کسب و کار

چگونه و چرا از ویدئو در استراتژی فروش اجتماعی خود استفاده کنید

چگونه و چرا از ویدئو در استراتژی فروش اجتماعی خود استفاده کنید

شبکه‌های اجتماعی با ارائه راهی برای ایجاد روابط واقعی با افرادی که برای آنها بازاریابی می‌کنیم، برای همیشه روش بازاریابی ما را تغییر داده است. با توجه به اینکه ویدیو اکنون بسیار قابل اشتراک‌گذاری است، باید بخشی اساسی از استراتژی فروش اجتماعی همه باشد.

Woman sets up a social selling video

به هر حال، ویدیو یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای ردیابی سریع آن روابط است، زیرا یک مکالمه دو طرفه را تقلید می‌کند و به افراد کمک می‌کند احساس کنند واقعاً و واقعاً شما را می‌شناسند.

راه‌های مختلفی برای گنجاندن ویدیو در استراتژی‌های فروش اجتماعی وجود دارد، و هرکسی این کار را کمی متفاوت انجام می‌دهد. از آنجایی که ویدیو نقش مهمی در فروش اجتماعی من دارد، شما به روند من نگاهی خواهید داشت.

برای اینکه به شما ایده‌های بیشتری در مورد اینکه چگونه می‌توانید ویدیو را در استراتژی فروش اجتماعی خود پیاده‌سازی کنید، با کارشناسانی که مرتباً از ویدیو استفاده می‌کنند ارتباط برقرار کردم. با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید وارد آن شویم.

Download 37 Tips for Social Selling on LinkedIn

فروش اجتماعی چیست؟

ابتدا، بیایید در مورد آنچه که نیست صحبت کنیم. فروش اجتماعی بازاریابی رسانه های اجتماعی نیست. این در مورد ایجاد پست به این امید نیست که آنها ویروسی شوند. و مطمئناً در مورد تبلیغات در کانال های اجتماعی نیست.

مثل تلاش‌های بازاریابی و فروش «سنتی»، فعالیت‌هایی که من به آن اشاره کردم همان چیزی است که مردم را به سمت شما یا کسب‌وکارتان سوق می‌دهد. فروش اجتماعی کاری است که شما پس از آگاهی از شما انجام می دهید.

در عوض، فروش اجتماعی در واقع ایجاد روابط و پرورش آنها در رسانه های اجتماعی است، که اغلب باعث ایجاد حس اجتماعی و ارتباط می شود. در مورد محل وقوع، تلاش‌های فروش اجتماعی ممکن است در «محل برگزاری» عمومی‌تر مانند حساب‌های عمومی در TikTok، فیس‌بوک، اینستاگرام یا لینکدین اتفاق بیفتد، اما به همان اندازه، فروش اجتماعی در یک DM اتفاق می‌افتد.

و، شواهدی از کارکرد فروش اجتماعی صرفاً داستانی نیست. از میان شرکت‌هایی که از فروش اجتماعی استفاده می‌کنند، 61% تجربه رشد درآمد دارند و متخصصان فروش، 40-50٪ تجارت جدید بیشتر با فروش اجتماعی.

چگونه ویدئو می تواند در استراتژی فروش شما پخش شود؟

حالا، بیایید در مورد ویدیو صحبت کنیم – به طور خاص، چرا ویدیو بسیار موثر است.

من در بالا به این موضوع اشاره کردم، اما ویدیو به طور قابل توجهی عامل اعتماد به دانش را افزایش می دهد. این به مردم امکان می‌دهد احساس کنند شما را می‌شناسند، که در دنیای امروزی که احساس می‌شود همه افراد آنلاین برنامه‌ای دارند، کاملاً حیاتی است.

در اینجا چند آمار وجود دارد که قدرت ویدیو را در فروش اجتماعی نشان می دهد:

  • ویدئو 66٪ سرنخ های واجد شرایط بیشتری ایجاد می کند. (G2)
  • 78٪ از بینندگان محتوای ویدیویی را به صورت هفتگی مصرف می کنند. (G2)
  • 89٪ از مردم پس از تماشای یک ویدیو، محصولات یا خدماتی را خریداری کرده‌اند. (Wyzowl)

در مورد استفاده از ویدئو در فروش اجتماعی، اصالت اهمیت دارد.

جایی که بیشتر ویدیوهای بازاریابی تولید بالایی دارند، ویدیوهای فروش اجتماعی برای کمک به افراد برای شناخت شما هستند. تمرکز بر واقعی بودن و واقعی بودن به آنها کمک می کند تصمیم بگیرند که آیا، چگونه و چه زمانی با شما ارتباط برقرار کنند. اکثر مارک‌ها به ویدیوهای بسیار صیقلی، به‌ویژه در فروش اجتماعی نیاز ندارند، اما باید آن‌ها را قوی و معتبر ببینند.

نکته تخصصی: هیلی گری گروه فیسبوک خود را بزرگ کرد، شبکه کارآفرین زنان، به بیش از 76000 عضو و استفاده از آن برای ایجاد خط لوله تجارت دیجیتال مارکتینگ خود با استراتژی‌های فروش اجتماعی که شامل ویدیو می‌شود.

«ویدیوهای فروش اجتماعی باید نشان دهند که شما یک فرد واقعی هستید. با این حال، باید در انتخاب «شخص واقعی» که ارائه می‌کنید، مراقب باشید. یک دوگانگی خنده‌دار در معتبر بودن وجود دارد، اما نه خیلی معتبر،» گری به اشتراک گذاشت.

ویدیوهای فروش زنده در مقابل ویدیوهای از پیش ضبط شده اجتماعی

واقعاً سه دسته از ویدیوهای فروش اجتماعی وجود دارد که ممکن است به صورت آنلاین منتشر کنید: زنده، از پیش ضبط شده، و تولید شده.

من این ایده را لمس کرده‌ام که ویدیوهای تولید شده ممکن است برای فروش اجتماعی چندان مؤثر نباشند، زیرا آنها از عامل “واقعی” دور می‌شوند. از آنجایی که فروش اجتماعی معمولاً در مورد ایجاد روابط است، مردم می‌خواهند شخص واقعی پشت کسب‌وکار را بشناسند، بنابراین اگر مسیر تولید شده را دنبال می‌کنید، ایده خوبی است که همچنان داستان سرایی معتبر را در اولویت قرار دهید.

اما آیا باید به صورت زنده پخش شود یا باید ویدیوهای فروش اجتماعی را از قبل ضبط کنید؟

عوامل مختلفی در این تصمیم وجود دارد:

  • برنامه شما. آیا می‌توانید در یک زمان ثابت به پخش زنده بپردازید، و آیا در آن زمانی است که مخاطبان شما احتمالاً ویدیوی زنده شما را تماشا می‌کنند؟
  • مخاطبان شما. چه نوع محتوایی را بیشتر مصرف می‌کنند و از آن استقبال می‌کنند؟
  • سطح راحتی شما. آیا راحت هستید که به صورت زنده و بدون ویرایش و بدون فیلتر حضور داشته باشید؟ آیا ترجیح می دهید فرصتی برای انجام چندین برداشت و ویرایش چیزها داشته باشید؟

نکته تخصصی: خاکستری به اشتراک می‌گذارد، «بعضی‌وقت‌ها من زنده می‌روم، اما این روزها بیشتر اوقات، ویدیوهای از پیش ضبط‌شده را انجام می‌دهم، بنابراین مجبور نیستم در آن حضور پیدا کنم. دوربین هر روز.»

او در ادامه به اشتراک می‌گذارد که علاوه بر پیش‌ضبط و زمان‌بندی محتوا، این رویکرد به او اجازه می‌دهد تا جالب‌ترین قطعه‌ها و کلیپ‌های صوتی را بگیرد و آنها را در پلتفرم‌های دیگر منتشر کند.

در مورد من، در بالای پست ذکر کردم که ویدیوها نقش مهمی در استراتژی فروش اجتماعی من دارند.

ویدیوهای زنده برای من بهترین کار را دارند، زیرا وسواس ندارم که درست برداشت کنم. اگر مشکلی ایجاد کنم، بخشی از جذابیت زنده بودن در LinkedIn و فیس بوک، و به عامل “واقعی” اضافه می کند.

یافتن شیار خود با فرکانس

برخی افراد هر روز ویدیوهای فروش اجتماعی منتشر می کنند، برخی دیگر هفته ای یک بار یا در فرکانس های مختلف. هر چند وقت یکبار باید این ویدیوها را ایجاد کنید؟ خوب، دوباره، این به عوامل مختلفی بستگی دارد:

  • پهنای باند شما. آیا می‌توانید هر روز ویدیو منتشر کنید؟ یا یک بار در هفته واقع بینانه تر است؟
  • طول محتوا. آیا همیشه می‌خواهید ویدیوهای طولانی مدت ۱۵ دقیقه یا بیشتر پست کنید؟ یا آماده انتشار در طول های مختلف هستید؟
  • اهداف شما. آیا به دنبال رشد سریع هستید؟ آیا به دنبال ساخت خط لوله خود هستید؟

در حالی که، گاهی اوقات، من بیشتر به زندگی مشترک رفته‌ام، متوجه می‌شوم که هفته‌ای یک بار با برنامه من بهترین کار را می‌کند.

پیام عمومی در مقابل مستقیم

اکثر ویدیوهای فروش اجتماعی عمومی یا عمومی هستند (مثلاً در یک گروه فیس بوک یا لینکدین)، که در آن افراد متعددی می توانند آنها را ببینند. با این حال، ممکن است بخواهید از ویدیو در فروش اجتماعی نیز برای ایجاد ویدیوهای شخصی شده با استفاده از ابزارهایی مانند BombBomb استفاده کنید، داب، یا لوم.

نکته تخصصی: کالی بنت، مالک The Waterworks: Spa. سونا. شنا کنید.، می‌گوید، «ما به‌طور دوره‌ای زنده می‌شویم تا به مردم کمک کنیم با ما آشنا شوند، اما موفقیت‌های بیشتری با استفاده از ویدیوهای شخصی‌سازی شده در فرآیند فروش خود داشته‌ایم تا مردم را در محصولات و گزینه‌های واقعی راهنمایی کنیم. فقط ارسال نقل قول پس از نقل قول.»

بنت ادامه می‌دهد که این ویدیوهای شخصی‌شده بهترین چیز بعدی برای فروش حضوری هستند و به‌ویژه برای مشتریان و مشتریان از راه دور مؤثر هستند.

استراتژی خود را بسازید

به هر حال تصمیم به استفاده از ویدیوی فروش اجتماعی دارید، مهم است که بدانید چه چیزی بیشترین اعتماد را در بین مخاطبان شما ایجاد می کند و به طور مداوم نشان داده می شود.

نکته تخصصی: لوری هایبی، بنیانگذار و مدیر عامل کلیک کیستون، می گوید که ویدیوهای فروش اجتماعی برای مخاطبان B2B باید بر ارزش افزوده برای مخاطبان خود با محتوای آموزشی و سرگرم کننده تمرکز کنند.

«طبق تجربه من، اثبات اجتماعی مداوم تخصص شما از طریق محتوای ارزشمند ثابت، مکالمه فروش را تغییر می‌دهد و در نهایت روند فروش را تسریع می‌کند. هایبی می‌گوید: «این اغلب یک استراتژی بازی طولانی است، اما قطعا ارزش سرمایه‌گذاری را دارد.»

همچنین مهم است بدانید که حتی اگر روی یک کانال یا گروه خاصی تمرکز می‌کنید، ویدیوهای فروش اجتماعی شما می‌توانند به شما کمک کنند تا با سایر تلاش‌های فروش اجتماعی خود مسافت پیموده‌ای را به دست آورید – و بله، شما تلاش های بازاریابی نیز.

چطور؟ با تغییر کاربری ویدیوهای خود در اینفوگرافیک ها، ویدیوهای کوتاه تر، ایمیل ها، وبلاگ ها و حتی آن دسته از پست های رسانه های اجتماعی که امیدوارید ویروسی شوند، می توانید از ویدیوهای فروش اجتماعی خود برای افزایش حضور آنلاین خود استفاده کنید.

نکته تخصصی: Elaine Turso از اشتراک‌گذاری‌های شما می‌توانید خودکار ، “ما به مشتریان خود می آموزیم که تنها با سرمایه گذاری 20 دقیقه در ضبط. ما می توانیم محتوایی ایجاد کنیم که مخاطبان آنها را برای یک ماه تمام درگیر خود نگه دارد. این فقط تولید محتوا نیست. این در مورد به حداکثر رساندن پتانسیل آن است، و ما شاهد بازدهی باورنکردنی در هر مرحله از راه هستیم.”

چگونه یک ویدیو برای شبکه های اجتماعی بسازیم

چه در حال انتشار ویدیوهای فروش اجتماعی به صورت روزانه، هفتگی یا در فرکانس دیگری باشید، روند پخش زنده و پیش ضبط محتوای شما تقریباً یکسان است. برای این منظور، اگر ویدیوهای شخصی‌سازی‌شده‌ای مانند بنت و تیمش ایجاد می‌کنید، مشابه به نظر می‌رسد — به سادگی تمرکز بیشتری روی شخصی‌سازی دارید.

در زیر، روند خود را برای یک ویدیوی زنده در مورد استفاده از ویدیو برای فروش اجتماعی (چقدر مناسب است!) راهنمایی خواهم کرد.

یک پلتفرم اجتماعی را انتخاب کنید.

مخاطبان شما بیشتر در کجا حضور دارند؟ بیشترین حضور را در کجا دارید؟ برای ویدیوهای فروش اجتماعی خود، عمدتاً روی لینکدین و فیس بوک تمرکز می کنم، اگرچه اغلب ویدیوها را در یوتیوب و اینستاگرام بازنشر می کنم. برخی از پلتفرم‌های پخش جریانی می‌توانند به صورت زنده در اینستاگرام پخش کنند، اما چند حلقه وجود دارد که می‌توان از آنها عبور کرد.

به دنبال راهنمایی برای انتخاب پلتفرم هستید؟ در اینجا راهنمای یکی از پست‌های فروش اجتماعی HubSpot آمده است:

منبع تصویر< /a>

نوع ویدیو و نحوه انتشار آن را انتخاب کنید.

من در بالا ذکر کردم که ترجیح می‌دهم به صورت زنده ادامه دهم زیرا فشار را برای رسیدن به ایده‌آل از بین می‌برد. و اگرچه اکثر پلتفرم‌ها دارای نوعی ویژگی داخلی پخش ویدیو هستند، من دوست دارم همزمان در چندین مکان زنده زندگی کنم، بنابراین در درجه اول از Streamyard یا پخش مجدد.

یادداشت های خود را جمع آوری کنید.

من همیشه یادداشت‌ها را در برنامه Apple Notes یا در یک سند Google جداگانه یادداشت می‌کنم. من چیزها را فیلمنامه نمی نویسم، زیرا ویدیوهایی که در آن شخصی در حال خواندن است اغلب فاقد شخصیت هستند. در عوض، من نقاط گلوله ایجاد می کنم تا بتوانم از طریق آنها صحبت کنم و نسبتاً متمرکز بمانم. من همچنین آنها را طوری ایجاد می کنم که شبیه الگوهای گفتاری طبیعی باشند.

این یادداشت‌ها همچنین اغلب پایه‌ای عالی برای «نمایش یادداشت‌ها» هستند که به آپلودهای YouTube یا وبلاگ‌هایی که با ویدیو ایجاد می‌کنم اضافه می‌کنم.

توضیحات خود را بنویسید.

چه در حال پخش زنده یا انتشار یک ویدیوی از پیش ضبط شده باشید، بسیاری از برنامه های پخش جریانی از شما می خواهند که عنوان ویدیوی خود را عنوان کنید و توضیح مختصری ارائه دهید. داشتن آن از قبل باعث می‌شود زمانی که آماده شیرجه هستید، اتصال و بازی را آسان‌تر کنید.

اینم مال من:

جریان خود را تنظیم کنید.

برای انجام این کار در Streamyard، وارد شوید و روی ایجاد کلیک کنید.

نوع جریان خود را انتخاب کنید.

از آنجایی که من معمولاً به صورت زنده می‌روم یا گهگاه یک ویدیوی از پیش ضبط‌شده را پخش می‌کنم، معمولاً زندهجریان‌سازی را انتخاب می‌کنم. اگر از قبل در حال ضبط هستید، می‌توانید ضبط را انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید ویدیوی خود را از قبل ضبط کنید و احتمالاً ویدیوی خود را به چندین ویدیوی کوتاه‌تر تقسیم کنید، لازم نیست از یک سرویس پخش استفاده کنید. می‌توانید این ویدیوها را با هر یک از برنامه‌های مورد علاقه‌تان مانند Zoom، Sessions یا حتی Loom ضبط کنید و آن‌ها را هر طور که دوست دارید ویرایش کنید. CapCut یک ابزار ویرایش محبوب است.

اگر از Streamyard برای ضبط خود استفاده می کنید، بسیاری از مراحل زیر مشابه خواهند بود. فقط کافی است به «انجام یک بررسی سریع فنی» بروید.

نوع ویدیو را انتخاب کنید، کانال های خود را انتخاب کنید و توضیحات خود را وارد کنید.

سپس، انتخاب کنید که آیا در حال پخش جریانی زنده (استودیو) هستید یا یک ویدیوی از پیش ضبط شده را پخش جریانی می‌کنید، و مکان‌هایی را که می‌خواهید در آنها پخش جریانی کنید، انتخاب کنید.

در اینجا، خواهید دید که صفحه فیس بوک، نمایه لینکدین و کانال یوتیوب خود را انتخاب کرده ام. من شرح خود را از بالا وارد کرده ام.

رویداد ویدیوی خود را برنامه ریزی کنید. (اختیاری)

اکنون، اگر می خواهید مردم شما را به صورت زنده تماشا کنند، برنامه ریزی یک رویداد از قبل و دعوت از آنها ایده خوبی است. از آنجایی که من به طور منظم به صورت زنده فعالیت می‌کنم، معمولاً زمانی که پیشنهاد یا دوره‌ای از دوره خود را ارائه می‌کنم، این را برای مصاحبه یا راه‌اندازی زنده رزرو می‌کنم.

این معمولاً شامل برنامه‌ریزی از قبل یک رویداد و دعوت از افراد است. برای شروع از اینجا، روی کادر انتخاب «زمان‌بندی برای بعد» کلیک کنید.

برای کانال‌های خود سفارشی کنید (اختیاری) و پخش زنده خود را ایجاد کنید.

در اینجا، می‌توانید برای کانال‌های مختلف خود سفارشی کنید یا فقط ادامه دهید و پخش زنده خود را ایجاد کنید.

یک بررسی سریع فنی انجام دهید.

مطمئن شوید که میکروفون و ویدیوی شما کار می کنند. سپس نور و پس زمینه خود را دوباره بررسی کنید. مطمئن شوید که صورت شما در مرکز صفحه نمایش قرار دارد.

هر بلندگو را به صحنه اضافه کنید.

اگر تنها شما صحبت می‌کنید، روی ویدیوی خود کلیک کنید تا خود را به صحنه اضافه کنید. اگر میزبان یک پانل یا مصاحبه هستید، مطمئن شوید که مهمان(های) شما نیز وارد شده اند.

نیاز به دعوت مهمان دارید؟ اگر از قبل برنامه‌ریزی کنید، می‌توانید پیوندی را ببندید. در غیر این صورت، می‌توانید با کلیک کردن روی دکمه دعوت کردن در پایین صفحه، پیوند را در هنگام شیرجه به آن‌ها ارائه دهید.

ضبط یا پخش جریانی را شروع کنید.

اکنون، پخش زنده فقط روی زنده شدن کلیک کنید. ممکن است لازم باشد چند لحظه صبر کنید تا جریان به همه ویدیوها برود.

به یاد داشته باشید که “پایان جریان” را بزنید.

اگر فراموش کردید که پایان جریان را فشار دهید، ویدیوی زنده شما بدون اینکه کسی در دوربین باشد یا صحبت کند ادامه می‌یابد، بنابراین به یاد داشته باشید که قبل از بستن برگه مرورگر خود، پخش جریانی را پایان دهید. اگر در حال ضبط هستید، به جای پایان جریان، دکمه پایان ضبط خواهد بود.

این ویدیوی زنده ای است که من به تازگی در آن با استفاده از ویدیوهای زنده در استراتژی فروش اجتماعی شما پخش کردم.

شروع به استفاده مجدد کنید.

من طرفدار ویرایش ویدیو نیستم، بنابراین یا آن را برون سپاری می کنم یا آن را انجام نمی دهم. درعوض، روی بازنشر ویدیوهای فروش اجتماعی خود در کانال‌هایی که به صورت زنده پخش نشده‌ام تمرکز می‌کنم و آنها را به پست‌های وبلاگ، پست‌های رسانه‌های اجتماعی، چرخ فلک‌ها و ایمیل‌ها تبدیل می‌کنم.

همانطور که تورسو گفت، یک ویدیوی 20 دقیقه‌ای اغلب می‌تواند به محتوای یک ماهه منجر شود، اما من معمولاً از مطالب خودم آنقدر مسافت پیموده نمی‌کنم.

بهترین روش ها برای فروش ویدیوهای اجتماعی

اکنون تقریباً آماده رفتن هستید. قبل از شیرجه رفتن، در اینجا چند روش برتر آورده شده است:

1. نتیجه را رها کنید.

در مورد فروش فوری یا حتی لایک یا نظر استرس نداشته باشید. روی ایجاد روابط و کمک به مردم برای شناختن شما تمرکز کنید. فکر کردن به نتیجه هنگام ایجاد ویدیو اغلب منجر به حواس پرتی می شود و محصول نهایی شما را بدتر می کند.

2. افراد را زودتر دعوت کنید.

این به ویژه اگر میزبان رویدادی هستید که در آن شرکت‌کنندگان زیادی می‌خواهید، مهم است. می‌توانید با کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود تماس برقرار کنید، ایمیل ارسال کنید یا اطلاعات را در خبرنامه خود اضافه کنید.

3. در مورد تعامل زنده استرس نداشته باشید.

درک کنید که تعامل (یا عدم وجود آن) ارتباط مستقیمی با فروش ندارد. ضبط ها ابزار قدرتمندی هستند و همه مخاطبان شما نمی توانند به صورت زنده به شما بپیوندند. من همیشه بعد از این واقعیت بازدیدهای بیشتری می‌گیرم.

4. لذت ببرید و آزمایش کنید.

روزهای زنده (معمولاً سه شنبه ها برای من) همیشه روزهایی هستند که منتظرشان هستم. ظاهر شدن و گپ زدن همیشه سرگرم کننده است. با طول، زمان و فرکانس بازی کنید. شما متوجه خواهید شد که چه چیزی برای شما و مخاطبانتان بهتر است.

در مورد اشتباهات، مکث ها یا وقفه های سگی/کودکی استرس نداشته باشید. این بخشی از چیزی است که شما را قابل ارتباط می کند.

5. دوربین و نور را تنظیم کنید.

مطمئن شوید که دوربین و زاویه دوربین خوبی دارید. لزومی ندارد که کامل باشد، اما نمی‌خواهید 20 فوت دورتر بنشینید. دوربین شما باید یک نمای نزدیک نسبی ارائه دهد و چهره شما باید به خوبی روشن باشد.

6. به پس زمینه توجه کنید.

یک پس زمینه خوب بسازید. لزومی ندارد که شیک باشد، و نباید صفحه سبز باشد (در واقع، این موارد اغلب عجیب و غریب هستند). اما سعی کنید چیز ساده ای ایجاد کنید که به شما امکان می دهد متمایز شوید.

نکته تخصصی: Zach Murray از Foreplay.co به اشتراک می‌گذارد، “موفقیت در فروش اجتماعی از طریق ویدئو بیشتر به ملاقات مشتریان شما در جایی است که هستند. نکته کلیدی این است که ابتدا بر پلتفرم متمرکز شوید، روندهای منحصر به فرد و رفتارهای کاربر هر پلتفرم رسانه اجتماعی را درک کنید، و سپس محتوای ویدیوی خود را مهندسی معکوس کنید تا در محصول یا خدمات شما قرار بگیرد.

موری در ادامه به همه ما یادآوری می‌کند که نفس خود را در خانه بگذاریم و می‌گوید: «نوسان‌های بزرگ منجر به دویدن در خانه می‌شود، اما شما هر چند وقت یک‌بار از آن خارج خواهید شد. این فقط بخشی از فرآیند است.”

با ویدیو اعتماد ایجاد کنید و فروش اجتماعی خود را بهبود بخشید

افزودن ویدیو به استراتژی فروش اجتماعی شما یک الزام مطلق نیست، اما چیزی فراتر از یک ایده خوب است.

در دنیای امروزی، مردم به دنبال ارتباط انسانی هستند و به احتمال زیاد از افرادی که می شناسند، دوست دارند و به آنها اعتماد دارند خرید می کنند. با وجود تمام هوش مصنوعی موجود، دانستن اینکه چه چیزی واقعی است و چه چیزی فقط پرزهای بازاریابی است، سخت می شود. ویدیوهای فروش اجتماعی معتبر و واقعی به شما کمک می‌کند تا با افرادی که به آنها خدمات می‌دهید روابط برقرار کنید.

New Call to action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا