اخبار روز

مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی استان کرمان برگزار شد

مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی استان کرمان برگزار شد

مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی استان کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خالق، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی، امروز پنج شنبه طی مراسمی حکم فرماندهی انتظامی کرمان را به سردار ناصر فرشید اهدا و از معرفی فرمانده جدید انتظامی استان کرمان خدمات چهار ساله سردار عبدالرضا ناظری قدر دانی کرد.

سردار رادان در این مراسم با تاکید بر اینکه کرمان کنونی کرمان چند سال قبل نیست، گفت: کرمان امروز شهر بین‌المللی شده، شاید چند سال قبل کرمان را با مسجدش می‌شناختند اما حالا شهر حاج‌قاسم است.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: محرم خط مکتب شهادت را تا امروز و فردا و تا قیامت در بین دوستداران مکتب شهادت ترویج داد، تا وقتی که عاشورا و محرم هست، گویا همه چیزی که می‌توان در یک زندگی خوب داشت، وجود دارد.

فرمانده کل انتظامی کشور با ذکر خاطره‌ای از رهبر معظم انقلاب، گفت: ایشان فرمودند هر خدمتی در جمهوری اسلامی دارای ثواب است، اما هر چه خدمت بیشتر باشد، ثواب بیشتری هم دارد.

وی سرعت، دقت و هوشمندی را لازمه حضور در مأموریت‌ها خواند و افزود: هر مأموریتی اگر با این موارد همراه نباشد، ممکن است خوب پیش نرود.

سردار رادان با تاکید بر اینکه هیچ فرماندهی به تنهایی فرمانده خوبی نیست، افزود: مجموعه استان با فرمانده جدید همکاری کنند تا سردار فرشید موفق شود، موفقیت او موفقیت کرمان و سربلندی شهدا است.

امنیت را با کمک مجموعه استان کرمان تأمین می‌کنیم

فرمانده جدید انتظامی استان کرمان نیز گفت: مدیون شهدا هستیم و باید راه آنها را ادامه دهیم که این امر بیشتر در امنیت و خدمت کردن خلاصه می‌شود.

سردار ناصر فرشید اضافه کرد: عهد می‌بندم با همکارانم در کنار سایر مسئولان از هیچ کوششی تا پای جان دریغ نکنیم، ما خدمتگزار مردم هستیم و بیشترین ارتباط را با مردم داریم.

شناخت میدان عمل اهمیت دارد

در این آئین حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تسلیت فرارسیدن ماه محرم افزود: نیروی انتظامی کشور در مأموریتی که بر عهده دارد به بهترین نحو ممکن در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه فراجا با شناخت زمانه و شناخت کامل مأموریت تلاش خود را برای تأمین نظم و امنیت در جامعه گذاشته است، گفت: شناخت میدان عمل بسیار اهمیت دارد و پلیس با حضور به موقع در صحنه در سایه شجاعت و عقلانیت در کنار تکلیف محوری ایفای نقش کرده و بسیار اثرگذار بوده است.

امنیت مورد نیاز همه عرصه‌ها است

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان هم در این آئین گفت: در تمام حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به امنیت نیاز داریم و فراجا برای تأمین امنیت در کشور زحمات زیادی می‌کشد و یکی از مصادیق مهم افساد فی الارض در جامعه تهدید امنیت مردم است.

فرمانده سابق انتظامی استان کرمان نیز گفت: امروز مرزی بین پلیس و مردم وجود ندارد، و: پلیس در سال‌های اخیر آنقدر خدمات خود را در عرصه‌های مختلف توسعه داده که جامعه پلیس را از خودش می‌داند.

سردار عبدالرضا ناظری ادامه داد: پلیس برای رسیدن به جایگاهی در تراز انقلاب اسلامی گام‌های بزرگی برداشته و با استفاده از علم و فناوری خدمات هوشمند بیشتر و بهتری به مردم ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به تدوین سند راهبردی، امنیتی در استان کرمان، گفت: کنترل کویر استان، اتباع بیگانه، جرایم سازمان یافته و تنش آبی در سند امنیتی و راهبردی استان کرمان مطرح شده است.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا