پیامک

پیام تسلیت برای دوستان مرگ خواهر

پیام تسلیت برای دوستان مرگ خواهر

Condolence Message for Friends Sister Death

خواهر یک دوست یکی از نزدیکترین افراد برای دوست است. و مرگ نابهنگام خواهر دوست، اندوه بی‌اندازه‌ای را برای دوست به همراه خواهد داشت. به این ترتیب، ارسال آرزوهای تسلیت برای دوست از طریق کارت هایی حاوی یادداشت برای دوست، او را دلداری می دهد و توجه دوست فرستنده را نشان می دهد.

در زیر نمونه‌ای از پیام‌های تسلیت وجود دارد که می‌توانید به مناسبت مرگ خواهرش برای دوست خود ارسال کنید.

1). از شنیدن خبر باخت خیلی متاسفم. خواهر شما یکی از بزرگوارانی بود که من تا به حال شناختم. مرگ نابهنگام او مرا اندوهگین کرده است. روحش قرین آرامش باشد و خداوند به شما قدرت تحمل درد بدهد.

2). درگذشت خواهرتان را صمیمانه تسلیت می گویم. خاطرات خواهرت همیشه در خاطره. خیلی آدم شیرینی بود. لطفاً همدردی من را با تمام خانواده خود ابراز کنید.

3). عمیق ترین همدردی من با شما و خانواده تان است. از شنیدن خبر فوت خواهرت واقعا شوکه شدم. افکار و دعاهای من در این زمان غم انگیز با شماست.

4). برای از دست دادن خواهرت خیلی متاسفم. از خدا می خواهم به شما و خانواده تان قدرت و آرامش بدهد تا بتوانید بر این دوران ناگوار غلبه کنید. لطفا تسلیت مرا بپذیرید.

5). از شنیدن خبر از دست دادن خواهرتان بسیار متاثر شدم. دلم در این روزگار ناگوار با تو می سوزد. انشالله در این شرایط سخت آرامش خداوند به شما کمک کند.

پیام های محبوب:

  • ماساژ تسلیت
  • ماساژ تسلیت
  • ماساژ همدردی برای کسانی که یکی از اعضای خانواده را از دست داده اند
  • تسلیت به دوستی که خواهرش را از دست داد
  • ماساژ فقدان عزیز
چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا