فال

فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از ۲۱ تا ۲۷ مرداد]

فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از ۲۱ تا ۲۷ مرداد]

فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از ۲۱ تا ۲۷ مرداد]

فال روزانه pmc • فال روزانه پی ام سی • فال هفته PMC • فال pmc • فال pmc فردا • فال هفتگی PMC

فال هفته PMC – فال روزانه pmc

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روزهای جمعه از این شبکه پخش می شود رو دیدید. ما هم هر هفته فال pmc و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه pmc شنبه ۲۱ مرداد • یکشنبه ۲۲ مرداد • دوشنبه ۲۳ مرداد • سه شنبه ۲۴ مرداد • چهارشنبه ۲۵ مرداد • پنجشنبه ۲۶ مرداد • جمعه ۲۷ مرداد

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین

دیدن یک عکس متعجب‌تان می‌کند. در مورد مسئله عاطفی‌تان یک‌طرفه قضاوت می‌کنید، بهتر است یا بیشتر تحقیق کنید و یا منتظر عواقب بد این قضاوت باشید. با یکی از همکاران یا همکلاسی‌هایتان که این روزها مثل گذشته نیست مهربان باشید.


فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: 

یک خرید کوچک یا یک هدیه کوچک بسیار خوشحالتان می‌کند. حواستان باشد زبان سرخ سر سبز را بر باد می‌دهد. در یک محیط کاری یا خانوادگی بحثی پیش می‌آید، یا جمع را ترک کنید یا اگر ماندید مراقب عصبانیت و زبان‌تان باشید.


فال pmc خردادی ماهی ها : 

برای حل مشکل کاری‌تان راه ساده‌تری هم وجود دارد، کمی فکر کنید تا لقمه را دور سرتان نچرخانید. در یک مکالمه به جای اینکه پشت سر هم پیشنهادات مختلف بدهید کمی صبور باشید و به پیشنهادات دیگران گوش کنید، با این کار شما به نتیجه دلخواه‌تان می‌رسید.

فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از ۲۱ تا ۲۷ مرداد]

? تفال به حافظ

 ⚡️ فال احساسی

 ? ماه

 ⭐️ سال

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :

بی‌خوابی در همه ابعاد زندگی‌تان تاثیر گذاشته، استراحت کنید تا بتوانید کارایی‌تان را بالا ببرید. شما مهربان و خونگرم هستید. دغدغه ذهنی و کاری‌تان افزایش یافته است، نگران نشوید این شرایط گذراست و با کمی صبوری برطرف خواهد شد.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :

مدتی‌ست که شکاک شده و به شخصی در اطرافتان سوءظن پیدا کرده‌اید، به او فرصت دفاع بدهید با توضیحاتی که داده می‌شود و نیز گذر زمان سوءتفاهم به‌وجودآمده برطرف خواهد شد. این روزها برای امضای سندی اقدام خواهید کرد که برایتان بسیار مبارک است.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :

چیزی را که مدت‌ها در پی آن بودید خواهید یافت. این شرایط گذراست و با کمی صبوری برطرف خواهد شد. در جمع دوستان بر رفتار خود تسلط بیشتری داشته باشید. مسیر زندگی‌تان به سمت مثبت در حال تغییر است. اوضاع رو به بهبودی است، نگران نباشید.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر :

همه‌چیز در حال درست شدن است، ناامیدی به دلتان راه ندهید. به تصمیمی که گرفته‌اید ایمان داشته باشید و بدانید هیچ عملی بی‌جواب نمی‌ماند. اگر از عهده کاری بر نمی‌آیید، برای خودتان شریک بگیرید. در مورد مسئله‌ای احساسی و عاشقانه پیروزی با شماست.


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :

شخصی در اطرافتان در مرز انفجار و از هم پاشیدگی است، حواستان باشد حرفی نزنید یا کاری نکنید که از کوره در برود و منفجر بشود. این اتفاق اگر بیفتد همه پشیمان می‌شوید. خرید یک وسیله به بالاتر رفتن سرعت کارهایتان کمک بزرگی خواهد کرد.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر :

برای اثبات حرفی که می‌خواهید بزنید، باید دلایل قوی و محکمه پسند داشته باشید. زودتر از موقع حرف زدن، شما را از رسیدن به نیت‌تان دور و دورتر می‌کند. خودخوری و غم کافیست حتما با کسی صحبت کنید و کمک بگیرید. قدری بلند پرواز هستید.


♑ فال PMC جدید متولدین دى

سکوت و حرف نزدن در مورد اتفاقی که افتاده اوضاع را بهتر نمی‌کند. این هفته شخصی را می‌بینید که نور به قلبتان می تاباند. در مورد نیت‌تان راه را برای رسیدن به آن باید عوض کنید. پافشاری کورکورانه در این مسیری که هستید، فقط خسته و ناامیدتان می‌کند.


♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :

انجام کاری سخت به شما سپرده خواهد شد که برای انتخاب آن باید نهایت دقت را به خرج داده، سپس جواب مثبت یا منفی به گزینه انتخابی‌تان بدهید. در انجام کاری که به شما محول شده محتاط و مصمم باشید و عجله نکنید.


♓ فال PMC متولدین اسفند

در اثبات ادعایی که کرده‌اید، بسیار مصمم هستید و تلاش می کنید و هیچ چیز جلودارتان نیست. سخت کوشی شما قابل تحسین است، اما گوش‌هایتان را باز کنید و حرف‌های دیگران را هم بشنوید. برای انجام کاری زمان تعیین کنید و بیش از زمان تعیین شده برایش وقت نگذارید.

»  دانلود فایل صوتی فال PMC «

زمان پخش فال pmc متغیر است،

سعی می کنیم در اسرع وقت در سایت تصویر زندگی قرار دهیم

Source: PMC TV

فال و طالع بینی به چه معناست؟

فال و طالع‌بینی (به انگلیسی: Divination) پیشگویی آینده، از طریق مشاهده حرکات خورشید، ماه، سیارات و ستارگان است.

فال PMC چه زمانی پخش می‌شود؟

فال pmc به صورت هفتگی جمعه‌ها از شبکه PMC پخش می‌شود و هر هفته در مجله تصویر زندگی به روز رسانی می شود.

منبع:تصویرزندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا