اخبار روز

پوستر جشنواره «تئاتر بچه‌های مسجد» در کاشان رونمایی شد

پوستر جشنواره «تئاتر بچه‌های مسجد» در کاشان رونمایی شد

پوستر جشنواره «تئاتر بچه‌های مسجد» در کاشان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خالق پوستر دومین جشنواره «تئاتر بچه‌های مسجد» با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید عباس درستکار از شهدای هنرمند عرصه تئاتر کاشان در مسجد تاریخی آقا بزرگ رونمایی شد.

ازجمله اهداف برگزاری این رویداد پرداخت و ایجاد زمینه رشد و ارتقا هنری گروه‌های نمایشی، مسجد محوری و تمرکز بر تئاتر ذکر شده است.

فرهنگ ایثار و شهادت، تاریخ انقلاب، تحکیم بنیان خانواده و همچنین فرهنگ بومی و محلی از جمله موضوعات این جشنواره است که همزمان با هفته جهانی مسجد، طی همکاری مشترک شهرداری، حوزه هنری، کانون بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان برگزار می‌شود.

محسن خسروی هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر و از دوستان شهید درستکار نیز در این مراسم با معرفی آن شهید والا مقام و ضمن اظهار خرسندی از برگزاری این رخداد هنری، ابراز امیدواری کرد تا دوره دوم با حضور گسترده هنرمندان به یکی از درخشان‌ترین دوره‌های جشنواره بدل شود.

مراسم رونمایی از پوستر دومین جشنواره «تئاتر بچه‌های مسجد» با همراهی رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر، رؤسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و رئیس حوزه هنری و همچنین معاون آموزش و پرورش کاشان و جمعی از روحانیون برگزار شد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا