اخبار روز

۴۰۰ مدرسه جدید در البرز ساخته می‌شود

۴۰۰ مدرسه جدید در البرز ساخته می‌شود

۴۰۰ مدرسه جدید در البرز ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار خالق، علی حجرگشت بعدازظهر سه‌شنبه در شست و چهارمین جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان البرز که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز و مدیرکل و اعضا شورای معاونین اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد و قربان و غدیر، فرارسیدن سالروز شهادت شهید بهشتی را نیز گرامی داشتند.

وی در ادامه با اشاره به شروع نهضت مدرسه سازی در استان البرز گفت: در دو سال گذشته اتفاقات خوبی با همراهی استاندار و همدلی آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و خیرین محترم در استان البرز رقم خورده است که یکی از مهم‌ترین جلوه‌های آن نهضت مدرسه سازی است

حجرگشت افزود: با برنامه ریزی انجام گرفته در تلاشیم ۴۰۰ مدرسه جدید را در سال‌های پیش رو در استان البرز بسازیم و این موضوع به جز با پیگیری مستمر و همراهی و همدلی همه عوامل آموزش و پرورش در استان از جمله اداره کل آموش و پرورش و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس اتفاق نخواهد افتاد.

مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به فعال شدن ظرفیت‌های خیرین در استان گفت: در سال‌های قبل همه به دنبال جذب خیرین برای ساخت مدرسه بودند اما درحال حاضر خیرین حضور دارند و بعضاً زمین مناسب برای ساخت مدرسه پیدا نمی‌شود. وی ادامه داد: این مسئله باعث ایجاد یک رقابت مثبت هم شده است و هر منطقه‌ای زودتر بتواند تأمین زمین انجام دهد مدرسه جدید در آن منطقه احداث خواهد شد.

حجرگشت در نهایت با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های برون استانی گفت: باید از همه ظرفیت‌ها از جمله شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها در جهت تحقق اهداف آموزش و پرورش استفاده کردو در این زمینه پیگیری طرح شهید عجمیان اهمیت ویژه ای دارد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا