درهم برهم

معتاد سفر چیست؟

معتاد سفر چیست؟

معتاد سفر چیست؟

اگرچه میلیون‌ها نفر از مسافرت کردن لذت می‌برند، اصطلاح معتاد به سفر معمولاً برای افرادی که عاشق سفر هستند استفاده می‌شود. این مسافران مکرر را می توان به عنوان علاقه و ارادت پایان ناپذیر به همه چیزهای مرتبط با سفر توصیف کرد. برای بسیاری، اشکال سفر منجر به بازدید از چندین کشور و قاره می شود. علاقه‌مندان به سفر دلایل مختلفی برای علاقه‌های خود به سفر دارند و این گروه متشکل از افرادی با سطوح درآمد و زمینه‌های اجتماعی مختلف است. این افراد معتاد به سفر معمولاً از اطلاعات سفر فعلی به خوبی مطلع هستند، با سایر مسافران مکرر معاشرت می کنند و معمولاً می دانند که چگونه در هزینه سفرهای بین المللی پس انداز کنند.

معتادان مکرر به سفر می‌توانند طیف وسیعی از دلایل برای اشتیاق خود به تور جهان داشته باشند. برخی از معتادان به سفر ممکن است به تفریحات ماجراجویی در سفر علاقه مند باشند، مانند کوه نوردی، کوله پشتی، و پیاده روی در جنگل. با این حال، سایر مسافران ممکن است از طریق داوطلب شدن یا شرکت در یک کلاس در خارج از کشور جذب اکتشافات طولانی مدت سفر شوند. نوع دیگری از معتاد به سفر، افرادی هستند که مجذوب اکتشافات فرهنگی هستند. این نوع معتاد سفر اغلب به یادگیری یک زبان جدید، کاوش در نقاط دیدنی مهم تاریخی یا شرکت در جشنواره های سنتی علاقه مند است.

A travel junkie might enjoy attending traditional festivals in other countries.

یک معتاد سفر ممکن است از شرکت در جشنواره های سنتی در کشورهای دیگر لذت ببرد.

همه انواع افراد ممکن است معتاد سفر در نظر گرفته شوند، از جمله افرادی که به طور منظم به عنوان بخشی از شغل خود مجبور به سفر هستند. مشاغلی که اغلب به سفرهای زیاد نیاز دارند شامل کار به عنوان خلبان، دیپلمات یا معلم بین المللی است. با این حال، برخی از علاقه‌مندان به سفر، مانند سالمندان بازنشسته، می‌توانند در زمان و سکه خود سفر کنند. از طرف دیگر، معتادان سفر نیز وجود دارند که به دلیل محدودیت های فیزیکی، مشکلات مالی یا سایر تعهدات قادر به سفر مداوم نیستند. در عوض، این مسافران ممکن است مجبور شوند خود را به سفرهای دوره ای محدود کنند، زمانی که برنامه و بودجه آنها اجازه می دهد.

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

Travel junkies are passionately addicted to traveling.

معتادین سفر به شدت به سفر معتاد هستند.

برای معتاد سفر خوب، نیاز دائمی به بلعیدن و کشف اطلاعات سفر وجود دارد. در واقع، معتاد به سفر اغلب برنامه های سفر را تماشا می کند، بروشورهای سفر را جمع آوری می کند و مشترک مجلات و مجلات مسافرتی محبوب می شود. برای اطلاع از شرایط سفر، مقاصد جالب و مکان‌های اقامتی، این افراد معتاد سفر ممکن است گزارش‌های سفر و بررسی‌های سفر را نیز بخوانند. همچنین احتمالاً نقشه‌ها و کتاب‌های راهنما شهرها یا کشورهایی که مسافر علاقه‌مند به بازدید از آنهاست، از قبل خریداری و مرور می‌شود تا به برنامه‌ریزی برنامه سفر کمک کند.

Travel junkies frequently buy guidebooks and plan their trips in advance.

علاقه مندان به سفر اغلب کتاب های راهنما می خرند و از قبل برای سفر برنامه ریزی می کنند.

برای ایمن ماندن و جلوگیری از تأخیر در سفر، بیشتر افراد معتاد به سفر به هشدارها و هشدارهای سفر خاص کشور دسترسی خواهند داشت. این داده ها اغلب شامل اطلاعات به روز مربوط به الزامات ورود و قوانین و آداب و رسوم محلی است. مشاهده پیشنهادات واکسیناسیون و اطلاعات حمل و نقل همچنین به معتاد سفر کمک می کند در حین سفر آسیبی نبیند.

Travel junkies usually research to get the best deals on accommodations.

معتادان سفر معمولاً برای به دست آوردن بهترین پیشنهادها در مورد اقامتگاه تحقیق می کنند.

به جای انفرادی، معتاد مسافرتی تمایل دارد در جامعه سفر فعال باشد. برخی از این مسافران نکات، داستان ها و عکس های سفر را از طریق وبلاگ های شخصی، سفرنامه ها و انجمن ها به اشتراک می گذارند. بسیاری از مسافران نیز به گروه‌های آنلاین می‌پیوندند تا با مسافرانی که علایق و اهداف سفر مشابهی دارند، تعامل داشته باشند.

معتادان مسافرتی فقط مسافران مکرر نیستند. بسیاری از آنها می دانند چگونه با بودجه سفر کنند. علاوه بر بازدید از برخی از محبوب‌ترین مقاصد مسافرتی، این معتاد به سفر مناطقی از جهان را که هزینه زندگی در آن‌ها ارزان‌تر از کشورش است را نیز بررسی می‌کند، بنابراین ارزش پولش بیشتر خواهد شد. این مسافران باهوش ممکن است از شرکت های مسافرتی آنلاین برای مقایسه بلیط هواپیما، هزینه های هتل و اجاره ماشین استفاده کنند. کسانی که بخشی از سبک زندگی معتاد به سفر هستند، ممکن است از آگاهی از محل اقامت با تخفیف، مانند خوابگاه ها و کمپ ها، برای سفر ارزان استفاده کنند.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا