درهم برهم

قانون باور در جهان هستی: تو ناموفق هستی!

قانون باور در جهان هستی: تو ناموفق هستی!

ما در یک سیستم شگفت انگیز زندگی می کنیم. معادله سیستمی که ما در آن زندگی می کنیم بسیار خوب آماده شده است. ما احتمالاً پیچیده ترین ناشناخته معادله هستیم. یعنی انسان

başarı sizsiniz-indigodergisi

اهالی روستایی که به دلیل کمبود باران برای مدت طولانی از خشکسالی شدید رنج می برند، از معلم Of متوسل می شوند تا برای این امر درمانی پیدا کند. حجه که تصمیم می گیرد برای باران دعا کند، مردم را جمع می کند و به تپه بلندی می رود. همین که می خواهد نماز را شروع کند، به عقب نگاه می کند و منصرف می شود. رو می کند و به جماعت می گوید; ای مردم مواظب باشید که ایمان خود را از دست ندهید. یکی از کسانی که از این وضعیت تعجب کرده بود گفت: آقا از کجا آمده؟ می گوید. استاد گفت: آمدی برای باران دعا کنی، چتر نداری. پاسخ می دهد.

خوانندگان گرامی؛ ما در یک سیستم شگفت انگیز زندگی می کنیم. معادله سیستمی که ما در آن زندگی می کنیم بسیار خوب آماده شده است. ما احتمالاً پیچیده ترین ناشناخته معادله هستیم. یعنی انسان جهان پر از قوانینی است که سعی می کنیم با علوم اثباتی و نظام های اعتقادی توضیح دهیم. در میان این قوانین، قانون جذب که اخیراً رایج شده است، بسیار مورد بررسی قرار گرفته است. قانون مهم دیگری برای ما وجود دارد که شغلشان در زندگی تجاری انسان بودن است. و این قانون ایمان است. انسان بدون ایمان نمی تواند عبادت کند. این نشان می دهد که انسان ابتدا محدودیت های عبادت را در درون خود می یابد و سپس به بیرون هدایت می کند. بنابراین، آن را فوق العاده طراحی شده است. که ترکیبی از جسم و روح و ذهن است; به طور خلاصه جایز است که بگوییم تلاش انسان برای موفقیت بدون یافتن محدودیت های موفقیت و سعادت بی اثر می ماند. بر این اساس، من می خواهم با بیان این مطلب شروع کنم؛ دنیای بیرونی ما تجلی دنیای درون ماست و نمی تواند برعکس باشد.» شما فردی نیستید که به آنچه هستید فکر می کنید، بلکه فردی هستید که به آنچه هستید اعتقاد دارد.»

قانون ایمان

با درگیر کردن احساسات خود، چیزهایی که به آنها اعتقاد دارید به واقعیت تبدیل می شوند. این چیزی است که قانون ایمان می گوید. هر چه شدیدتر بخواهید چیزی اتفاق بیفتد، بیشتر به واقعیت شما تبدیل خواهد شد. اگر واقعاً به چیزی اعتقاد دارید، حتی فکر نمی کنید که ممکن است برعکس باشد. آنچه شما باور دارید نوعی دید تونلی به شما می دهد. به حدی که انگار وارد یک تونل شده اید، شروع به نادیده گرفتن هر چیزی می کنید که با آن چیزی که به آن اعتقاد دارید مطابقت ندارد. ویلیام جیمز از دانشگاه هاروارد گفت؛ “باور خود واقعیت را می آفریند.” در کتاب آسمانی چنین آمده است: “آنچه شما باور دارید تعیین می کند که با چه چیزی روبرو خواهید شد.” برای توضیح این موضوع به گونه ای دیگر؛ لازم نیست آنچه را که می بینید باور کنید، اما قطعاً آنچه را که باور دارید می بینید!

اگر باور دارید، می توانید موفقیت خود را بدوزید

اگر قاطعانه باور داشته باشید که در زندگی خود به موفقیت دست خواهید یافت، بدون توجه به هر چیزی به سمت اهداف خود ادامه خواهید داد. هیچ چیز نمی تواند شما را متوقف کند! از سوی دیگر، اگر باور داشته باشید که موفقیت فقط از روی شانس یا تصادف اتفاق می‌افتد، وقتی همه چیز طبق خواسته شما پیش نمی‌رود، به راحتی دلسرد و ناامید خواهید شد. باورهای شما یا شما را به موفقیت یا شکست سوق می دهد. به طور خلاصه، موفقیت با باور آغاز می شود (TRACY، حداکثر موفقیت، 2006).

شما دو گزینه دارید

مردم اغلب از دو منظر متفاوت به جهان نگاه می کنند. یکی از اینها خوشبین و دیگری بدبین است. در حالی که کسانی که دیدگاه خوش بینانه دارند، دنیا را مکانی بسیار خوب برای زندگی توصیف می کنند، بدبین ها به هر کجا که نگاه می کنند فقط بی عدالتی و بدبختی را می بینند. ناگفته نماند که افراد با دید خوش بینانه همیشه کسانی هستند که عمل می کنند، صحبت می کنند، می سازند و آینده خود را می سازند. آنها همیشه مثبت و شاد هستند. آنها ذهن خود را طوری تنظیم کرده اند که به طور مثبت و سازنده به فراز و نشیب های زندگی روزمره پاسخ دهند. کلید سفر شما به سوی موفقیت باید این باشد که به دنیا از دیدگاهی خوش بینانه و مثبت نگاه کنید. بزرگترین مانع ذهن شما در باورهای خود محدود کننده شما پنهان است. اینها به نوعی مانع شما می شوند، شما را از انجام هر کاری باز می دارند و حتی از دیدن برخی چیزهایی که آشکارا درست نیستند باز می دارند.

از آنجایی که در زندگی مدرسه خود دانش آموز متوسطی بوده اید، ممکن است فکر کنید که هوش کافی نیست ممکن است باور داشته باشید که توانایی شما برای یادگیری، به خاطر سپردن و خلاق بودن محدود است. ممکن است اصرار داشته باشید که وقتی صحبت از مسائل مالی به میان می‌آید، برون‌گرا یا مدبر نیستید. برخی افراد احساس می کنند که نمی توانند وزن کم کنند، سیگار را ترک کنند یا از نظر جنس مخالف جذاب نیستند. باور شما هر چه باشد، اگر به اندازه کافی به آن وابسته باشید، به واقعیت شما تبدیل می شود. آنچه به آن اعتقاد دارید در دستان شماست، می توانید با ایجاد واقعیت های کوچک به وجود قانون باور پی ببرید. چطور این رو انجام دادی؟ نباید داستان هایی را نادیده بگیریم که در آنها از جملات «فقط باور کردم، نمی دانم چطور شد» در پاسخ به این سؤال استفاده شده است.

فکر نکنید ارزان هستید

معلم به پسر جوانی: “آیا ساز میزنی؟ او می پرسد. مرد جوان می گوید: «من بازی بلد نیستم. “من هنوز آن را امتحان نکرده ام.” همه ما شبیه این جوان هستیم. ما نمی دانیم واقعاً چه کاری می توانیم انجام دهیم. خودتان را کوتاه نفروشید و هرگز اجازه ندهید پتانسیل شما محدود شود. شما می توانید بیش از آنچه تا به حال انجام داده اید انجام دهید. بسیاری از باورهایی که باعث می شوند خود را محدود کنید، به سادگی درست نیستند. آنها بر اساس اطلاعات منفی هستند که شما آنها را “درست” می پذیرید و منبع آنها اغلب نامشخص است. هنگامی که آنها را بپذیرید، باور شما آن را به یک “حقیقت” تغییرناپذیر برای شما تبدیل می کند. درست همانطور که هنری فورد یک بار گفت: “آیا شما معتقدید که می توانید یا نمی توانید کاری را انجام دهید؟ همانطور که او گفت: “در هر دو مورد حق با شماست.” در واقعیت، وقتی به این فکر می کنید که اوضاع چگونه پیش می رود و برای شما پیشرفت می کند، مانند یک فالگیر زندگی خود عمل می کنید. مردان و زنان موفق از خود انتظارات مثبت و مطمئنی دارند. آنها انتظارات موفقیت و دوست داشته شدن دارند، و فکر می کنند که شایسته شاد بودن هستند و در نتیجه به ندرت ناامید می شوند.

وقتی فکری را می کارید، عملی را درو می کنید،
وقتی عملی را می کارید، عادتی را درو می کنید،
وقتی عادتی را بکارید، شخصیتی را درو می‌کنید،
وقتی شخصیتی را می کارید، سرنوشتی را درو می‌کنید.

بدانید که در کل تاریخ نسل بشر، هرگز کسی نبوده و نخواهد بود که شبیه شما باشد یا شبیه شما باشد. بر اساس محاسبات احتمال، احتمال وجود فرد دیگری با خصوصیات و کیفیت شما یک در پنجاه میلیارد است. شما این پتانسیل را دارید که به چیزی خاص، حتی خارق العاده دست یابید، کاری که فقط خودتان می توانید انجام دهید. دادن مسیری که می خواهید به زندگیتان کاری است که هیچکس جز شما نمی تواند انجام دهد. تنها سوالی که برای برداشتن این مرحله باید به آن پاسخ دهید این است: آیا من کاملاً می خواهم این کار را انجام دهم؟ آیا من این را باور دارم؟

این یک واقعیت است که برخی افراد با توانایی های خارق العاده ای متولد می شوند. اما بیشتر ما زندگی را با توانایی ها و مهارت های متوسط ​​شروع می کنیم. بسیاری از مردان و زنانی که در هر زمینه‌ای به موفقیت رسیده‌اند، با ارتقا و ارتقای استعدادها و توانایی‌های طبیعی خود به سطوح بالاتر در زمینه‌ای که به آن علاقه‌مند هستند و مهم‌تر از همه با اثبات اعتقاد به آن به خود، به موفقیت می‌رسند.

مسئله خودشناسی: تحلیل SWOT چیست؟

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا