اقتصاد

گاوهای بیت کوین تا پایان هفتگی ثابت می مانند: قیمت بیت کوین به 39.3 هزار دلار چشم دوخته است

گاوهای بیت کوین تا پایان هفتگی ثابت می مانند: قیمت بیت کوین به 39.3 هزار دلار چشم دوخته است

بیت کوین (BTC) نزدیک به 38000 دلار در تعطیلی هفتگی 26 نوامبر، زیرا معامله گران خوش بینی خود را به قیمت BTC افزایش دادند.

نمودار ۱ ساعته BTC/USD. منبع: TradingView

خریداران بیت‌کوین جایی برای مانور به خرس‌ها نمی‌دهند

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView یک آخر هفته معمولاً صاف را برای بیت کوین نشان داد، با نوسانات کلاسیک که هنوز با نزدیک شدن به تعطیلات هفتگی به پایان نرسیده است.

پس از تنظیم رکوردهای جدید 18 ماهه در روزهای اخیر ، برخی استدلال کردند که بزرگترین ارز دیجیتال نشانه های تشویق کننده ای برای ادامه روند صعودی از خود نشان می دهد.

در میان آنها معامله گر و تحلیلگر مشهور Credible Crypto بود که به خریداران توجه داشت که حجم فروش نزدیک به بالاترین سطح محلی را جذب کنند.

در کنار پایین ماندن علاقه باز (OI) در بازارهای مشتقه و ثابت ماندن تقاضای لحظه ای، می توان زمینه را برای حرکت بعدی بالاتر فراهم کرد.

«به طور کلی، من فکر می کنم که نزول در اینجا ممکن است حتی کم عمق تر از ابتدا باشد. پیش‌بینی می‌شود به دلیل فقدان OI برای القای ترشح مایعات و تقاضای نقطه‌ای واضحی که در این سطوح مشاهده می‌کنیم،» بخشی از یک پست در X (توئیتر سابق) خوانده.

“ما برخی انحلال‌های بالقوه بالای 38 هزار و برخی کمتر از 37.5 هزار را داریم، اما میزان پوزیشن‌های باز در اینجا نسبتاً کم است – بنابراین تا زمان شکست ما انتظار نوسانات زیادی را در هر دو جهت نداریم، مگر اینکه جریان‌های نقطه‌ای به طور چشمگیری تغییر کنند.”

صرافی بیت کوین نمودار داده های بازار منبع: Credible Crypto/X

Credible Crypto به این نتیجه رسید که حتی پیش‌بینی قبلی او از بازگشت به 36900 دلار – که خود فقط 2.1 درصد کاهش از قیمت فعلی است – ممکن است محقق نشود. بگذرد.

قیمت بیت کوین کلید راه اندازی ایچیموکو را چاپ می کند

به همان اندازه در آینده نزدیک، مفسر بازار، Titan of Crypto، سرزنده بود.

مرتبط: “از بیت کوین زیر 40 هزار دلار لذت ببرید” — PlanB بر میانگین قیمت 100 هزار دلاری بیت کوین از سال 2024

در تحلیلی که از ایچیموکو استفاده کرده است، تاکید می کند. نشانگر ابری، Titan of Crypto در یک رویداد نادر برای نمودار هفتگی بیت کوین، یک شکاف کامل از اجزای کلیدی خود را مشاهده کرد.

بازه عقب ماندگی ایچیموکو، چیکو – همانطور که 26 هفته قبل اندازه گیری شد – اکنون هم بالاتر از قیمت و هم در قیمت بود. بالای ابر کومو Titan of Crypto به این نتیجه رسید که همراه با Tenkan-sen و Kijun-sen که روند صعودی جدیدی را نشان می‌دهند، تصویر برای ادامه صعودی بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسد.

«از لحاظ قیمت به 2 شمع آخر هفته توجه کنید. فتیله‌ها نشان می‌دهند که گاوها در حال عقب‌نشینی هستند،» او خلاصه کرد در بخشی از همراه X تفسیر در 25 نوامبر.

“تحرک بالا است، 39.3 هزار دلار بعدی است.”

BTC/USD نمودار یک هفته ای با ویژگی های Ichimoku Cloud برجسته شده است. منبع: TradingView

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه های سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی یا توهینی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید و توجه داشته باشید رسانه هیچ مسئولیتی در قبال ضرر مالی ندارد و این مطلب برای بالا بردن تجربیات مالی اطلاع رسانی میکند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا