اخبار روز

معیار حرکت متولیان فرهنگی باید بر محور اقناع استوار باشد

معیار حرکت متولیان فرهنگی باید بر محور اقناع استوار باشد

معیار حرکت متولیان فرهنگی باید بر محور اقناع استوار باشد

به گزارش خبرنگار خالق، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز دوشنبه در دیدار با جمعی از دبیران ستادهای شهرستانی امر به معروف و نهی از منکر گیلان در رشت اظهار کرد: احیا و ترویج امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک سنت حسنه الهی ضرورت دارد.

وی با تاکید بر لزوم جدیت در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر افزود: اجرا و همگانی کردن فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر، زمینه ساز تقویت ارزش‌ها و بازدارنده از ارتکاب به منکرات و ناهنجاری‌ها است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن شبانه روز در راستای ترویج فرهنگ ضد اسلامی تلاش می‌کند، گفت: تغییر فرهنگ اسلامی و سبک زندگی مردم جزو راهبردهای دشمن در جنگ نرم است.

فلاحتی با تاکید بر لزوم هوشیاری و بصیرت در جامعه در مقابل پاتک‌های رسانه‌ای دشمن بیان کرد: نوع مواجهه با این ترفند دشمنان باید همراه با درایت، روشنگری و اقناع مخاطب باشد تا بتواند فرهنگ غنی این سرزمین را در بستر احیای هویت ملی و دینی که موضوع با عفتی و با حجابی یکی از مشخصه‌های آن است، به باور نسل جوان و آینده ساز تبدیل کند.

وی با بیان اینکه کارکردهای ایجابی، بیش از اقدامات سلبی در مواجه با معضلات فرهنگی اثرگذار است، افزود: معیار حرکت و عملکرد مجموع متولیان فرهنگی و رسانه‌ای باید بر محور اقناع استوار باشد و حقایق و پیامدهای ناشی از اجرای نقشه‌های دشمنان را در بستر منطق به آحاد جامعه، بویژه نسل جدید یادآور شود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا