اقتصاد

قیمت بیت کوین به بالاترین حد در دو ماه گذشته رسید در حالی که بیت کوین به زودی 32 هزار دلار خواهد شکست.

قیمت بیت کوین به بالاترین حد در دو ماه گذشته رسید در حالی که بیت کوین به زودی 32 هزار دلار خواهد شکست.

بیت کوین (BTC) 30000 دلار در اکتبر به فروش رساند 20 وال استریت باز شد زیرا تحلیلگران توجه خود را به تعطیلی هفتگی معطوف کردند.

BTC/USD. منبع: TradingView

قیمت بیت کوین به صورت هفتگی نمایش بسته می‌شود

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView بالاترین قیمت دو ماهه BTC را در Bitstamp به 30233 دلار رساند.

این جفت در طول جلسه معاملاتی آسیا، با اندکی کاهش در زمان نگارش مقاله، قدرت ادامه یافت را نشان داد و قیمت نقدی را به زیر 29500 دلار بازگرداند.

با نوسانات همچنان ادامه داشت. بدیهی است، فعالان بازار استدلال کردند که برای تثبیت قدرت ماندگاری واقعی رالی نیاز به بسته شدن هفتگی شمع است.

برای کیت آلن، یکی از بنیانگذاران نظارت بر منابع شاخص مواد، میانگین متحرک 100 هفته ای (MA) ) قیمت 28627 دلار از اهمیت ویژه ای برخوردار بود.

“این حرکت برای تماشا است، اما چیزی که من در حال حاضر دنبالش هستم این است که ببینم آیا این شمع هفتگی بالاتر از 100 هفته کارشناسی ارشد بسته می شود و آیا هفته آینده او در بخشی از نوشت، شمع می‌تواند بالای آن بماند و هیچ فیتیله‌ای در زیر آن وجود ندارد. از یک پست X در روز.

«ممکن است برخی آن را تأییدی برای یک گاو نر بدانند، اما این بازار به دلیل فشار دادن و فروش های جعلی شناخته شده است، بنابراین من به دنبال تأییدیه های بیشتری هستم. برای من، BTC باید مقاومت قبلی خود را با قیمت 30.5 هزار دلار، 31.5 هزار دلار و در نهایت 33 هزار دلار کاهش دهد تا شکست گاوی را تأیید و تأیید کند.

نمودار 1 هفته ای بیت کوین/دلار آمریکا با 100 مگاپیکسل. منبع: TradingView

با توجه به مناطق پشتیبانی مورد نیاز، معامله گر محبوب پنتوشی 28900 دلار را به عنوان خطی در شن برای نگه داشتن گاوها علامت گذاری کرد.

در همین حال، با ردیابی شرایط بازار با بازه زمانی پایین (LTF)، معامله‌گر همکار Skew پیشنهاد کرد که یک حرکت طولانی مدت می‌تواند منجر به فرصتی برای ورود قبل از از سرگیری صعودی شود.

“من گمان می‌کنم که خریدهای طولانی در حال شروع شدن هستند. او در کنار نموداری به به مشترکین X در کنار نمودار گفت: “اینجا حدود 30 هزار دلار است.” داده‌های کتاب سفارش مبادله به‌عنوان 30000 دلار دوباره ظاهر شد.

«بنابراین اگر این روند LTF شکسته شود، یک حرکت خوب می‌تواند قبل از بالاتر بودن، ورود خوبی باشد، از دیدن چیزی شبیه به این تعجب نمی‌کنیم.»

دفتر سفارش BTC/USD داده ها. منبع: Skew/X

پیش بینی انتظار «پذیرش انبوه»، تایید ETF بیت کوین را دارد

در یک دیدگاه خوش بینانه در بازه زمانی طولانی تر، تیم تجاری Stockmoney Lizards پیش بینی کرد که مقاومت بلافاصله بالای 30000 دلار به زودی شکسته خواهد شد.

موارد مرتبط: نگهداری سخت: سرمایه گذاران بلندمدت بیت کوین برای اولین بار مالک بیش از 76 درصد کل بیت کوین هستند

به روز رسانی یک نمودار فراکتال در مقایسه BTC/USD در از سال 2023 تا سال 2020، تحلیلگران استدلال کردند که زمان افزایش قابل توجه اکنون فرا رسیده است. تایید اولین صندوق قابل معامله در مبادله قیمت بیت کوین (ETF) در عامل اصلی را تشکیل می دهد.

“31/32k به زودی شکسته خواهد شد”، بخشی از تفسیر همراه خوانده.

“P.S.: بسیاری از شما یک بار دیگر خواهید گفت: ” اما سال 2020 بعد از نصف شدن بود، ما قبل از آن هستیم – پاسخ: مهم نیست. امسال پذیرش انبوه / تأیید ETF محرک خواهد بود.

Stockmoney Lizards به نصف کردن یارانه برنامه ریزی شده برای آوریل 2024.

BTC/USD. منبع: Stockmoney Lizards/X

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه های سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی یا توهینی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید و توجه داشته باشید رسانه هیچ مسئولیتی در قبال ضرر مالی ندارد و این مطلب برای بالا بردن تجربیات مالی اطلاع رسانی میکند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا