائه بصری قانع کننده ایجاد کنید.

5. زمین آسانسور

مهم نیست که در چه نوع وضعیتی قرار دارید ، می خواهید هر لحظه یک زمین فروش سریع و آسان را آماده کنید. اینجاست که زمین های آسانسور وارد شوید. ایده این است که شما به سرعت و به طور مؤثر گزاره ارزش کلیدی ، مزایا و نقاط فروش منحصر به فرد ارائه شما در 60 ثانیه یا کمتر – با نام مستعار مدت زمان سواری آسانسور.

یک زمین آسانسور می تواند در رویدادهای شبکه ، مصاحبه های شغلی ، کنفرانس های صنعت یا هر موقعیتی که یک مقدمه سریع و قانع کننده لازم باشد ، مفید باشد.

در اینجا نمونه ای از زمین آسانسور است که می تواند برای یک فرصت فروش استفاده شود:

elevator sales pitch example >

“سلام جکسون – با تشکر از شما برای شنیدن وقت برای شنیدن من.

اجازه دهید با یک سؤال شروع کنم: آیا در همگام سازی مخاطبین خود با CRM فعلی خود مشکل دارید؟

خوب ، این همان چیزی است که ما می خواهیم با HubSpot برطرف کنیم. به طور خلاصه ، ما مخاطبین شرکت های مقیاس پذیر را در تمام تلاش های بازاریابی ، فروش و خدمات مشتری خود متحد می کنیم.

دلیل اینکه ما فکر می کنیم HubSpot برای شما مناسب خواهد بود این است که ما خوانده ایم که شرکت شما به سرعت در حال رشد است. ما می دانیم که برای برقراری ارتباط با مشتریان خود به یک راه حل پایدار نیاز دارید و HubSpot می تواند در این زمینه به شما کمک کند. بیش از 100000 مشتری به ما اعتماد کرده اند تا به دلیل تراز قوی تر که بین تیم های مشتری خود کسب می کنند ، به شرکت های خود کمک کنیم تا بهتر رشد کنند.

بنابراین اجازه دهید از شما بپرسم ، آیا HubSpot چیزی است که می خواهید درباره آن اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ “

آنچه من دوست دارم:

  • با یک سؤال شروع می شود تا توجه چشم انداز را به خود جلب کند.
  • این یک نقطه درد مکرر را به شما یادآوری می کند.
  • این یک راه حل برای نقطه درد است.
  • این چشم انداز را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پیشنهاد دعوت می کند.

برای زمین های آسانسور بیشتر-از جمله مواردی که می توانند برای شبکه و فرصت های سرمایه گذاری استفاده شوند- الگوهای قشر رایگان آسانسور Hubspot .

6. نامه فروش ویدیویی

a نامه فروش ویدیویی ، عناصر اصلی هر نوع فروش دیگر را می گیرد و آنها را به صورت ویدیویی ارائه می دهد. آنها را می توان به روش های مختلفی از قبیل وب سایت ها ، صفحات فرود ، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی استفاده کرد یا مستقیماً به سمت شما ارسال شد.

مهمترین مزیت رفتن با نامه فروش ویدیویی این است که فیلم ها فرصتی را برای گفتن یک داستان قانع کننده در مورد محصول یا خدمات شما به گونه ای ارائه می دهند که شما نمی توانید با رسانه های دیگر. با ترکیب تصاویر ، روایت و موسیقی ، واقعاً می توانید توجه چشم انداز خود را به خود جلب کنید ، احساسات را برانگیخته و تصور ماندگار ایجاد کنید که می تواند به پیشرفت روند خرید کمک کند.

نامه فروش ویدیویی Glorify برای حذف پس زمینه فوری آنها یک مثال عالی است:

“چند بار خود را در مکانی پیدا کرده اید که کاملاً دوست داشتید که چگونه شما یا موضوع خود را در یک تصویر نگاه می کنید. با این حال ، به نظر می رسید چیزی در مورد آن به طور کلی اشتباه است؟ در بیشتر موارد از این که “اشتباه” پیش زمینه تصویر است. یک پیش زمینه بد به طور بالقوه می تواند جذابیت یک تصویر را کاهش دهد. ابزار حذف پس زمینه Glorify این مشکل را برای شما در عرض چند دقیقه حل می کند!

تصاویر الکترونیکی با تبدیل زیبا و با تبدیل بالا ، فقط با چند کلیک ایجاد کنید.

Glorify نرم افزار جدید طراحی گرافیک مبتنی بر ابر است که به طور خاص برای بازاریابان اینترنت ، فروشندگان تجارت الکترونیکی ، تأثیرگذار ، مدیر رسانه های اجتماعی و همچنین هکر رشد ساخته شده است. این در درجه اول برای همه کسانی که متخصص طراحی تصاویر نیستند طراحی شده است. با چند کلیک فقط هر شخص می تواند تصاویر موردی حساس ، گرافیک رسانه های اجتماعی ، کتاب ها ، طراحی آرم و غیره را تولید کند. “

آنچه من دوست دارم:

  • این بلافاصله یک مشکل مشترک را ارائه می دهد که فروشندگان و بازاریابان تجارت الکترونیکی با آنها سر و کار دارند و راه حلی ارائه می دهند.
  • سریع قدم می گذارد و به نقطه ای می رسد.
  • استفاده از تصاویر متحرک و صوتی جذاب آن را برای تماشای آن جذاب می کند.
  • نحوه استفاده از ابزار را نشان می دهد.

7. زمین فروش اجتماعی

زمین های فروش اجتماعی پیام های متناسب با مشتریان آینده نگر از طریق سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، مانند LinkedIn است. این فرآیند اغلب به عنوان فروش اجتماعی .

بر خلاف زمین های فروش سنتی که می توانند مستقیم و معامله تر باشند ، یک زمین فروش اجتماعی با هدف ایجاد روابط و ایجاد اعتماد با چشم انداز با ارائه محتوای ارزشمند و مرتبط است. هدف این است که با هماهنگی پیام فروش خود با علاقه ها و نیازهای چشم انداز خود ، آگاهی از برند و تبدیل ها را افزایش دهید.

در اینجا نمونه ای از زمین فروش اجتماعی است که هنگام اتصال متقابل کار می کند:

social sales pitch example >

“سلام اوری ،

متوجه شدم که ما یک ارتباط متقابل داریم – کریستینا دلگادو. او در واقع مشتری ما است. شرکت وی با استفاده از راه حل ما توانست 20 ٪ میزان انتشار وبلاگ خود را افزایش دهد.

از آنجا که شما یک وبلاگ را نیز مدیریت می کنید ، تصور می کنم شما همچنین دوست دارید نتایج مشابهی را در تیم خود مشاهده کنید. آیا دوست دارید بیشتر بشنوید؟

– کیتلین “

آنچه من دوست دارم:

  • بلافاصله اعتبار را تعیین می کند.
  • این نشان می دهد که چگونه محصول برای سایر مشتریان کار کرده است.
  • این فرصت را به شما می دهد تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.
  • من دوست دارم که ارزش آن را نشان دهد.

با استفاده از برخی از نکات مربوط به راهنمای رایگان HubSpot در فروش اجتماعی .

8. زمین فروش وب سایت

یک زمین فروش وب سایت به پیام رسانی اقناعی و محتوای استراتژیک نمایش داده شده در یک وب سایت برای جذب و تبدیل مشتریان بالقوه اشاره دارد. این هدف این است که توجه بازدید کنندگان را به خود جلب کند ، آنها را با محتوای قانع کننده درگیر کند و آنها را به سمت انجام یک اقدام مورد نظر ، مانند خرید ، پر کردن فرم یا تماس با مشاغل خود راهنمایی کند.

بخش های وب سایت قانع کننده اغلب شامل داستان پردازی ، توضیحات محصول یا خدمات ، توصیفات مشتری و عناصر اقناعی مانند مشوق های قیمت گذاری یا پیشنهادات محدود است.

در اینجا یک مثال عالی از یک فروش وب سایت از lisnr :

Screenshot of LISNR website sales pitch >

منبع تصویر

“در سال 2012 ، یک اعتقاد واحد بنیانگذاران LISNR را با هم جمع کرد: صدای اولتراسونیک بهتر است. این افراد نیاز به رشد نیاز به یک راه حل مستقل از دستگاه و بستر را برای ارسال ارتباطات کوتاه به جلو و عقب در سطح نرم افزار درک کردند. آنها معتقد بودند كه شركتها برای هدایت تجربیات بدون اصطکاک و متصل بیشتر مجبور نیستند برای سخت افزار یا فرآیندهای گران قیمت هزینه كنند.

برای پر کردن نیاز ، آنها ایده یک راه حل نرم افزاری برای رمزگذاری داده ها به رنگ های نامفهوم را توسعه دادند. در یک سه روزه ، SXSW محدود ، سینسیناتی استارتاپوس ، Lisnr® متولد شد ، زمین زد و به دور بذر منتقل شد. در طی 7 سال گذشته ، LISNR بیش از 35 میلیون دلار جمع آوری کرده است و پیشگام بسیاری از پیشرفت های فناوری اولتراسونیک است ، در نهایت استفاده خود را در پرداخت امروز انجام داده است. “

آنچه من دوست دارم:

  • از داستان مبدا شرکت به عنوان یک دستگاه داستان پردازی استفاده می کند.
  • من دوست دارم که ارزش شرکت را ارتباط برقرار کند.
  • محصول خود را از دیگران در بازار متمایز می کند.
  • این نشان می دهد که شرکت با گذشت زمان چقدر رشد کرده است.

9. زمین پیگیری

بنابراین ، اگر چشم انداز شما به اولین قدم شما پاسخ ندهد ، چه کاری انجام می دهید؟ شما پیگیری با آنها. زمینه پیگیری این فرصت را به شما می دهد تا مجدداً مکالمه را مجدداً تقویت کنید ، گزاره ارزش خود را تقویت کنید و به هرگونه سؤال یا نگرانی در مورد چشم انداز شما بپردازید.

زمین های پیگیری را می توان از طریق تعدادی از کانال ها تحویل داد ، اما تماس های تلفنی و ایمیل رایج ترین است. در نهایت ، هدف از پیگیری ادامه پرورش روابط خود با چشم انداز و تبدیل آنها به مشتری است.

در اینجا نمونه ای عالی از پیگیری پس از اتصال با چشم انداز در رسانه های اجتماعی آورده شده است:

follow up sales pitch example

“سلام ژوئن ،

هفته گذشته با شما در LinkedIn ارتباط برقرار کرد. من دوباره با چند منبع که فکر می کنم کار شما برای رشد برنامه بازاریابی خود مفید است ، دوباره پایگاه را لمس می کنم.

  • الگوی برنامه بازاریابی: از این استفاده کنید تا استراتژی بازاریابی خود را در سال جاری ترسیم کنید.
  • کتاب الکترونیکی بازاریابی دیجیتال: یک راهنمای مقدماتی برای مشاغل کوچک.
  • کیت برنامه ریزی تبلیغات: الگوها و راهنمایی برای تبلیغات دقیق تر.

اگر این زمان خوبی برای اتصال ما نیست ، من دوست دارم که در تماس باشیم. این فرم را ارسال کنید تا بتوانید اولین کسی باشید که در مورد بازاریابی و به روزرسانی محصولات ما مستقیماً از من یاد بگیرید.

من به دنبال ارسال شما خواهم بود.

با تشکر!

آلیسون “

آنچه من دوست دارم:

  • بیان می کند که چگونه نماینده فروش و چشم انداز در ابتدا به هم وصل می شوند.
  • این به تعقیب می شود.
  • با ارائه منابعی که ممکن است برای چشم انداز مفید باشد ، ارزش را نشان می دهد.
  • این شامل یک تماس به عمل است که از چشم انداز می خواهد برای یک خبرنامه ثبت نام کند.

پیگیری می تواند گاهی اوقات احساس ناخوشایندی کند ، به خصوص هنگامی که شما تازه وارد فروش هستید. “_Blank”> الگوهای ایمیل پیگیری HubSpot A> می تواند به شما در ایجاد پیگیری های دوستانه بدون تمام استرس کمک کند.

نمونه های ارائه زمین فروش

برای جمع کردن همه چیز که در این پست بحث کرده ایم ، می خواهم سه نمونه سریع از ارائه های فروش را به اشتراک بگذارم. این ارائه های ویدئویی ویژگی های یک زمین قوی را نشان می دهد – که شامل گفتن یک داستان ، تأکید بر گزاره ارزش شرکت شما و حل نقاط درد مشتریان است.

1. algoplanner.

در این زمین فروش ، Algoplanner – یک شرکت زنجیره تأمین SaaS – از یک روش قصه گویی قوی استفاده می کند. من دوست دارم که چگونه آنها برای اولین بار یک بیانیه مشکل روشن را تنظیم کردند و به احساسات مشتریان آینده نگر (بخوانید: غرق ، بیش از حد کار). سپس ، آنها خود را به عنوان راه حل قرار می دهند.

2. Upsend

Upsend ، یک نرم افزار سابق خدمات به مشتری ، در اینجا یک نمایش عالی فروش دارد. من دوست دارم که چگونه آنها روی تنظیم مشکلی که برای آن حل می کنند تمرکز می کنند – و سپس به وضوح نشان می دهند که چگونه محصول آنها ارزش را اضافه می کند.

3. SURFE (قبلاً LeadJet)

فضای کار درآمدها Surfe یک زمین فروش قوی دیگر را نشان می دهد. آنها به سرعت داستان نقاط درد مشتریان آینده خود را بیان می کنند و درک زیادی را برقرار می کنند. سپس ، من دوست دارم که چگونه آنها به وضوح نشان می دهند که چگونه محصول آنها آن نقاط درد را حل می کند.

چرا یک زمین فروش کوتاه یک زمین خوب است

نکته مهمی که در مورد این زمینه های فروش ایجاد می کند این است که همه آنها برای یک مکالمه کوتاه به طرز حیرت انگیزی بهینه شده اند. (توجه کنید که سه نمونه از زمین در بالا چقدر کوتاه است؟) من نمی توانم به اندازه کافی استرس داشته باشم که چقدر کوتاه بودن برای یک فروش فروش اهمیت دارد. صحبت بیش از حد ، استفاده از کلمات پرکننده و صحبت کردن در مورد شرکت خود برای بیش از دو دقیقه می تواند به راحتی مکالمه را از بین ببرد. بنابراین ، زمین فروش خود را کوتاه ، تمیز و ساده نگه دارید! مشتریان شما از شما تشکر می کنند.

یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا در ژوئن 2019 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.

95c8-42f6-8184-773ac7092862″ id=”hs-cta-0ae3a48a-95c8-42f6-8184-773ac7092862″> New call-to-action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا