اقتصاد

نابهنگام و نامربوط: ریپل درخواست SEC برای امور مالی را به چالش می کشد

نابهنگام و نامربوط: ریپل درخواست SEC برای امور مالی را به چالش می کشد

وکلای نمایندگی آزمایشگاه ریپل استدلال کرده اند که درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برای بررسی اسناد مالی اضافی نامعتبر است. آنها استدلال کردند که ضرب الاجل گذشته است و مطالب مربوط به محاکمه آتی در آوریل نیست.

در دادگاه پيوندي 9/9/9/9/1/9/1/1/1/13/13/13/13/13/13:13:15 SEC موضع خود را در مورد جمع آوری اطلاعات اضافی در طول مرحله کشف تغییر داده بود، که هر یک از طرفین را ملزم می کند اسناد مربوطه را به عنوان بخشی از روند قانونی با طرف دیگر به اشتراک بگذارد.

در 11 ژانویه، SEC از ریپل درخواست کرد. تولید صورتهای مالی حسابرسی شده برای سالهای مالی 2022 و 2023، افشای کلیه قراردادهای مربوط به فروش یا انتقال XRP (XRP) به نهادهای خارجی که پس از تشکیل پرونده اولیه انجام شده است، و جزئیات بیشتری در مورد درآمد فروش نهادی ارائه کنید. از XRP.

با این حال، مهلت درخواست مواد در مرحله کشف واقعیت در آگوست 2021 به پایان رسید. ریپل استدلال کرد که SEC “فرصت کافی” برای مطالبه موادی که لازم بداند دارد.

“در واقع، طرفین قبلاً دعوا کرده اند که آیا کشف پس از شکایت درست بوده است یا خیر و در جریان آن اختلاف کشف، SEC هرگز استدلال نکرد که کشف پس از شکایت مربوط به چاره‌جویی کرد، اما در عوض این موضع را گرفت که رفتار پس از شکایت کاملاً به پرونده بی‌ربط است.”

در همین حال، تیم حقوقی ریپل تاکید کرد که دادگاه نباید تحت تاثیر تصویری که رگولاتور ایالات متحده از شرکت فناوری پرداخت بلاک چین ارائه می کند، شود.

“دادگاه باید تحت تاثیر قرار گیرد. از سراشیبی لغزنده ای که SEC سنگفرش می کند پایین نروید.» وکلا بیان کردند.

علاوه بر این، وکلای ریپل ادعا کردند که SEC از تمام بازجویی های خود استفاده کرده است، که لیستی از سؤالات کتبی است که SEC می تواند مطرح کند. به ریپل بروید تا قبل از محاکمه پاسخ دهید.

در بایگانی آمده است: “و در نهایت، به ویژه در مورد بازجویی SEC، SEC از تمام بازجویی های خود در این پرونده استفاده کرده است و نمی تواند به طور یک جانبه بیشتر به خود اعطا کند.”

مرتبط: رئیس حقوقی ریپل از پیشنهاد تسویه حساب XRP SEC قبل از شکایت در سال 2020 رونمایی کرد

محاکمه بین Ripple و SEC قرار است در آوریل آغاز شود. رگولاتور ابتدا در دسامبر 2020 اتهاماتی را علیه ریپل مطرح کرد و این شرکت را متهم به جمع آوری سرمایه از طریق فروش اوراق بهادار ثبت نشده از طریق XRP.

اما، ریپل با قضاوت کنید که توکن XRP در مورد برنامه نویسی امنیت نیست فروش در صرافی های رمزنگاری.

کوین تلگراف اخیرا گزارش داده است که استوارت آلدروتی، مدیر ارشد حقوقی ریپل، به دلیل موقعیتش در مورد ارزهای دیجیتال به SEC به عنوان “تنظیم کننده خارج از کنترل” معرفی شد.

مجله: >ران نوینر از کریپتو بانتر می‌گوید ریپل «نفرت‌انگیز» است، به ZachXBT: Hall of Flame توصیه می‌کند

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا