اخبار روز

مسیر اضطراری ویژه تردد خودروهای امدادی در مرز مهران ایجاد می شود

مسیر اضطراری ویژه تردد خودروهای امدادی در مرز مهران ایجاد می شود

مسیر اضطراری ویژه تردد خودروهای امدادی در مرز مهران ایجاد می شود

به گزارش خبرنگار خالق، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز جمعه ۳۰ تیرماه در ادامه بازدید از پروژه‌ها و زیرساخت‌های اربعین در محور ایلام – خالقان به اتفاق معاونین استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی از پایانه مرزی خالقان بازدید کرد.

وی ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف پایانه مرزی گفت: تمهیدات لازم برای ایجاد مسیر اضطراری ویژه تردد خودروهای امدادی و خدمات‌رسان از میدان اربعین تا نقطه صفر مرزی از مسیر گمرک اندیشیده شده و این مسیر تا اربعین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دکتر بهرام‌نیا اظهار کرد: با هماهنگی به عمل آمده با نیروی انتظامی و گمرک، این مسیر برای خودروهای امدادی و ترددهای ضروری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استاندار ایلام افزود: بهترین طرح برای تردد ضروری خودروهای امدادی و خدمات‌رسان در حال اجرا است و کارت تردد ویژه برای تردد این خودروها نیز صادر می‌شود.

بازدید استاندار ایلام از سردخانه شهرک صنعتی خالقان

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در ادامه بازدید از پروژه‌ها و زیرساخت‌های اربعین در محور ایلام – خالقان به اتفاق معاونین استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی از سردخانه شهرک صنعتی خالقان بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید گفت: برای راه‌اندازی مجدد این سردخانه و ارائه خدمات به زائران مبلغ ۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی اظهار کرد: با تکمیل تابلو فرمان پست برق و خط تولید این سردخانه، ذخیره سازی یخ از فردا (شنبه) آغاز می‌شود.

بهرام‌نیا افزود: سه سوله در اختیار عتبات عالیات و سه سوله در اختیار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به منظور ذخیره‌سازی یخ و یا آب معدنی قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است، این سردخانه ظرفیت ۵ هزار تن یا آب یخ را دارد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا