اخبار روز

کلاهبرداری میلیاردی از طریق فروش تراکتور در البرز

کلاهبرداری میلیاردی از طریق فروش تراکتور در البرز

کلاهبرداری میلیاردی از طریق فروش تراکتور در البرز

سرهنگ محمد نادر بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار خالق اظهار کرد: به دنبال ارجاع پرونده‌ای به پلیس فتای شهرستان چهارباغ مبنی بر کلاهبرداری از طریق ارائه وعده دروغین فروش تراکتور در فضای مجازی، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی متهم پرونده شده و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را در شهرک ابریشم چهارباغ دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در خصوص نحوه کلاهبرداری متهم گفت: این شخص با شناسایی مالباختگان از طریق فضای مجازی با دادن وعده‌های اغوا کننده مبنی بر تحویل تراکتور پایین‌تر از قیمت بازار اقدام به دریافت مبالغی تحت عنوان بیعانه کرده و دیگر پاسخگوی شاکیان پرونده نمی‌شد.

این مقام انتظامی یادآور شد که تاکنون ۳۴ نفر از مالباختگان این پرونده در سراسر کشور شناسایی شده و تلاش برای شناسایی سایرین ادامه دارد.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط متهم حدود ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: به شهروندان و کاربران سایت‌های فروش لوازم دست دوم توصیه می‌کنیم از اعتماد بی‌مورد به افراد ناشناس در این فضا خودداری کرده و در صورت مواجهه با افرادی که وعده خرید و فروش کالا با قیمت نامتعارف را دارند، موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به مأموران اعلام کنند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا