فال

فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از ۳ تا ۹ تیر]

فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از ۳ تا ۹ تیر]

فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از ۳ تا ۹ تیر]

فال روزانه pmc • فال روزانه پی ام سی • فال هفته PMC • فال pmc • فال pmc فردا • فال هفتگی PMC

فال هفته PMC – فال روزانه pmc

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روزهای جمعه از این شبکه پخش می شود رو دیدید. ما هم هر هفته فال pmc و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه pmc شنبه ۳ تیر • یکشنبه ۴ تیر • دوشنبه ۵ تیر • سه شنبه ۶ تیر • چهارشنبه ۷ تیر • پنجشنبه ۸ تیر • جمعه ۹ تیر

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین

شخصی که دوستش داشتید با رفتارهایش روز به روز دلزده‌ترتان می‌کند، تا دیر نشده با او صحبت و اتمام حجت کنید. یکی از نزدیکانتان از مسئله‌ای که آزارش می‌دهد به شما شکایت کرده، با پشت گوش انداختن اوضاع را بغرنج‌تر می‌کنید و حل مشکل را سخت‌تر می‌کنید.


فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: 

این روزها شما بسیار خسته‌اید برای مدتی از جمع‌ها فاصله بگیرید. به یک موفقیت کوچک کاری یا تحصیلی دست پیدا می‌کنید. بعد از هر موفقیتی یادتان باشد که به پاس این موفقیت دیگران را هم دریابید. شما کارهای بسیاری را بردوش خودتان گذاشته‌اید.


فال pmc خردادی ماهی ها : 

این روزها شما احتیاج به تلاش بیشتری دارید. اجازه ندهید ترس از چیزی باعث انجام ندادن آن بشود، با ترستان روبرو شوید و از آن به هر سختی بگذرید وگرنه باید یک عمر با حسرت زندگی کنید. پیش شخصی درد دل می‌کنید. خودخوری را کنار بگذارید.

فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از ۳ تا ۹ تیر]

? تفال به حافظ

 ⚡️ فال احساسی

 ? ماه

 ⭐️ سال

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :

منتظر رسیدن خبری یا تلفنی هستید، بهتر است خودتان را برای یک رویارویی آماده کنید، با فرار از واقعیت فقط اوضاع را برای خودتان سخت‌تر می‌کنید. برای یک سفر مهم برنامه‌ریزی می‌کنید. در درس و تحصیل استقامت بیشتری داشته باشید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :

شخصی در اطرافتان برایتان بسیار پیچیده به نظر می‌آید، او دائم در حال نقشه کشیدن است بهتر است قبل از اینکه صدمه‌ای ببینید از او فاصله بگیرید. مجبور می‌شوید برای انجام کاری بخشی از پس اندازتان را خرج کنید. در یک مشاجره خانوادگی تا می توانید بی‌طرف و شنونده باشید.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :

برای یک دوست نگرانید، احوالش را جویا شوید و اگر می‌توانید به او کمکی بکنید. این هفته علی‌رغم خواسته‌تان مجبور به انجام کاری می‌شوید. خبری اعصابتان را مشوش کرده، تا به صحت آن مطمئن نشده‌اید دست به اقدامی نزنید. این هفته کاری مهم پیش‌رو دارید.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر :

اتفاقی می‌افتد که بسیار ناراحتتان می کند، غافلید از اینکه این اتفاق گرچه به نظر ناگوار است اما نهایتا به نفع شماست. خطر از بیخ گوشتان رد می‌شود. در مورد یک پیشنهاد بهتر است عاقلانه تر بیندیشید و با هوشیاری امور خود را ارزیابی کنید.


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :

این روزها کمی دلواپس هستید و آن را به دیگران نیز منتقل می‌کنید، نگرانی‌تان بی مورد است سعی کنید کارهای خودتان را مثل همیشه با عشق و علاقه انجام دهید. یک پایان خوش در انتظار شماست. باید قدر وقتتان را بدانید که بازگشتی برای وقت تلف‌شده وجود ندارد.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر :

خبر مسرت بخشی روحیه شما را دگرگون می‌کند. شما انسان موفقی هستید و شانس بزرگی در انتظارتان است، دست از تلاش برندارید و همه‌چیز را شوخی نگیرید. برای شروع هیچ‌وقت دیر نیست. عاشق، دست و دلباز است و همه چیز را برای معشوق می‌خواهد.


♑ فال PMC جدید متولدین دى

خودتان را مدام زیر سوال نبرید. سر یک سوءتفاهم کوچک مشاجره بزرگی به راه می‌افتد. مراقب هر حرفی که می‌زنید باشید. از شما خواسته می‌شود تا به جایی بروید تا می‌توانید از رفتن طفره بروید. در مورد نیتتان انتظار به سر می‌رسد و به خواسته دلتان می رسید.


♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :

برای جبران یک ضرر مالی هنوز فرصت دارید، هرچه زودتر برای این مشکل کاری بکنید. در مورد تصمیم سختی که گرفته اید روی حرفتان بایستید. هروقت کلافه و پشیمان می‌شوید به دلایلی که این تصمیم را گرفته‌اید فکر کنید. یک مشکل کاری را به خوبی حل و رفع می‌کنید.


♓ فال PMC متولدین اسفند

فرصتی را برای انجام یک معامله و یا مذاکره از دست داده‌اید دائم مرورش نکنید، رها کنید و به آینده فکر کنید. دوستی که توقعی از او ندارید با کار بزرگی خوشحال و متعجب‌تان می‌کند. غمتان را به کار بزرگی تبدیل کنید.

»  دانلود فایل صوتی فال PMC «

زمان پخش فال pmc متغیر است،

سعی می کنیم در اسرع وقت در سایت تصویر زندگی قرار دهیم

Source: PMC TV

فال و طالع بینی به چه معناست؟

فال و طالع‌بینی (به انگلیسی: Divination) پیشگویی آینده، از طریق مشاهده حرکات خورشید، ماه، سیارات و ستارگان است.

فال PMC چه زمانی پخش می‌شود؟

فال pmc به صورت هفتگی جمعه‌ها از شبکه PMC پخش می‌شود و هر هفته در مجله تصویر زندگی به روز رسانی می شود.

منبع:تصویر زندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا