اخبار روز

مهلت ارسال اثر به سومین جایزه شهید اندرزگو تمدید شد

مهلت ارسال اثر به سومین جایزه شهید اندرزگو تمدید شد

مهلت ارسال اثر به سومین جایزه شهید اندرزگو تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه دائمی جایزه ادبی «شهید سیدعلی اندرزگو» مهلت شرکت و ارسال اثر به سومین دورهٔ این جایزه را تا ۲۰ خرداد تمدید کرد.

دبیرخانه دائمی جایزه مردمی و ادبی «شهید سیدعلی اندرزگو»، برای برگزاری سومین دوره جایزه، از تمامی پدیدآورندگان و ناشران در سه گروه داستان بلند و رمان بزرگ‌سال، داستان و شعر کودک و رمان نوجوان و همچنین روایت تاریخ و تاریخ شفاهی دعوت می‌کند تا آثار خود را با درون‌مایه‌های مقابله با تحریف تاریخ و تطهیر پهلوی‌ها و همچنین بیان حقایق و روشنگری درباره آن دوران به دبیرخانه جایزه ادبی شهید سیدعلی اندرزگو ارسال کنند.

رویکرد جایزه ادبی شهید سیدعلی اندرزگو، بیان و روشنگری حقایق درباره دوره منحوس پهلوی‌هاست و اینک قرار است پس از گذشت دو دوره از این جایزه، سومین دوره آن با آرمان برجسته‌نمایی و تقدیر از کتاب‌ها و آثار تولیدی با موضوع مقابله با تحریف تاریخ و تطهیر پهلوی‌ها به همت مراکز و تشکل‌های فرهنگی و ادبی برگزار شود.

شرایط پذیرش آثار به این صورت است که همه آثار باید چاپ اول سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در موضوعات جایزه بوده و دارای درون‌مایه‌های مقابله‌گری با تحریف تاریخ و تطهیر پهلوی‌ها و روشنگری درباره انقلاب اسلامی باشد. روایت زندگی شخصیت‌های مؤثر و برجسته در پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر شرایط پذیرش آثار به شمار می‌رود.

پدیدآورندگان می‌توانند دو نسخه از آثار خود را تا ۲۰ خردادماه به دبیرخانه دائمی جایزه شهید سیدعلی اندرزگو به نشانی تهران، خیایان انقلاب، خیابان دوازدهم فروردین، خیابان شهدای ژاندارمری، پلاک ۱۴۰، مجمع ناشران انقلاب اسلامی و کدپستی ۱۳۱۴۶۷۳۸۸۴ ارسال کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به mananashr.ir مراجعه کنند.

آئین اختتامیه سومین دوره جایزه شهید سیدعلی اندرزگو تابستان امسال برگزار خواهد شد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا