اقتصاد

کلاهبردار OpenSea می گوید که اطلاعات NFT “مالکیت نیست:” خبرنامه Nifty

کلاهبردار OpenSea می گوید که اطلاعات NFT “مالکیت نیست:” خبرنامه Nifty

در خبرنامه این هفته، در مورد اینکه چرا یک کارمند سابق OpenSea که به دلیل تجارت داخلی محکوم شده است، در حال تلاش برای بدست آوردن اطلاعات بخوانید. با تبرئه، نظرات بنیانگذار Polygon را در مورد حل مشکل هرزنامه در بلاک چین های ماشین مجازی اتریوم (EVM) دریافت کنید و گزارش اینترپل را در مورد اینکه چگونه متاورس می تواند به سازمان های مجری قانون کمک کند، بررسی کنید. و نیفتی نیوز این هفته را فراموش نکنید که شامل ارائه Ordinals رایگان برای افزایش فروش NFT توسط دونالد ترامپ است.

مدیر سابق OpenSea با ادعای عدم وجود اطلاعات NFT از محکومیت خود درخواست تجدید نظر می کند. ‘t “property”

ناتان چستین، کارمند سابق OpenSea، که به اتهام کلاهبرداری از طریق سیم و پولشویی مرتبط با تجارت داخلی محکوم شده بود، پرونده ای را به ایالات متحده ارائه کرد. دادگاه تجدید نظر در تلاش برای تبرئه به گفته تیم حقوقی Chastain، اطلاعاتی که او برای سود بردن از NFTها در بازار استفاده می‌کرد، «اموال محافظت‌شده» تلقی نمی‌شد.

تیم حقوقی استدلال می‌کرد که این اطلاعات «هیچ ارزش تجاری نداشت» و در دادگاه تجدیدنظر نوشت. مختصر که “همه اطلاعات محرمانه دارایی نیستند.”

ادامه خواندن

بنیانگذار Polygon نحوه جلوگیری از خرابی کتیبه ها در شبکه ها را توضیح می دهد.

از آنجایی که تولیدکنندگان کتیبه شروع به رفتن از بیت کوین به پلتفرم های سازگار با EVM کردند، شبکه ها مملو از تراکنش های کتیبه ای شدند زیرا این تبدیل به راهی برای دور زدن هزینه های استخراج سنتی NFT شد. شبکه Arbitrum که نمی‌توانست با حجم غیرعادی تراکنش‌ها همراه باشد، در 15 دسامبر 2023 به مدت بیش از یک ساعت آفلاین شد. روزها بعد، 12 بلاک چین دیگر به سرنوشت مشابهی دچار شدند.

در مصاحبه ای با کوین تلگراف، برندن فارمر، بنیانگذار Polygon ادعا کرد که EVM های موازی ممکن است این مشکل را حل کنند. این مدیر اجرایی استدلال کرد که موازی سازی اجازه می دهد تا تراکنش های غیر مرتبط با سرعت بیشتری پردازش شوند و به طور بالقوه به بلاک چین ها اجازه می دهد تا با افزایش توان عملیاتی خود، اسپم ها را مدیریت کنند.

ادامه خواندن

ابزار Metaverse تجزیه و تحلیل صحنه جرم و اجرای قانون را بهبود می بخشد: گزارش اینترپل

بخش متاورس اینترپل گزارشی را منتشر کرد که در آن به جنبه های مختلف متاورس پرداخته و موارد استفاده بالقوه را بررسی می کند که می تواند به آژانس های اجرای قانون کمک کند. این گزارش تاکید می کند که محیط های متاورس می توانند برای آموزش همه جانبه پلیس مورد استفاده قرار گیرند.

این گزارش تاکید کرد که شبیه‌سازی‌های آموزشی متاورس می‌توانند برای بازسازی صحنه‌های جرم، اشتراک‌گذاری اطلاعات و تاکتیک‌های برنامه‌ریزی مورد استفاده قرار گیرند. اینترپل گفت که این ممکن است تأثیر مثبتی بر شایستگی های پلیس خط مقدم داشته باشد.

ادامه خواندن

اخبار خوب: NFTهای ترامپ به طور عادی پیش می روند، متاورس زاک یک “دهه” دورتر و بیشتر

تیم پشت مجموعه NFT رئیس جمهور سابق ایالات متحده، دونالد ترامپ، تلاش می کند تا با ارائه معاملات رایگان بیت کوین Ordinals، فروش نسخه بحث برانگیز Mugshot NFT های ترامپ را افزایش دهد. کارت به کاربرانی که 100 یا بیشتر NFT خریداری می کنند.

در همین حال، مجموعه Pudgy Penguins NFT در 17 ژانویه به بالاترین حد خود رسید و به قیمت پایین 19.05 اتر (ETH)، معادل 47000 دلار.

ادامه خواندن

پادکست NFT STEEZ COINTELEGRAPH را بررسی کنید

از خواندن این خلاصه از قابل توجه ترین تحولات هفته در فضای NFT سپاسگزاریم. چهارشنبه آینده برای گزارش‌ها و دیدگاه‌های بیشتر در مورد این فضای در حال تحول دوباره بیایید.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا