اقتصاد

مدیر عامل Ripple انتظار دارد تائید ETF ارزهای دیجیتال بیشتر شود: داووس 2024

مدیر عامل Ripple انتظار دارد تائید ETF ارزهای دیجیتال بیشتر شود: داووس 2024

براد گارلینگ هاوس، مدیر عامل Ripple اعتقاد به تایید چندین صندوق قابل معامله بیت کوین (BTC) دارد ( ETF) در ایالات متحده راه را برای عرضه محصولات مشابه سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال در سال 2024 هموار می کند.

در صحبت با آرجون خارپال، خبرنگار CNBC در مجمع جهانی اقتصاد در داووس، سوئیس، در 16 ژانویه، گارلینگ هاوس به صراحت XRP را پیش بینی نکرد (XRP) ETF توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تأیید می شود، اما او انتظار دارد اتر (ETH) ETF برای دریافت چراغ سبز در آینده نزدیک.

“من فکر می کنم این یک قطعیت است. گارلینگ هاوس در مصاحبه ای در پناهگاه Filecoin که در همسایگی مجمع جهانی اقتصاد در داووس است، گفت: من افق زمانی را تعیین نمی کنم، اما فکر می کنم مطمئناً ETF های دیگری نیز وجود خواهد داشت.

تأیید ETF های بیت کوین، علیرغم هر گونه تایید صریح بیت کوین توسط رئیس آژانس، گری جنسلر.

مرتبط: اریک بالچوناس، استاد ETF بیت کوین، آخرین خنده را به شک دارند. : X Hall of Flame

گارلینگهاوس با اشاره به عبارتی که پیشنهاد می‌کند «تعریف دیوانگی تکرار یک کار یکسان را تکرار می‌کند، رویکرد نظارتی جنسلر را مورد انتقاد قرار داد. و انتظار یک نتیجه متفاوت را داریم:”

“من فکر می کنم رئیس کمیسیون SEC، گری گنسلر، به یک مسئولیت سیاسی در ایالات متحده تبدیل شده است. من فکر می کنم که او در راستای منافع شهروندان عمل نمی کند. او به نفع رشد بلندمدت اقتصاد عمل نمی کند.

گارلینگ هاوس همچنین خاطرنشان کرد که SEC با فشار فزاینده ای از سوی دادگستری ایالات متحده مواجه شده است. این سیستم در رابطه با رویکرد نظارتی خود به بخش ارزهای دیجیتال:

«واقعیت این است که ما یک ETF بیت کوین تنها به این دلیل داریم که یک دادگاه ایالات متحده به SEC گفت: «شما در اعمال خود خودسرانه و دمدمی مزاج هستید. گارلینگهاوس اضافه کرد: آنچه که غم انگیز خواهد بود این است که هر ETF مجبور شود همان سفر را طی کند و گری جنسلر دوباره توسط سیستم قضایی ایالات متحده ضربه بخورد، اما این ممکن است ضروری باشد.

موارد مرتبط: تخمینی 1.1 میلیارد دلار در عرض 3 روز از GBTC فرار کرد زیرا ARK شروع به خرید بیت کوین ETF خود کرد

“من فکر می کنم بازار استیبل کوین است. از جهاتی در رفع یک نیاز واقعی مردم را شگفت زده کرده است. من فکر می کنم صرفاً منطقی است که در مورد آن شفافیت نظارتی وجود داشته باشد. من فکر می‌کنم این برای کل صنعت خوب است.”

همانطور که Cointelegraph گزارش داد، ETF بیت کوین در 16 ژانویه 1.8 میلیارد دلار در مجموع حجم معاملات ایجاد کرد، با حسابداری Grayscale، BlackRock و Fidelity 1.6 میلیارد دلار اریک بالچوناس، تحلیلگر بلومبرگ ETF، تضاد فاحشی را بین 450 میلیون دلار حجم معاملات 500 ETF راه اندازی شده در ایالات متحده در سال 2023 در همان روز برجسته کرد.

مجله: برنامه MakerDAO برای بازگرداندن “DeFi تابستان” — Rune Christensen

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا