اقتصاد

مرجع بانکی اتحادیه اروپا دستورالعمل مبارزه با پولشویی را به ارزهای دیجیتال گسترش می دهد

مرجع بانکی اتحادیه اروپا دستورالعمل مبارزه با پولشویی را به ارزهای دیجیتال گسترش می دهد

دستورالعمل‌های اتحادیه اروپا برای مبارزه با پولشویی (AML) و تامین مالی تروریسم (CTF) به شرکت‌های ارز دیجیتال اروپایی تعمیم داده شده است. ناظر بانکداری منطقه.

سازمان بانکداری اروپا (EBA) در 16 ژانویه گفت هدف دستورالعمل های اصلاح شده کمک به ارائه دهندگان خدمات دارایی های رمزنگاری شده (CASP) در شناسایی ریسک قرار گرفتن در معرض مالی جرایم ناشی از «مشتریان، محصولات، کانال‌های تحویل و مکان‌های جغرافیایی» آنها.

این دستورالعمل همچنین نشان می‌دهد که چگونه شرکت‌های رمزارز باید اقدامات مبارزه با جرم مالی خود را تنظیم کنند، که می‌تواند شامل «استفاده از ابزارهای تحلیل بلاک چین، نگهبان افزود. این دستورالعمل ها از 30 دسامبر اعمال خواهد شد.

EBA ادعا کرد که آخرین اصلاحات “گامی مهم به جلو در مبارزه اتحادیه اروپا با جرایم مالی” است و “رویکرد” را برای شرکت های رمزنگاری در سراسر اتحادیه برای کاهش آن “هماهنگ می کند” پول شویی و تامین مالی تروریسم.

دستورالعمل‌های به‌روزرسانی شده، ریسک‌ها و راهنمایی‌های خاص ارزهای دیجیتال و شرکت‌های رمزنگاری را به شرکت‌های مالی که ارزهای دیجیتال دارند یا به شرکت‌های رمزنگاری خدمات ارائه می‌دهند، اضافه می‌کند.

راهنمای ارزیابی ریسک جرایم مالی نیز همراه با شرکت‌های رمزنگاری است که به منظور در نظر گرفتن خطرات احتمالی مرتبط با «ویژگی‌های افزایش دهنده ناشناس بودن»، کیف پول‌های خود میزبان، پلتفرم‌های غیرمتمرکز، و محصولاتی که امکان انتقال را فراهم می‌کنند بین شرکت و چنین خدماتی.

موارد مرتبط: رگولاتورهای اتحادیه اروپا برای بررسی قرار گرفتن در معرض کریپتو بانک ها

سال گذشته، اتحادیه اروپا مقررات مربوط به انتقال وجوه (ToFR) خود را نهایی کرد نقل و انتقالات رمزنگاری و بازارهای رمزنگاری جامع و گسترده در دارایی های رمزنگاری شده (MiCA) مقررات.

محافظت‌های سرمایه‌گذار رمزنگاری MiCA قرار است در ماه دسامبر به اجرا درآیند، اما کشورهای عضو اتحادیه اروپا می‌توانند به‌طور اختیاری یک دوره انتقالی ۱۸ ماهه را برای CASP‌ها اجرا کنند که به آنها اجازه می‌دهد بدون مجوز فعالیت کنند.

مجله: Hodler’s Digest، 7-13 ژانویه: ونزوئلا پترو را تعطیل کرد، حساب X SEC هک شد، ETF های بیت کوین فعال شدند

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا