کسب و کار

25 ایده بازاریابی املاک و مستغلات برای جذب خریداران واجد شرایط

25 ایده بازاریابی املاک و مستغلات برای جذب خریداران واجد شرایط

املاک و مستغلات حوزه‌ای است که بخش‌های مساوی چالش برانگیز و بالقوه پرسود است. هدف مطالعه 2023 توسط انجمن ملی مشاوران املاک (NAR) نشان داد که 89٪ از خریداران اخیراً خانه های خود را از طریق یک مشاور املاک یا دلال خریداری کرده اند.

Real estate marketing ideas demonstrated in an abstract photo with a black and white hand coming out of a laptop with money behind itهمین مطالعه همچنین نشان داد که 73٪ از خریداران تنها با یک مشاور املاک در طول جستجوی خانه خود مصاحبه کردند – که بر اهمیت ایجاد آگاهی و قرار گرفتن در مقابل خریداران در سریع ترین زمان ممکن تاکید می کند. به همین دلیل است که داشتن تسلط کامل از بازاریابی املاک و مستغلات برای هر کسی که در این زمینه فعالیت می کند یک امر ضروری است.

Free Resource: Real Estate Strategy Template

در زیر، من برخی از ایده‌های بازاریابی املاک و مستغلات را که نمایندگان برتر برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می‌کنند گردآوری کرده‌ام. چه به تازگی شروع به کار کرده باشید و چه یک مشاور املاک با تجربه هستید که به دنبال جذب مشتریان جدید هستید، این نکات بازاریابی به شما کمک می کند تا یک برنامه بازاریابی موفق ایجاد کنید.

1. یک وب سایت ایجاد کنید.

ایجاد یک وب سایت برای کسب و کار املاک و مستغلات به مشتریان احتمالی نشان می دهد که شما چه چیزی را ارائه می دهید. لیست هایی را در سایت خود قرار دهید و مرتباً آنها را به روز کنید. این باعث می شود مشتریان بالقوه در هنگام جستجوی خواص به سایت شما بیایند.

چیزی کمی غیرمنتظره اضافه کنید تا وب سایت خود را متمایز کند. از این ماشین حساب وام مسکن استفاده کنید، یک ارزش افزوده آسان برای بازدیدکنندگان.Unique Real Estate Marketing Ideas: Create a Website

منبع تصویر

چرا این کار می کند:

ایجاد یک وب‌سایت یک مرکز دیجیتال برای خریداران علاقه‌مند فراهم می‌کند تا درباره املاک موجود بیشتر بیاموزند. آنها همچنین می‌توانند درباره آژانس املاک یا نماینده شما که نماینده آنهاست اطلاعات کسب کنند.

نکته حرفه ای: چه در یک کارگزاری کار می کنید یا شرکت خود را دارید، ایجاد یک وب سایت راهی عالی برای رشد نام تجاری شخصی شما، نشان دادن نظرات مثبت مشتریانی است که به آنها کمک کرده اید، و همچنان به ارائه سرنخ های واجد شرایط بیشتر ادامه دهید.< /p>

2. یک وبلاگ بسازید.

همچنین می توانید یک وبلاگ راه اندازی کنید و محتوای بهینه سازی شده برای سئو ایجاد کنید. این تضمین می کند که پست های شما هر بار در نتایج جستجوی احتمالی نشان داده می شود. ابزارهایی مانند Google Analytics و Ahrefs می تواند به شما کمک کند عبارات جستجو و کلمات کلیدی مورد نظر مشتریان هدف شما را بیابید و ایده های تازه ای برای موضوع به شما القا می کند.

پیمایش به وب‌سایت اصلی شما و پیوند به صفحات نمایه در سایر سایت های املاک و مستغلات تا بتوانند درباره شما و کسب و کار شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

و فراموش نکنید که برای پست های خود تصاویر جالبی ایجاد کنید. این اینفوگرافیک افزودنی عالی برای هر پست وبلاگ یا کمپین بازاریابی ایمیلی است.

چرا این کار می کند:

وبلاگ به شما امکان می دهد تخصص صنعت را نشان دهید و اعتبار را نزد مشتریان بالقوه ایجاد کنید. وبلاگ ها همچنین یک خروجی برای به اشتراک گذاری اخبار صنعت، رویدادها و مشاوره برای مشتریان بالقوه ایجاد می کنند. شما می‌توانید در ذهن مخاطبان خود باشید تا وقتی زمان خرید فرا می‌رسد به شما فکر کنند.

بهترین برای: آژانس‌های املاک و مستغلات جدید که به دنبال ایجاد اعتبار و اعتماد در جامعه خود هستند و در عین حال پایگاه مشتریان خود را افزایش می‌دهند.

3. کمپین های بازاریابی ایمیلی را توسعه دهید.

یک خلاصه خبرنامه ماهانه از محتوای وبلاگ خود ارسال کنید و در صورت در دسترس بودن لیست املاک جدید، با مخاطبین تماس بگیرید. شامل تصاویری از دارایی‌هایی که به فهرست کامل پیوند می‌دهند، یک تصویر کلی از ملک، یا یک صحنه‌سازی مجازی از خانه.

چرا این کار می کند:

ایجاد کمپین های بازاریابی ایمیلی به شما امکان می دهد با مشتریان قبلی و بالقوه در بازاریابی املاک و مستغلات ارتباط برقرار کنید. با حفظ ارتباط، نمایندگان می توانند در ذهن مخاطبان خود باقی بمانند و شانس دریافت ارجاعات یا تضمین کسب و کار تکراری را افزایش دهند.

نکته حرفه ای: برای افزایش شانس مشتریان برای باز کردن پیام های خود، فوریت و کنجکاوی را به خطوط موضوع ایمیل خود اضافه کنید. اینجا 20 نکته برای کمک به نوشتن خطوط موضوعی جذاب.

4. از مرحله‌بندی مجازی استفاده کنید.

یک وب‌سایت صحنه‌سازی مجازی به خریداران پیش‌نمایش پنهانی از ظاهر خانه را می‌دهد. صحنه‌سازی آنلاین باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های نمایش فیزیکی ملک می‌شود.

یک مطالعه در سال 2023 نشان داد که 85٪ از خانه های صحنه ای فروخته شده 5-23% بیشتر نسبت به خانه های بدون صحنه. مرحله‌بندی مجازی فرآیند دکوراسیون را آسان می‌کند.

Unique Real Estate Marketing Ideas: Virtual staging

منبع تصویر< /p>

چرا این کار می کند:

خریداران مجازی می توانند قبل از بازدید از ملک، خود را در یک خانه جدید بالقوه تصور کنند. با ارائه یک نمایش مجازی از یک ملک مبله، آنها می توانند بهتر بفهمند که چگونه از فضا استفاده کنند و اگر در آنجا زندگی می کردند چگونه به نظر می رسید.

چیزی که ما دوست داریم: در دنیای پس از همه‌گیری، صحنه‌سازی مجازی می‌تواند سودمند باشد، چه از طرف خریداران و چه از طرف فروشندگان، با ارائه خانه‌های باز به صورت آنلاین.

5. بازاریابی تجربی را امتحان کنید.

بازاریابی تجربی مشتریان بالقوه شما را درگیر می کند و “مخاطبان را به تعامل با یک تجارت در یک موقعیت واقعی دعوت می کند.” توری را در منطقه ای که در آن می فروشید میزبانی کنید، رویدادی را برای آموزش خرید خانه برگزار کنید، یا یک خانه باز ترتیب دهید.

چرا این کار می کند:

بازاریابی تجربی، نام تجاری یک مشاور املاک را از طریق تجربیات همه جانبه زنده می کند و آن را به یک استراتژی موثر در بازاریابی املاک تبدیل می کند. سپس خریداران می‌توانند به‌طور کامل با فهرست‌های دارایی درگیر شوند و در نتیجه ارتباطات عمیق‌تر و نرخ تبدیل بالاتری ایجاد شود.

نکته حرفه ای: امروزه با بیش از 3 میلیون دارنده مجوز املاک فعال در ایالات متحده، استفاده از تاکتیک های بازاریابی منحصر به فرد می تواند به شما کمک کند از بقیه متمایز شوید و ارتباطات شخصی را در جامعه خود ایجاد کنید.

6. با مشاغل محلی شریک شوید.

از ارتباطات محلی خود استفاده کنید و با بوتیک‌های لباس، نمایشگاه‌های دکور منزل، و کافی‌شاپ‌ها برای تبلیغ فهرست‌ها شریک شوید – و از آنها دعوت کنید در رویداد خانه باز برای یک روش منحصر به فرد برای تشویق مشتریان بالقوه به بازدید از خانه باز خود، فروشگاه های بازشو در اتاق های مختلف راه اندازی کنید.

چرا این کار می کند:

پنجره‌های مشارکت محلی، خریداران بالقوه را تشویق می‌کنند تا هر اتاق را کاوش کنند، و می‌توانید با کسب‌وکارهای محلی برای تعیین تخفیف‌هایی برای کالاهایی که می‌تواند به خریداران خانه ارائه شود، همکاری کنید. به‌علاوه، می‌توانید مشاغل را در این منطقه به نمایش بگذارید و محله را جذاب‌تر کنید.

چیزی که ما دوست داریم: ایجاد شناخت برند با کسب و کارهای محلی محبوب می تواند به گسترش دهان به دهان کمک کند و ارجاعات بیشتری را از سوی مصرف کنندگان در منطقه به ارمغان بیاورد.

7. تبلیغات پولی اینستاگرام را اجرا کنید.

اینستاگرام ابزار دیگری برای برقراری ارتباط با خریداران خانه، تبلیغ لیست های خود و نام تجاری خود را رشد دهید. زیباترین تصاویر شما می توانند با تبلیغات پولی به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنند.

تبلیغات اینستاگرام به شما امکان می‌دهد مخاطب هدف، بودجه، نوع پست ( به عنوان مثال، تصویر، ویدیو، چرخ فلک) و مدت تبلیغات. و می توانید از هشتگ های هدفمند برای اطمینان از ارائه پست ها به افرادی که می خواهید به آنها دسترسی داشته باشید.

چرا این کار می کند:

تبلیغات پولی اینستاگرام به نمایندگان اجازه می دهد تا مخاطبان ایده آل خود را با دقت هدف قرار دهند. تبلیغات اینستاگرام می‌تواند جمعیت‌شناسی خاصی را هدف قرار دهد و اطمینان حاصل کند که مرتبط‌ترین مخاطب آگهی را می‌بیند.

نکته حرفه‌ای: تبلیغات ویدیویی در اینستاگرام یا TikTok فقط برای تبلیغ فهرست‌ها عالی نیستند – آنها همچنین به شما فرصتی می‌دهند تا شخصیت خود را نشان دهید و اعتبار خود را نزد مشتریان بالقوه ایجاد کنید.

8. از عکاسی با پهپاد استفاده کنید.

با استفاده از عکاسی با هواپیمای بدون سرنشین، از نمای بیرونی خانه و مناظر اطراف آن عکس‌های جامع بگیرید. پهپاد بخرید یا از خدمات هواپیماهای بدون سرنشین، مانند HouseLens یا فروخته شده توسط هوا، برای گرفتن عکس عالی.

از عکس‌ها برای افزودن یک عامل هیجان‌انگیز به فهرست‌های خود استفاده کنید. از ویدیو می‌توان برای تکمیل تورهای مجازی یا گردش‌های شما و نمایش ویژگی‌های بیرونی مانند پاسیو و استخر استفاده کرد.

چاپ عکاسی پهپادی برای نشان دادن خانه‌های مشتریانتان در بهترین نورشان ندارید؟ خدماتی مانند پایگاه هواپیماهای بدون سرنشین دارای هزاران عکاس با تجربه در سراسر جهان هستند و در هر دو زمینه مسکونی و مسکونی تخصص دارند. املاک تجاری.

Unique Real Estate Marketing Ideas: Use drone photography

منبع تصویر

چرا این کار می کند:

عکس‌های بدون سرنشین می‌توانند لایه‌ای از حرفه‌ای بودن و جذابیت را به فهرست‌های شما اضافه کنند. آنها یک راه عالی برای ارائه بینش بیشتر به خریداران احتمالی در مورد ملک و مناطق اطراف آن هستند.

بهترین برای: خواص در مناطق زیبا.

9. یک نمایه Zillow ایجاد کنید.

با بیش از 188 میلیون بیننده ماهانه، Zillow به شما امکان می دهد کسب و کار خود را در معرض دید شما قرار دهید. هزاران چشم انداز جدید این منبع از Zillow مراحل را فهرست می‌کند برای تنظیم نمایه خود.

چرا این کار می کند:

نمایه شما به شما امکان می‌دهد فهرست‌های خود را با مخاطبان زیادی به اشتراک بگذارید و با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید و احتمال به دست آوردن یک خریدار جدید را افزایش دهید.

آنچه ما دوست داریم: نمایه‌های Zillow رایگان هستند و می‌توانند شما را با مخاطبان گسترده‌تری مرتبط کنند.

10. ارجاعات را بخواهید.

آیا می‌دانستید 41٪ از فروشندگان با استفاده از یک مشاور املاک، نماینده خود را از طریق معرفی دوستان یا خانواده پیدا کرد؟ اگر درخواست ارجاع ندارید، باید بخواهید.

چند ماه پس از اینکه خریداران در خانه جدید خود مستقر شدند، با آنها تماس بگیرید تا وضعیت آنها را بپرسید و درخواست ارجاع را در ایمیل خود بگنجانید.

[Subject line] آیا هنوز احساس می کنید خانه هستید؟

سلام [نام خریدار]،

امیدوارم در خانه زیبای خود مستقر شده باشید! شما محله خوبی را برای خرید آن انتخاب کردید، و من بسیار خوشحالم که توانستم در این فرآیند به شما کمک کنم.

از کار با شما لذت بردم. اگر دوستان یا خانواده‌ای دارید که به دنبال خرید یا فروش در منطقه هستند، من دوست دارم فرصتی برای همکاری با آنها داشته باشم. من هفته آینده میزبان یک ساعت شاد هستم تا با مردم در مورد بازار فعلی صحبت کنم.

می‌توانید این پیوند رویداد را با هر کسی که فکر می‌کنید علاقه‌مند است به اشتراک بگذارید: [درج پیوند به صفحه رویداد]

با احترام،

[نام شما]

بعضی از مشاوران املاک پیشنهاد می دهند که برای صاحب خانه های جدید خود یک مهمانی خانه دار برنامه ریزی کنند و از لیست مهمانی/مهمانان برای ملاقات با خریداران بالقوه استفاده کنند.

چرا این کار می کند:

با پرسیدن ساده از مشتریان که آیا کسی را می شناسند که به خدمات املاک و مستغلات نیاز دارد، در را به روی سرنخ های جدید باز می کنند. علاوه بر این، ارجاعات اغلب با بالاترین کیفیت سرنخ هستند. آنها قبلاً با کار شما آشنا هستند و سطح اعتماد بیشتری دارند.

نکته حرفه‌ای: هنگام درخواست ارجاع، از به نظر رسیدن زورگو یا سرکوبگر خودداری کنید. یک یادآوری دوستانه در بسته شدن یا در ایمیل های بعدی می تواند به مشتریان یادآوری کند که دوستان و خانواده خود را به روش شما ارسال کنند. و از ارسال یک هدیه تشکر برای هر ارجاعی که دریافت می کنید نترسید.

11. ویدیوهای خود را بسازید.

بر کسی پوشیده نیست که ویدیو می تواند ابزار قدرتمندی برای مشاوران املاک باشد. و لازم نیست هزاران هزینه داشته باشد.

چه به دنبال یک ویدیوی بسیار تولید شده مانند تصویر زیر با توصیفات مشتری باشید یا از نرم افزار ویدیویی برای ضبط پیامی از لپ تاپ خود استفاده کنید که خدمات خود را به مشتری بالقوه ارائه می دهد، ویدیو می تواند راهی برای متمایز کردن خود از جمعیت باشد.

چرا این کار می کند:

ویدیوهای تبلیغاتی آژانس شما را انسانی می کند و ارتباط عاطفی با مشتریان بالقوه ایجاد می کند. با نمایش نقاط فروش منحصر به فرد خود، می توانید خود را از رقبا متمایز کنید.

نکته حرفه ای: با افزودن کمی استعداد، از ویدیوهای خود بیشترین بهره را ببرید. با مشتریان قبلی مصاحبه کنید، فیلم‌های هواپیمای بدون سرنشین از فهرست‌هایتان را نشان دهید، یا خودتان در ویدیو ستاره‌دار شوید. این می تواند راهی عالی برای نشان دادن شخصیت شما و ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه باشد.

12. میزبانی مشترک یک وبینار.

می‌خواهید درک بازار فعلی را برای خریداران یا فروشندگان بالقوه در منطقه شما آسان کنید؟ با یک وام دهنده محلی، شرکت مالکیت یا حتی سرویس صحنه سازی مورد علاقه خود شریک شوید و میزبان یک وبینار در مورد موضوعی است که علاقه مند به خرید ملک است.

برای مثال، ممکن است با یک سرویس بهبود خانه همکاری کنید تا یک وبینار در مورد با ارزش‌ترین پیشرفت‌هایی که فروشندگان می‌توانند در خانه‌های خود انجام دهند تا قیمت‌های فروش را افزایش دهند، برگزار کنید. این تنظیمات برگزیده می‌تواند در هر ایالت متفاوت باشد، بنابراین می‌تواند اطلاعات ارزشمندی باشد که فروشندگان نمی‌توانند آنلاین پیدا کنند.

Unique Real Estate Marketing Ideas: Co-Host a Webinar

منبع تصویر

چرا این کار می کند:

میزبان وبینار شما می تواند بینش و اطلاعات منحصر به فردی را در مورد یک موضوع خاص ارائه دهد و طیف وسیع تری از مشتریان بالقوه را جذب کند. علاوه بر این، میزبانی مشترک یک وبینار بستری را برای نمایندگان فراهم می کند تا تخصص خود را به نمایش بگذارند و چهره ای انسانی به برند خود نشان دهند.

نکته حرفه‌ای: فراموش نکنید که از هرکسی که می‌خواهد در وبینار شما شرکت کند، درخواست انتخاب کنید. اگر شرکت کنندگان نام، آدرس ایمیل و سایر اطلاعات تماس خود را ارائه دهند، به شما امکان می دهد که مستقیماً بعد از آن با آنها پیگیری کنید.

13. توصیفات را جمع آوری و نمایش دهید.

مشتریان راضی قبلی شما منبعی عالی برای تقویت اعتبار و ایجاد اعتماد از طریق بازاریابی املاک و مستغلات شما هستند. اگر فروش به خوبی پیش می‌رود، با مشتریانی که به آنها کمک کرده‌اید تماس بگیرید و یک پاراگراف واضح درباره میزان مفید بودنتان دریافت کنید.

هنگامی که آن محتوا را در اختیار داشتید – همراه با اجازه مشتریان برای ارائه آن – آن را در وب سایت خود قرار دهید، تا مشتریان بالقوه بتوانند بفهمند که قبلاً تا چه اندازه به افراد در موقعیت آنها خدمت کرده اید.

Unique Real Estate Marketing Ideas: Collect and Display Testimonials

منبع تصویر

چرا این کار می کند:

توصیه‌ها اثبات اجتماعی را ایجاد می‌کنند و اعتبار را نزد مشتریان بالقوه ایجاد می‌کنند. این نقل‌قول‌ها همچنین تجربیات شخصی و روابطی را که نمایندگان با مشتریان خود ایجاد کرده‌اند برجسته می‌کنند و به مشتریان بالقوه نگاهی اجمالی به شکل مشارکت می‌دهند.

بهترین برای: گواهینامه ها یکی از بهترین راه ها برای ایجاد اعتماد در بین مشتریان بالقوه است، بنابراین آنها را در هر کجا که می توانید به اشتراک بگذارید: در وب سایت خود، در خبرنامه های ایمیل خود، در رسانه های اجتماعی و غیره. همچنین می توانید توصیفات ویدیویی برای تقویت همه چیز!

14. از رسانه های تبلیغاتی سنتی استفاده کنید.

در حالی که بازار املاک و مستغلات از موج فزاینده تحول دیجیتال مستثنی نشده است، برخی از تاکتیک‌های بازاریابی قدیمی هنوز می‌توانند در یک استراتژی بازاریابی موثر املاک و مستغلات نقش داشته باشند. رسانه‌های سنتی‌تر، مانند تبلیغات چاپی و بیلبوردها، اغلب تلاش‌های بازاریابی آژانس‌های املاک را تقویت می‌کنند.

چرا این کار می کند:

تبلیغات سنتی به نمایندگان اجازه می‌دهد تا مکان‌های جغرافیایی خاصی را هدف قرار دهند و آن را به یک استراتژی ایده‌آل برای تبلیغ فهرست‌های دارایی محلی تبدیل می‌کند. از این استراتژی در ارتباط با بازاریابی دیجیتال برای افزایش آگاهی از برند استفاده کنید.

چیزی که ما دوست داریم: در دنیای دیجیتال امروزی، پست حلزونی و سایر رسانه های تبلیغاتی سنتی می توانند به شما کمک کنند در بین رقبای خود متمایز شوید. و تحقیقات نشان داده است که مصرف کنندگان بیشتر به تبلیغات چاپی عمل می کنند تا تبلیغات دیجیتال.

15. وب سایت خود را برای موبایل بهینه کنید.

این نکته برای همه تاجرانی که وب‌سایت‌ها را نگهداری می‌کنند مرتبط است – و نمایندگان املاک و مستغلات نیز از این قاعده مستثنی نیستند. شما می خواهید تجربه وب شما تا حد امکان یکپارچه باشد. مشتریان بالقوه زمانی که می خواهند درباره کسب و کار شما اطلاعات بیشتری کسب کنند، نباید با سایت تلفن همراه “دسکتاپ فشرده شده بر روی صفحه تلفن” دست و پنجه نرم کنند.

چرا این کار می کند:

بهینه سازی تلفن همراه تضمین می کند که مشتریان بالقوه می توانند به راحتی لیست های خود را در هر دستگاهی مشاهده و پیمایش کنند. Google همچنین وب‌سایت‌های بهینه‌سازی شده برای موبایل را در اولویت قرار می‌دهد، زیرا سرعت بارگذاری سریع‌تری را به کاربران بالقوه ارائه می‌دهند.

نکته حرفه ای: اگر یک وب سایت جدید می سازید، الگویی را انتخاب کنید که قبلاً بهینه سازی موبایل در آن تعبیه شده است.

16. به طور فعال از نمایه های رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

حفظ حضور فعال و جذاب در رسانه های اجتماعی یکی از راه های بهتر برای معرفی خود به عنوان یک مشاور قابل اعتماد است. به گروه های محلی فیس بوک بپیوندید و به سؤالات مرتبطی که در مورد آنها ایجاد می شود پاسخ دهید. سپس می‌توانید گام‌های مشابهی در پلتفرم‌های دیگر مانند Twitter و LinkedIn بردارید.

همچنین می توانید محتوای مفید را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید. به هر طریقی، با نشان دادن اینکه می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید، خود را به عنوان یک مرجع در فضای خود تثبیت کنید.

Unique Real Estate Marketing Ideas: Actively Leverage Social Media Profiles

منبع تصویر

چرا این کار می کند:

مشتریان بالقوه می‌خواهند با بنگاه‌های املاکی ارتباط برقرار کنند که عملکرد، جایگاه و حوزه خود را درک کنند. حضور مفید در رسانه های اجتماعی نشان می دهد که شما بر همه این موضوعات تسلط دارید.

نکته حرفه ای: اگر برای رسانه های اجتماعی وقت ندارید اما بودجه دارید، یک مدیر بازاریابی حرفه ای در رسانه های اجتماعی را استخدام کنید تا به شما کمک کند. آن‌ها در ایجاد و تجزیه و تحلیل محتوا در چندین پلتفرم مهارت دارند و می‌توانند به شما کمک کنند تا با تأثیراتی همکاری کنید تا نام تجاری خود را بیشتر گسترش دهید.

17. یک خبرنامه ایمیلی داشته باشید.

یک راه برای نگه داشتن خود در بالای ذهن مشتریان بالقوه این است که از طریق یک خبرنامه در تماس فعال باشید. محتوای مرتبط را برای آنها ارسال کنید، اخبار محلی املاک و مستغلات را گزارش دهید، و آنها را در لیست های منطقه خود به روز کنید.

خبرنامه شما لازم نیست پیچیده یا گسترده باشد – فقط به اندازه‌ای است که با اطلاع دادن به آنها در مورد روندهای بازار محلی خود، آنها را در فکر شما نگه دارید.

چرا این کار می کند:

خبرنامه‌های ایمیل روشی مقرون‌به‌صرفه برای اطلاع‌رسانی، مشارکت و به‌روز نگه‌داشتن مشتریان در مورد اخبار و روندهای صنعت ارائه می‌کنند. با ارسال منظم خبرنامه، نمایندگان می توانند سرنخ ها را پرورش دهند و با مشتریان اعتماد ایجاد کنند.

بهترین برای: خبرنامه‌های روتین راهی عالی برای حفظ نام و کسب و کار شما در ذهن مشتریانتان است، خواه آنها به دنبال خرید خود باشند یا شما را به یک دوست معرفی کنند.

18. یک کارت ویزیت برجسته ایجاد کنید.

چاپ کارت ویزیت جامد و از نظر بصری جذاب یکی از راه‌های بهتری است که متخصصان املاک و مستغلات می‌توانند برندهای خود را معرفی کنند و حرفه‌ای بودن را نشان دهند.

چرا این کار می کند:

کارت‌های ویزیت به راحتی قابل توزیع هستند و می‌توانند به شما کمک کنند تا از تعاملات حضوری با مشتریان بالقوه استفاده کنید. آنها اساساً منابع بازاریابی خرد هستند – و به عنوان یک فراخوان فوری برای اقدام برای هر گفتگوی احتمالی عمل می کنند.

Unique Real Estate Marketing Ideas: Create a Business Cardمنبع تصویر

نکته حرفه ای: از شلوغ کردن کارت های ویزیت خود با اطلاعات زیاد یا چاپ آنها در اشکال و اندازه های عجیب و غریب خودداری کنید. اندازه کیف پول آنها را با پیام‌های ساده، واضح و مختصر نگه دارید. کمی راه طولانی را طی می کند.

19. توضیحات ویدئویی فیلم.

مصرف‌کنندگان مدرن پذیرای تجارب فراگیر هستند – به‌ویژه وقتی خانه‌هایی را که ممکن است بخرند، بشناسند. اگر در حال فروش یا اجاره املاک هستید، برگزاری تورهای ویدئویی کامل و ارسال آن کلیپ‌ها به همراه فهرست‌های خود می‌تواند اعتبار و جذابیت را به بازاریابی املاک و مستغلات شما بیافزاید.

چرا این کار می کند:

با نمایش تورهای ویدیویی با کیفیت بالا از ویژگی ها ، عوامل می توانند درک بهتری از طرح ، اندازه و احساس کلی یک خاصیت به خریداران بالقوه ارائه دهند.

این تورها همچنین می توانند در زمان هم برای نمایندگان و هم برای مشتری صرفه جویی کنند. خریداران آینده نگر می توانند به سرعت تشخیص دهند که آیا یک ملک قبل از درخواست مشاهده حضوری مناسب است.

نکته حرفه ای: فیلم های شخصی را با پیاده روی های مجازی اشتباه نگیرید. هنگام نشان دادن یک ملک ، اطمینان حاصل کنید که تمرکز روی فضای زندگی و مناطق اطراف آن است. زمانی برای نشان دادن شخصیت خود و زمانی وجود دارد که به خریداران بالقوه اطلاعات مورد نیاز خود را برای تصمیم گیری در تصمیم گیری راحت می کند. این زمان برای دومی است.

20. سرمایه گذاری در swag مارک.

مردم عاشق چیزهای رایگان هستند – از صفحه اصلی گرفته تا لیوان گرفته تا قلم ها تا کوایز و فراتر از آن – بنابراین اگر می توانید مانند آن سوگند ارائه دهید ، باید آن را بگیرید. این یک روش عالی برای بیرون آمدن برند شما و حفظ خدمات خود در هنگام جذب و حفظ مشتری های بالقوه است.

Unique Real Estate Marketing Ideas: Invest in Branded Swag منبع تصویر

چرا این کار می کند:

Swag مارک دار یک یادآوری ملموس از شما مدتها پس از استفاده مشتری از خدمات شما ارائه می دهد. به علاوه ، swag شما می تواند به ایجاد احساس غرور و وفاداری در بین کارکنان کمک کند ، که از دریافت مواردی که وابستگی خود را با شرکت نشان می دهد قدردانی می کنند.

نکته حرفه ای: پول خود را برای کالاهای ارزان قیمت که در سطل زباله پرتاب می شوند ، مانند قلم های ارزان یا زنجیره های کلیدی هدر ندهید. اگر در Swag با مارک سرمایه گذاری می کنید ، به دنبال چیزی عملی یا چشم نواز باشید ، مانند Koozies Fun ، یک لیوان خوب ، یک کیف دستی شیک یا قلم های با کیفیت که به خوبی می نویسند. خدمات برندسازی املاک و مستغلات بالا مانند موارد ارائه شده توسط شرکای اثبات شده می تواند به شما کمک کند تا از این امر استفاده کنید از رقابت.

21. انجام تورهای خانگی Async.

بازار مسکن از سال 2020 در آتش سوزی بوده است ، هم خریداران و هم فروشندگان انتظار دارند دسترسی سریع و راحت به اطلاعات و راه حل ها داشته باشند. با ارائه تورهای خانگی ناهمزمان از طریق ویدیوی زنده ، می توانید تجربه همهجانبه تری به خریداران بدهید بدون اینکه بخواهید از آنها برای بازدید جسمی به این ملک بپردازند.

چرا این کار می کند:

تورهای خانگی مجازی هم برای نمایندگان املاک و مستغلات و هم خریداران بالقوه در وقت و تلاش خود را صرفه جویی می کنند. آنها به خریداران کمک می کنند تا خانه هایی را که نیازهای خود را برآورده نمی کنند بدون نیاز به بازدید حضوری از آنها ، از بین ببرند و به مأمورین اجازه می دهند خانه های بیشتری را در زمان کمتری به افراد بیشتری نشان دهند.

22. یک راهنمای شهر ایجاد کنید.

حرکت به یک شهر جدید می تواند دلهره آور باشد ، به خصوص اگر با منطقه ناآشنا باشید. نمایندگان املاک و مستغلات با ایجاد راهنما به شهرهای مختلف در ایالت که در آن مجوز دارید ، بهترین محلات ، جاذبه های محلی و مدارس دارای رتبه برتر را برجسته می کنید ، می توانند به خریداران آینده نگر کمک کنند تا تصمیمات آگاهانه تری در مورد مکان زندگی بگیرند.

چرا این کار می کند:

ارائه اطلاعات دقیق در مورد یک شهر نه تنها به خریداران کمک می کند تا تصمیم آگاهانه تری بگیرند ، بلکه نماینده املاک و مستغلات را نیز به عنوان یک متخصص در منطقه قرار می دهد ، که می تواند منجر به مراجعه بیشتر و تجارت جدید شود.

نکته حرفه ای: حتماً اطلاعات تماس خود را در طول راهنما وارد کنید تا وقتی خریداران شهری را که دوست دارند ببینند ، دقیقاً می دانند با چه کسی تماس بگیرند.

locals guide real estate marketing

منبع تصویر

23. یک راهنمای دکوراسیون منزل آنلاین ارائه دهید.

یک خانه زیبا و زیبا می تواند جذابیت خود را برای خریداران بالقوه افزایش دهد. با ارائه راهنما برای نکات و ایده های تزئین خانگی یا استفاده از لیست های خود به عنوان نمونه ای از نحوه نمایش سبک های مختلف دکوراسیون ، می توانید به فروشندگان کمک کنید تا خانه خود را در بهترین نور ممکن ارائه دهند.

چرا این کار می کند:

راهنماهای دکوراسیون منزل ارزش افزوده ای را برای خریداران و فروشندگان بالقوه فراهم می کنند ، ضمن اینکه باعث ایجاد اعتبار نماینده به عنوان یک مشاور و متخصص قابل اعتماد در زمینه خود می شوند.

24. پادکست املاک و مستغلات را شروع کنید.

پادکست ها یک رسانه محبوب برای یادگیری ، آگاه ماندن و سرگرمی هستند. با شروع پادکست که طیف وسیعی از موضوعات املاک و مستغلات را در بر می گیرد ، از روند بازار گرفته تا مشاوره برای خریداران بار اول ، نمایندگان املاک و مستغلات می توانند به مخاطبان گسترده تری برسند و خود را به عنوان رهبران فکر در صنعت مستقر کنند.

چرا این کار می کند:

پادکست ها راهی عالی برای برقراری ارتباط شخصی با مشتریان بالقوه هستند. با به اشتراک گذاشتن تخصص و بینش خود به صورت گاه به گاه و مکالمه ، نمایندگان می توانند با مخاطبان خود اعتبار و اعتماد به نفس ایجاد کنند ، که می تواند منجر به تجارت جدید شود.

Unique Real Estate Marketing Ideas: Start a Real Estate Podcast

منبع تصویر

25. میزبان کارگاه های خرید خانه.

درک روند خرید خانه می تواند برای خریداران بار اول بسیار زیاد باشد. با میزبانی کارگاه های آموزشی که اصول اولیه خرید خانه را به آنها می آموزد ، از جمله چگونگی تأمین وام مسکن ، چه چیزی در یک خانه جستجو کنید و موارد دیگر ، نمایندگان املاک و مستغلات می توانند خریداران بالقوه را آموزش دهند و به آنها کمک کنند تا در تصمیم گیری خود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند.

چرا این کار می کند:

کارگاه های آموزشی فرصتی را برای نمایندگان فراهم می کند تا با خریداران بالقوه در سطح عمیق تر ، اعتماد و گزارش در حالی که اطلاعات ارزشمندی را ارائه می دهند که می تواند منجر به تجارت آینده شود ، ارتباط برقرار کند.

نحوه ایجاد یک برنامه بازاریابی املاک و مستغلات [الگو]

Real Estate Marketing Plan

اکنون که ایده های بازاریابی دارید ، سوال بعدی این است: “برنامه چیست؟” بدون اهداف واضح برای تجارت املاک و مستغلات و استراتژی بازاریابی ، اندازه گیری موفقیت دشوار است. هنگام تهیه برنامه بازاریابی خود نکات زیر را در نظر بگیرید.

1. یک عبارت بینایی ایجاد کنید.

می خواهید در کوتاه مدت و بلند مدت چه کاری انجام دهید؟ توسعه بیانیه بینایی برای شناسایی اهدافی که می خواهید به آن برسید. این امر باعث می شود مراحل رسیدن به چشم انداز شغلی شما آسانتر شود.

2. مشتری هدف خود را شناسایی کنید.

به چه کسی بازاریابی می کنید؟ آیا شما برای فروشندگان ، اجاره دهنده ها ، خریداران خانه برای اولین بار و غیره بازاریابی خواهید کرد؟ /املاک و مستغلات بازاریابی و HUBS_CONTETET-cta = ٪ 20 “rel =” noopener “target =” _ blank “> شناسایی شخصیت ها تصویری از اینکه چه کسی را با تلاش بازاریابی خود هدف قرار دهید.

3. اهداف را توسعه دهید.

اهداف را برای ابتکارات کلی بازاریابی خود تعیین کرده و خلاصه کنید که از کدام استراتژی هایی که برای تحقق این اهداف استفاده خواهید کرد. اهداف تجاری که می خواهید به آن برسید چیست؟ و از چه معیارهایی استفاده خواهید کرد تا تصمیم بگیرید که آیا این اهداف برآورده شده است؟

4. گزاره فروش منحصر به فرد خود را تعیین کنید.

به این فکر کنید که چه چیزی شما را از رقابت شما متمایز می کند. در اینجا چند سؤال وجود دارد که می توانید از خود بپرسید وقتی در حال توسعه گزاره خود :

  • چه چیزی می توانید ارائه دهید که دیگران نمی توانند؟
  • رویکرد یا شخصیت منحصر به فرد شما چگونه ارزش چشم انداز را ایجاد می کند؟
  • آخرین قیمت ها ، فروش و خرید بازار شما در بازار چیست؟
  • چگونه می توانید در مورد این روندها (از جمله اعداد) با چشم انداز بحث کنید؟

5. تعیین ابزارها و بودجه برای هر استراتژی.

ایده های برتر بازاریابی را برای تجارت ، گزاره فروش و بازار هدف ایده آل خود انتخاب کنید. از آنجا ، محاسبه کنید که چقدر از بودجه خود را برای تخصیص هر استراتژی.

6. اندازه گیری عملکرد.

هنگامی که ابزارهایی را که برای استفاده از مشاغل خود استفاده خواهید کرد ، شناسایی کنید ، معیارهای کلیدی را برای اندازه گیری موفقیت آنها بنویسید. بازه زمانی استراتژی یا کمپین را تعیین کرده و هدف خود را تعیین کنید. بیایید از یک آگهی اینستاگرام پرداخت شده به عنوان نمونه استفاده کنیم:

کمپین

: تبلیغ اینستاگرام

طول ارتقا: 3 هفته

هدف: پست باید 1000 برداشت به دست آورد و نرخ کلیک 1 ٪ را داشته باشد.

آیا باید یک بازاریاب املاک و مستغلات استخدام کنم؟

این یک سوال دشوار است. برای یک ، هیچ تعریف روشنی از “بازاریاب املاک و مستغلات” در واقع وجود ندارد. چندین ایده بالقوه بازاریابی برای متخصصان املاک و مستغلات لازم نیست به یک مشاور یا شخص ثالث اختصاص یابد. به عنوان مثال ، شما احتمالاً برای فیلمبرداری سریع یک آپارتمان نیازی به بازاریاب ندارید.

اما اغلب ، متخصصان املاک و مستغلات فاقد وقت ، منابع و دانش برای فرض برخی مسئولیت های بازاریابی هستند-و این موارد اغلب می توانند برای پیمانکاران برون سپاری شوند.

اگر با طراحی وب سایت ، ایجاد محتوا ، طراحی گرافیک ، سئو یا هر فرآیند فنی یا خلاق دیگری فراتر از مجموعه مهارت خود دست و پنجه نرم می کنید ، ممکن است بخواهید برخی از افراد را که می توانند به این موضوعات بپردازند ، وارد کنید.

برنامه بازاریابی املاک و مستغلات خود را ایجاد کنید.

با این ایده های بازاریابی ، مطمئناً مشتریان بالقوه خود را وای می کنید و آنها را به خدمات خود جذب می کنید. ایجاد یک برنامه بازاریابی به شما کمک می کند تا اهداف خود را برای کمپین های بازاریابی خود تعیین کرده و مراحل رسیدن به این اهداف را توسعه دهید.

یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا در ژوئیه 2019 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.

این مقاله توسط یک انسان نوشته شده است ، اما تیم ما در روند سرمقاله ما از هوش مصنوعی استفاده می کند. افشای کامل ما را بررسی کنید تا در مورد نحوه استفاده از AI اطلاعات بیشتری کسب کنید.

1786-4644-9d40-c4ccd7b7f376″ id=”hs-cta-bda2ff96-1786-4644-9d40-c4ccd7b7f376″> New call-to-action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا