اقتصاد

گاوهای بیت کوین برای نگه داشتن 34 هزار دلار مبارزه می کنند زیرا سود باز CME BTC از 100 هزار فراتر رفته است

گاوهای بیت کوین برای نگه داشتن 34 هزار دلار مبارزه می کنند زیرا سود باز CME BTC از 100 هزار فراتر رفته است

بیت کوین (BTC) در حال حاضر در حال مبارزه برای نگهداری است سطح 34,000 دلار پس از یک رالی ستاره ای و فشار کوتاه، شاهد افزایش قیمت آن به بالای 35,000 دلار در 23 اکتبر بود.

در به روز رسانی بازار 24 اکتبر، چارلز ادواردز، بنیانگذار سرمایه گذاری Capriole اشاره کرد که پس از هفت ماه تثبیت، حرکت صعودی بیت کوین “مانند کره” مقاومت 32000 دلاری را ذوب کرد. او انتظار دارد که بعید است که مقاومت ماهانه آتی مانعی باشد، و گفت:

«معقول است که شاهد ادامه سریع در محدوده متوسط ​​(43 هزار دلار) یا تثبیت کوتاه مدت بین مقاومت حمایت باشیم. قیمت 32 تا 35 هزار دلار قبل از ادامه.»

به عنوان Cointelegraph که در به‌روزرسانی قیمت قبلی ذکر شد:

«بسته شدن پی در پی روزانه بالای سطح 31700 دلار قابل توجه است، زیرا شمع های روزانه یا هفتگی بالاتر از این سطح باعث می شود قیمت بالاتر از یک نقطه محوری کلیدی است و وارد قلمرویی می شود که از ماه می 2022 دیده نشده است.»

با توجه به کاتالیزورهای حرکت قیمت در این هفته، ادواردز موافق است که شور و شوق اخیر در مورد آنچه به نظر می رسد زودتر از دیرتر اوراق بهادار باشد. و تأیید کمیسیون بورس مبنی بر یک صندوق قابل معامله در مبادلات بیت کوین (ETF) به افزایش قیمت کمک می کند، اما او همچنین به تعدادی از عوامل کوتاه مدت دیگر اشاره می کند.

قیمت بیت کوین کاتالیزورها منبع: Capriole Investments

پال استورک، بنیانگذار LayerTwo Labs، به کوین تلگراف گفت: «من فکر می‌کنم که ما شاهد برداشت‌های معنی‌داری از جداسازی گسترده‌تر بیت‌کوین از سهام و این واگرایی هستیم. به نوعی بسیاری از فعالان بازار را غافلگیر کرده است.”

نگرانی های احتمالی مربوط به “تضاد خارجی و افزایش عدم اطمینان اقتصاد کلان، انتظارات معامله گران بر کاهش آتی متمرکز شده بود که در نهایت محقق نشد.” اما Sztorc توضیح داد که در طول بحران بانکی منطقه ای ، بازار تحت “واگرایی مشابه” قرار گرفت که منجر به عملکرد بهتر بیت کوین در آن زمان نیز شد.

Sztorc معتقد است که بخش عمده ای از اقدامات اخیر قیمت های متفاوت است. که “اکنون بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران در آستانه آن رویداد جمع می شوند.”

“من همچنین فکر می کنم انتظاراتی وجود دارد که رزرو به دلیل افزایش سریع بازدهی ها، احتمالاً به زودی باید سیاست های پولی خود را کاهش دهد. به طور خاص تر، معامله گران احتمالاً این کاهش را از طریق بازگشت رزرو به نوعی کنترل منحنی بازده پیش بینی می کنند که پیامدهای آن کاهش ارزش پولی است.

سود باز بیت کوین CME از 100000 بیت کوین فراتر رفت

شواهد دیگری مبنی بر اینکه سرمایه گذاران نهادی در حال استقبال از بیت کوین هستند و این ایده که یک ETF بیت کوین نقطه ای تایید خواهد شد از CME می آید، جایی که بیت کوین باز است. بهره به رکورد جدیدی بالای 100000 بیت کوین رسید. فراتر از حدس و گمان قیمت، نکته مهم در اینجا این است که اگر سرمایه گذاران نهادی در حال انباشت بیت کوین نقطه ای هستند، باید از این موقعیت محافظت کنند، از این رو افزایش حجم و علاقه باز در CME و سایر مکان ها مشاهده می شود.

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه های سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی یا توهینی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید و توجه داشته باشید رسانه هیچ مسئولیتی در قبال ضرر مالی ندارد و این مطلب برای بالا بردن تجربیات مالی اطلاع رسانی میکند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا