اخبار روز

۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس آماده تحویل به مالکان است

۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس آماده تحویل به مالکان است

۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس آماده تحویل به مالکان است

خلیل محبت‌خواه در گفتگو با خبرنگار خالق از تکمیل بسیاری از واحدهای مسکن خالق پردیس خبر داد و افزود: متأسفانه به علت عدم تکمیل انشعابات مختلف قادر به واگذاری این واحدها نیستیم.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۱۰ هزار واحد مسکن خالق در مراحل تکمیل قرار دارد، گفت: این واحدها بلافاصله پس از دریافت انشعابات به مالکان تحویل می‌شود.

سرپرست شرکت عمران خواستار اهتمام بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان شد و گفت: در صورت تکمیل انشعابات بیش از ۱۱ هزار واحد مسکن خالق پردیس تا هفته دولت به مالکان تحویل خواهد شد.

وی از برگزاری جلسه‌ای با همین موضوع در فرمانداری پردیس عصر دوشنبه خبر داد و گفت: بر این اساس تمامی معابر باقیمانده تحویل اداره گاز پردیس خواهد شد، تا کلیه شبکه‌گذاری‌ها انجام شود، همچنین اداره آب و فاضلاب پردیس متعهد شد در کم‌ترین زمان ممکن انشعاب بلوک‌های آماده را وصل کند و شرکت عمران نیز پس از رفع نواقص، کلیه شبکه‌ها و مخازن آب را تحویل اداره آب و فاضلاب دهد.

محبت خواه گفت: اداره برق پردیس نیز نگهداری کلیه شبکه روشنایی برق پیمانکارانی که پروژه‌های خود را به اتمام رسانده‌اند، تحویل خواهد گرفتو مسئولیت نگهداری بعد از تونل سلام هم برعهده اداره برق پردیس شد.

وی اضافه کرد: ۱۱ پروژه پارک و بوستان در فازهای مختلف مسکن خالق تحویل شهرداری پردیس خواهد شد و این دستگاه در صورت نیمه‌کاره بودن، اتمام باقیمانده عملیات‌های اجرایی پارک‌ها را برعهده بگیرد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا