ورزش

کری گلرهای تیم ملی طبیعی است/ داوری‌های بد سپاهان را عقب انداخت

کری گلرهای تیم ملی طبیعی است/ داوری‌های بد سپاهان را عقب انداخت

کری گلرهای تیم ملی طبیعی است/ داوری‌های بد سپاهان را عقب انداخت

رحمان احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، عملکرد فصل جاری تیم‌ها در رقابت‌های لیگ برتر را مورد ارزیابی قرار داد و شانس مدعیان قهرمانی را سنجید.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی ایران با بررسی عملکرد گلرهای حاضر در چارچوب دروازه تیم‌های لیگ برتری نسبت به کری خوانی‌های اخیر دروازه‌بان های ملی پوش نیز صحبت کرد و شرایط آنها را بررسی کرد.

اشتباهات داوری حساسیت را بالا برد

رحمان احمدی در خصوص اختلاف امتیاز اندک تیم‌های مدعی قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر گفت: حدود سه هفته قبل گفتم اگر تیمی اشتباه کند همه چیز به هم می‌ریزد. فکر می‌کنم همین اتفاق در بالای جدول افتاد اما بیشترین اشتباه را تیم‌های داوری داشتند.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی ایران افزود: من نمی‌خواهم وارد جزئیات این اشتباهات شوم چون به نظرم باید آنها را سهوی بدانیم اما فکر می‌کنم میزان این اشتباهات تأثیر زیادی در جدول فعلی لیگ برتر داشته است.

مدعیان سقوط روی تار مو!

رضایی درباره تلاش تیم‌های انتهای جدول برای بقا در این مسابقات تاکید کرد: وضعیت در آن بخش از جدول بسیار بحرانی‌تر است. آنها واقعا به بند تار مو وصل هستند. کوچک‌ترین اشتباه سرنوشت هر کدام از تیم‌ها را تغییر می‌دهد. فکر می‌کنم اشتباهات تکراری در سرنوشت تیم‌های سقوط کننده می‌افتد. آقایان فکر اساسی در تیم‌داری نمی‌کنند و در آخر هر فصل با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.

کری گلرهای تیم ملی طبیعی است/ داوری‌های بد سپاهان را عقب انداخت

قلبم با سپاهان است؛ حق هم با این تیم

مربی پیشین تیم فوتبال سپاهان اصفهان بار دیگر درباره مدعیان قهرمانی این فصل صحبت کرد و زردپوشان را مستحق قهرمانی دانست. او با اشاره به عملکرد این تیم گفت: کمترین نوسان نتیجه گیری را سپاهان داشته است. آقای مورایس خیلی خوب توانست در کوتاه‌ترین زمان ممکن با تیم آشنا شود و نتایج قابل قبولی را بگیرد. شاید بخشی از صحبت‌هایم در دفاع از عملکرد این تیم هم احساسی باشد چون قلبم با سپاهان است اما فکر می‌کنم حق این تیم هم قهرمانی است.

دربی معمولی بود

احمدی با اشاره به دربی پایتخت بین استقلال و پرسپولیس که با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان همراه شد، تصریح کرد: یک بازی معمولی شکل گرفت. نکته خاصی در این بازی وجود نداشت. پرسپولیس تمرکز داشت و توانست از موقعیت گلزنی خود به خوبی استفاده کند.

تساوی بدموقع سپاهان

احمدی راجع به تساوی یک – یک سپاهان در اصفهان مقابل ملوان بندرانزلی که باعث پایین آمدن سپاهان از صدر جدول شد گفت: تساوی خیلی بد موقعی بود. سپاهان باز هم استحقاق سه امتیاز را داشت اما از فرصت‌های استفاده نکرد.

مربی پیشین سپاهان تاکید کرد: من شک ندارم اشتباهات داوری حساسیت را به بالای جدول داد. باید باز هم بگویم اشتباهات داوری سهوی است اما آمار اشتباهات سریالی علیه این تیم بی نهایت زیاد شده است. متأسفم همچنان با مشکل فقر در دانش و فناوری‌های داوری روبرو هستیم تا تیم‌ها اینگونه متضرر شوند. داوری نا مطلوب سپاهان را به این وضع انداخت.

کری خوانی گلرهای تیم ملی ایران

دروازه‌بان پیشین تیم ملی ایران در خصوص کری به وجود آمده بین دروازه‌بان های تیم ملی ایران یادآور شد: این موضوع کاملا طبیعی است. می‌توان آن را کاملا فوتبالی دید و تسویه حساب شخصی ندانست. به هر حال هر یک از گلرهای اردوی اخیر تیم ملی ایران به فکر بازی در جام ملت‌ها هستند و این موضوع می‌تواند انگیزه‌های آنها را افزایش دهد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا