اقتصاد

گزارش: پلیس اندونزی 10 عملیات استخراج بیت کوین را تعطیل کرد

گزارش: پلیس اندونزی 10 عملیات استخراج بیت کوین را تعطیل کرد

براساس گزارش ها، مقامات پلیس اندونزی ده عملیات استخراج بیت کوین را تعطیل کرده اند و سازمان دهندگان آن را به سرقت برق به ارزش نزدیک به 1 میلیون دلار متهم کرده اند.

طبق یک گزارش، نیروی پلیس سوماترای شمالی علیه یک عملیات استخراج بیت کوین چند سایتی که ده مکان را در بر می گرفت، اقدام کرد. توقیف 1134 دستگاه ماینینگ بیت کوین به همراه 11 متر کابل برق و تجهیزات مختلف رایانه ای.

رئیس پلیس سوماترای شمالی، ایرجن آگونگ ستیا امام افندی، ادعا کرد که سازمان دهندگان این عملیات در مدارهای الکتریکی دستکاری کرده اند تا تعداد قابل توجهی از ماشین های استخراج بیت کوین را تامین کنند.

” همانطور که در اینجا می بینیم، این جعبه PLN است، اما جریان برق داخل آن جریان مناسبی نیست که باید وارد جعبه شود و با کنتور اندازه گیری شود، در عوض، آنچه آنها گرفته اند قسمت بالایی است، جایی که برق گرفته می شود. مستقیماً از قطب و به داخل کانال منتقل می‌شود.»

در ادامه خاطرنشان شد که مجموع ضرر ناشی از این 10 مکان سرقت برق 14.4 میلیارد روپیه اندونزی (IDR) تخمین زده می‌شود که تقریباً 935666 دلار است.

مرتبط: ماینر بیت کوین Cipher 37 هزار بیت‌مین انت ماینر را به قیمت 99.5 میلیون دلار خریداری می‌کند

این پس از آن صورت می‌گیرد که یک مقام دولت چین به دلیل تسهیل دسترسی به برق به حبس ابد محکوم شد. برای استخراج کنندگان بیت کوین.

یی شیائو، نایب رئیس سابق گروه حزب کنفرانس مشورتی سیاسی استان جیانگشی، گزارش شده است که توسط دادگاه بین المللی هانگژو به دلیل سوء استفاده از قدرت در یک شرکت استخراج بیت کوین به حبس ابد محکوم شده است.

ظاهرا شیائو 2.4 میلیارد دلار را اداره می کرد. شرکت استخراج بیت کوین یوان چین (329 میلیون دلار) با نام شرکت Jiumu Group Genesis Technology از سال 2017 تا 2021.

شیائو بیش از 160000 ماینر بیت کوین را با سایر مدیران شرکت و در یک زمان 10 درصد از شهر را جمع آوری کرد. از کل مصرف برق فوژو.

مجله: 10 بهترین مطالعه طولانی در مورد کریپتو در سال 2023

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا