سلامت

نکاتی برای یک پلانچای سبک

نکاتی برای یک پلانچای سبک

نکاتی برای یک پلانچای سبک

Des astuces pour une plancha légère

بسیاری از شما در طول تابستان تسلیم خرید پلانچا می شوید! این یک خرید بسیار خوب برای تهیه غذاهای سالم و سبک است. در اینجا نکات متخصص تغذیه ما برای استفاده حداکثری از پلانچا برای سلامتی شما آمده است.

نکاتی برای یک پلانچای سبک

برای تهیه ناهار یا شام 100% سالم و متعادل:

– اول از همه مقدار زیادی سبزیجات را روی پلانچای خود بپزید و رنگ آن را تغییر دهید. برای مثال می توانید فلفل سبز، نارنجی، قرمز و زرد، پیاز، بادمجان و کدو سبز را انتخاب کنید. مقدار زیادی برنامه ریزی کنید زیرا سبزیجات در طول پخت کاهش می یابند. اگر دوست دارید سیر را اضافه کنید! سبزیجات را در یک کاسه سالاد بزرگ رزرو کنید: وقتی سر میز آمدید آنها را روی پلانچا قرار می دهید تا گرم شوند.

– برای پختن سبزیجات خود. یک قاشق غذاخوری روغن برای 2 نفر برنامه ریزی کنید

– برای بقیه غذا، گوشت خوش طعم اما کم چرب را انتخاب کنید: از چیپولاتاس، مرگوئز، بریسکت اجتناب کنید. ، آندویلت و سایر غذاهای چرب مخصوصاً چرب (حتی اگر آنها را سوراخ کنید). گوشت های بدون چربی مانند مرغ، فیله گوشت گاو، گوشت خوک بدون چربی را ترجیح دهید. ماهی و صدف ماهی را نیز در نظر بگیرید: میگو، فیله ماهی، سیخ ماهی و میگو، کاسه ماهی، میگو و غیره.

– برای پختن گوشت یا ماهی خود، نه باید دوباره سینی را چرب کنید. غذای خود را با یک سالاد سبز خوب سرو کنید.

– برای ارضای اشتهای بزرگ ترین خورندگان، به یاد داشته باشید که غذاهای نشاسته ای تهیه کنید: سیب زمینی پخته شده در آب، قهوه ای به عنوان مثال برنج، کینوآ یا ماکارونی سبوس دار.

سبزیجات پخته، گوشت یا غذاهای دریایی، یک سالاد سبز خوب و احتمالاً غذاهای نشاسته ای. این یک وعده غذایی فوق العاده کاملا متعادل و 100% سالم است!

اشتراک شوید!

و بهترین توصیه ما را در صندوق پستی خود دریافت کنید تا از سلامتی خود مراقبت کنید!

*آدرس ایمیل شما توسط خدمات دیجیتال M6 برای ارسال به شما استفاده خواهد شد. خبرنامه شما حاوی پیشنهادات تجاری شخصی شده است. همچنین ممکن است به برخی از شرکای ما به شکل مستعار منتقل شود، اگر شما در بنر کوکی ما پذیرفته‌ایم که داده‌های شخصی شما از طریق ردیاب‌ها جمع‌آوری شده و برای اهداف تبلیغاتی شخصی‌سازی شده استفاده می‌شود. در هر زمان، می‌توانید با استفاده از پیوند لغو اشتراک موجود در خبرنامه لغو اشتراک کنید و/یا از استفاده از ردیاب‌ها از طریق پیوند «اولویت‌های کوکی» در سرویس ما خودداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از حقوق خود، منشور رازداری ما را بخوانید.

توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا