ورزش

واکنش پرسپولیس به جدایی بیرانوند و «اغوای» استقلال/ شکایت می‌کنیم

واکنش پرسپولیس به جدایی بیرانوند و «اغوای» استقلال/ شکایت می‌کنیم

واکنش پرسپولیس به جدایی بیرانوند و «اغوای» استقلال/ شکایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری خالق و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، هیأت مدیره پرسپولیس امروز به ریاست حسین شهریاری و با حضور همه اعضا و رضا درویش، مدیرعامل باشگاه، تشکیل جلسه داد.

در این جلسه مصوب شد با توجه به اینکه تا پایان فصل، ۸۵ درصد مطالبات اعضای تیم پرداخت شده بود، نسبت به پرداخت مابقی مطالبات بازیکنان در سریع‌ترین زمان اقدام لازم صورت بگیرد و برای این منظور هماهنگی‌هایی انجام شد.

همچنین با توجه به حضور یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم، ضمن استماع نظرات و دغدغه‌های وی مصوب شد با اعلام برنامه از سوی وی، تمرینات سرخپوشان آغاز شود. در این جلسه درخواست سرمربی محترم تیم، برنامه‌های اردوی آماده‌سازی در ترکیه نیز مطرح و مصوب شد.

از دیگر موضوعات مطرح شده در نشست امروز هیأت مدیره، موضوع فسخ قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند و احتمال اغوای وی توسط یکی از باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر بود.

بر اساس مصوبه هیأت مدیره مقرر شد باشگاه پرسپولیس موضوع را در مراجع حقوقی و انضباطی از جهت تلاش برای اغوای بازیکن تحت قرارداد توسط باشگاه رقیب (استقلال) و همچنین بازگشت بازیکن و ادامه قرارداد با توجه به پرداخت تا ۹۰ درصد و همچنین مقررات ناظر بر نقل و انتقالات فوتبال ایران تحت پیگیری قرار بدهد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا