اخبار روز

پیام همایش شیرخوارگان حسینی تربیت نسل امام زمانی است

پیام همایش شیرخوارگان حسینی تربیت نسل امام زمانی است

پیام همایش شیرخوارگان حسینی تربیت نسل امام زمانی است

به گزارش خبرنگار خالق، سرهنگ سیدعلی حسینی نیا عصر جمعه در همایش شیرخوارگان حسینی در مصلای شهدای محراب شهر دیر با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، اظهار داشت: یکی از اهداف همایش شیرخوارگان حسینی اعلام همبستگی و اتحاد و ایجاد محبت بین ما و اهلبیت و پیوند بین کودکان ما با علی اصغر (ع) است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر افزود: وقتی امام حسین (ع) قنداقه علی اصغر (ع) را به میدان آورد به همه لشکر دشمن در همان زمان و مکان گوش زد کرد که میدان دشمن اردوگاهی خبیث و باطل است.

وی با بیان اینکه دومین هدف همایش شیرخوارگان حسینی، تربیت نسل امام زمانی است، بیان کرد: امروز این حرکت برای این است که سربازی شجاع و با بصیرت برای امام زمان (عج) تربیت کنیم.

حسینی نیا با تاکید بر اینکه جامعه امروز ما نیازمند خانواده‌هایی عاشورایی هستیم، گفت: اگر ما یک خانواده عاشورایی نباشیم نمی‌توانیم خود را به عنوان منتظر امام زمان (عج) معرفی کنیم.

وی یکی از ویژگی‌های خانواده عاشورایی را احترام و تکریم دانست و تاکید کرد: نسل جوان و کودک و نوجوان ما از رفتار والدین درس می‌گیرد، بنابراین اگر رفتار زن و شوهر همراه با احترام باشد، کودک ما هم یاد می‌گیرد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر، مودت و محبت بین اعضای خانواده را دیگر ویژگی خانواده عاشورایی برشمرد و خاطرنشان کرد: محبت بین والدین و فرزندان بنیان خانواده را مستحکم می‌کند و آسایش و آرامش را به خانه می‌آورد.

وی افزود: وظیفه ما در قبال اباعبدالله الحسین (ع) این است که بُعد مصیبت و گریه و اشک را جدا کنیم و به بُعد پیام تربیتی بیشتر اهمیت دهیم و این نسل را برای امام زمان (عج) تربیت کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان دیر با اشاره به هجمه دشمن در فضای مجازی به نسل نوجوان و جوان، عنوان کرد: امروز پیام علی اصغر (ع) این است که باید برای مقابله با تهدیدات دشمن در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، نوجوانان را آموزش دهیم و آنجا کار کنیم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا