اقتصاد

پلتفرم ذخیره سازی غیرمتمرکز CESS 8 میلیون دلار از 13 سرمایه VC جمع آوری می کند

پلتفرم ذخیره سازی غیرمتمرکز CESS 8 میلیون دلار از 13 سرمایه VC جمع آوری می کند

سکوی ذخیره سازی غیرمتمرکز سیستم ذخیره سازی رمزگذاری شده کومولوس (CESS) تقریباً 8 میلیون دلار از بیش از 13 سرمایه خطرپذیر جمع آوری کرد. طبق اعلامیه 28 دسامبر. یکی از نمایندگان CESS به کوین تلگراف گفت: این بودجه برای “پیشرفت های فناوری، گسترش عملیات جهانی، و تقویت موقعیت CESS در بخش زیرساخت های غیرمتمرکز” استفاده می شود.

Substats کاوشگر بلوک CESS. منبع: CESS

بر اساس اسنادش، CESS هم یک شبکه بلاک چین و هم یک سیستم ذخیره سازی غیرمتمرکز است. این اجازه می دهد تا فایل ها در چندین گره ذخیره شده و با هش آنها شناسایی شوند. این شامل چهار جزء یا “لایه” است – زنجیره بلوکی، ذخیره سازی داده، توزیع محتوا و لایه برنامه. از انواع پروتکل‌های رمزنگاری استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل شود که داده‌ها دائمی می‌مانند، از جمله اثبات تکرار و بازیابی و تأیید داده‌های چند فرمتی. CESS قصد دارد در کاربردهای تجاری در مقیاس بزرگ استفاده شود.

موارد مرتبط: ذخیره‌سازی غیرمتمرکز چیست و چگونه کار می‌کند؟

بر اساس در این اعلامیه، HTX Ventures، Infinity Ventures Crypto، DWF Labs، Mentha Partners، Vespertine Capital، Web3 Foundation، Singchain Investment، 7 O’Clock Capital، SolrDAO، FishDAO، OneBlock+، Winkrypto و موسسه تحقیقات محیط زیست Polkadot در این افزایش مشارکت شرکت کردند.

نیکولاس زالدستانی، یکی از بنیانگذاران و رئیس CESS، ادعا کرد که این بودجه برای توسعه بیشتر پروتکل استفاده خواهد شد:

“این بودجه ما را قادر می سازد برای ادامه ماموریت خود در ارائه نسل بعدی خدمات داده غیرمتمرکز جهانی برای Web3، که شامل پشتیبانی از موارد استفاده تجاری در مقیاس بزرگ است که به امنیت بالا، عملکرد، ذخیره سازی، CDN، تجارت با فرکانس بالا و بازیابی داده های میلی ثانیه ای نیاز دارد. ”

تقاضا برای فضای ذخیره سازی غیرمتمرکز در طول سال 2023 به سرعت افزایش یافته است. Filecoin شاهد استفاده از آن بود در سه ماهه دوم به بیش از 7% رسید و حجم تراکنش Arweave بیش از 717 درصد در طول سال افزایش یافت. CESS ادعا می‌کند که پروتکل آن می‌تواند در برنامه‌های مختلف آینده، از جمله Metaverse، NFT، DeFi، رسانه‌های جریانی، رسانه‌های اجتماعی، بازی و دارایی‌های دنیای واقعی استفاده شود.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا