درهم برهم

نمایش اد سالیوان چیست؟

نمایش اد سالیوان چیست؟

نمایش اد سالیوان چیست؟

نمایش اد سالیوان به عنوان یکی از طولانی‌ترین برنامه‌های تلویزیونی متنوع در تاریخ پخش در شناخته می‌شود. شبکه CBS این برنامه را به مدت 23 سال از سال 1948 تا 1971 پخش کرد. استودیویی که از آن پخش شد، استودیو 50، در سال 1967 به تئاتر اد سالیوان تغییر نام داد. نمایش دیرهنگام با دیوید لترمن در حال حاضر از آن مکان پخش می شود.

در میان انبوهی از برنامه‌های متنوع که در دهه‌های 1950 و 1960 محبوب بودند، نمایش اد سالیوان منحصربه‌فرد بود. این نه تنها سرگرمی های هفتگی را ارائه می کرد که برای همه سنین جذاب بود، بلکه شهرت داشت زیرا مکان هایی که کمدی ها و کارهای موزیکال نوپا می توانستند در معرض دید قرار بگیرند – که اغلب برای ستاره شدن بسیار مهم تلقی می شد. شبیه به حضور در نمایش جانی کارسون که ظاهراً موفقیت هنرمندان مشتاق در دهه 1970 را تضمین می کرد. نمایش سالیوان به طور کلی بهترین استراحتی بود که یک تازه وارد می توانست در این سال ها کسب کند.

The Late Show with David Letterman currently broadcasts from the Ed Sullivan Theater in New York City.

The Late Show with David Letterman در حال حاضر از تئاتر Ed Sullivan در شهر نیویورک پخش می شود.

بسیاری از موفقیت نمایش به اد سالیوان نسبت داده شد. یک روزنامه‌نگار ورزشی سابق، رفتارش منعکس‌کننده رفتار یک مرد معمولی بود که جذابیت زیادی برای جمعیتی عظیم داشت. سالیوان اغلب به خاطر شخصیت ضعیفش مورد سرزنش قرار می گرفت، اما استعداد او در انتخاب استعدادهای خام برای حضور در برنامه اش به طور کلی بی نظیر بود. او همچنین به دلیل پرداخت دلار به مجریان تقریبا ناشناس مشهور بود.

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

The Ed Sullivan Show regularly included comedians.

نمایش اد سالیوان به طور منظم شامل کمدین ها می شد.

ترکیب معمولی برای نمایش اد سالیوان شامل یک گروه بین المللی از هنرمندان بود. این معمولاً شامل کمدین‌های استندآپ، یک مجری موسیقی تازه محبوب، یک بازیگر مشهور و یک شعبده باز، آکروبات یا می‌شد. شعبده باز. سالیوان هر بازی را با گرمی و هوای حمایتی معرفی می کرد که باعث می شد تماشاگران نیز آنها را در آغوش بگیرند.

برخی از مشهورترین موسیقیدانان تاریخ، موفقیت اولیه خود را مدیون حضور در نمایش اد سالیوان هستند. نوازندگان موسیقی و گروه هایی که پس از حضور در نمایش به نماد تبدیل شدند عبارتند از الویس پریسلی، بادی هالی و جکسون 5. بی.جی. توماس، بیتلز، رولینگ استونز و درها نیز در اوایل نمایش خود در این نمایش ظاهر شدند. مشاغل The Supremes و The Byrds نیز پس از حضور در نمایش به شهرت رسیدند.

یک جنبه از برنامه پخش زنده که بر محبوبیت آن افزود، نگرش محافظه کارانه سالیوان بود. او به دلیل اعمال محدودیت برای اجراکنندگان برنامه‌اش بدنام بود. این به طور کلی در آن زمان قابل قبول تلقی می شد، زیرا این نمایش او بود، و خواسته های او به ندرت به چالش کشیده می شد.

تعدادی از دستورالعمل‌های اجرای سالیوان تقریباً به اندازه خود اجراکنندگان مشهور شدند. به عنوان مثال، او از اینکه الویس پریسلی از کمر به پایین نشان داده شود، خودداری کرد، زیرا او خود را پیدا کرد. تهاجمی چرخش ران او گروه رولینگ استونز را مجبور کرد که متن یکی از آهنگ‌های خود، Let’s Spen the Night Together را به Let’s Spend Some Time Together تغییر دهند، زیرا عنوان اصلی را از نظر جنسی بسیار مضطرب دانست. برای پخش عمومی به Doors گفته شد که باید خط آتش من را روشن کن، «دختر ما نمی‌توانستیم خیلی بالاتر برویم» را به «دختری که نمی‌توانستیم خیلی بهتر شویم» تغییر دهند. اگرچه آنها با این تغییر موافقت کردند، اما متن اصلی را در برنامه زنده خواندند که باعث ناراحتی سالیوان شد.

حتما بخوانید : اسلات های پیشرو چیست؟
چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا