فناوری

پوشش ضد انعکاس Galaxy S24 Ultra یک ویژگی دست کم گرفته شده است که باید بیشتر به بازار عرضه شود

پوشش ضد انعکاس Galaxy S24 Ultra یک ویژگی دست کم گرفته شده است که باید بیشتر به بازار عرضه شود

در میان ویژگی‌های مختلف Galaxy S24 Ultra که این شرکت به شدت به بازار عرضه کرد، از جمله پوشش تیتانیوم، در کمال تعجب، پوشش ضد انعکاس آن به دلایلی برش را ایجاد نکرد. در آخرین مقایسه، پرچمدار سامسونگ اساساً هیچ رقابتی در این فضا ندارد. حتی iPhone 15 Pro Max که از نظر بسته بندی کلی با آخرین مدل رقابت می کند و از همان شاسی تیتانیومی برخوردار است، به طرز بدی شکست می خورد.

با فعال بودن حالت Always On Display، پوشش ضد انعکاس Galaxy S24 Ultra بیش از پیش خودنمایی می کند

در یک مقایسه کنار هم، تلفن‌های هوشمند نسل فعلی درست در کنار Galaxy S24 Ultra قرار گرفته‌اند و تفاوت نمایشگر آن‌ها در شب و روز است. همانطور که TechDroider نشان می دهد هیچ تابشی از سمت سامسونگ نشات نمی گیرد. در یک مقایسه جداگانه، با فعال بودن نمایشگر همیشه روشن در iPhone 15 Pro Max و Galaxy S24 Ultra، دومی نتیجه قابل توجهی بهتر نشان می دهد.

متاسفانه، همین ویژگی به گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس ارزان‌تر راه پیدا نکرد و این نشان می‌دهد که افزودن پوشش ضد انعکاس به یک گوشی هزینه‌ای دارد. پس از آن، سامسونگ می‌توانست گلکسی اس 24 اولترا را به‌طور انحصاری با این ویژگی عرضه کند تا تقاضای آن را افزایش دهد، زیرا این یک حرکت ظریف برای نشان دادن نحوه عملکرد خواص ضد انعکاس آن بدون فشار دادن آن به تیم بازاریابی است.

با این حال، مزایای این پوشش، به ویژه هنگامی که سعی می کنید آنچه را که در روز روشن روی صفحه نمایش نشان داده می شود، ببینید، این فناوری را به یک ویژگی بسیار دست کم گرفته تبدیل می کند. یکی از افراد در این پست اظهار کرده است که افرادی که Galaxy S24 Ultra ندارند می توانند به سادگی یک محافظ صفحه نمایش ضد انعکاس برای دستگاه خود خریداری کنند و مشکل برطرف خواهد شد.

در حالی که این یک راه حل است، نباید نیازی به آن باشد، به خصوص زمانی که این گوشی ها در زمان عرضه با قیمت 1000 دلار یا بیشتر به فروش می رسند. امیدواریم که چندین سازنده تلفن از رویکرد سامسونگ استفاده کنند و یک پوشش ضد انعکاس بر روی دستگاه های خود اضافه کنند، درست مانند این شرکت با آخرین پرچمدار.

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا