فال

فال روزانه واقعی جمعه ۱۷ شهریور « فال حافظ امروز »

فال روزانه واقعی جمعه ۱۷ شهریور « فال حافظ امروز »

فال روزانه واقعی جمعه ۱۷ شهریور « فال حافظ امروز »

فال روزانه , فال امروز , فال روز تولد , طالع بینی روزانه , fal roozaneh , thg v chki

فال روزانه + فال حافظ آنلاین انگشتی

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید. راستی فال حافظ هم به بخش فال و طالع بینی اضافه شد.

فال روزانه واقعی شخصی متولدین ۱۷ شهریور:

فال روز تولد: امسال باید جشن بگیرید، زیرا امسال برایتان سرشار از خوشحالی و خوش شانسی خواهد بود. ثروت و خوشبختی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و به دوستان، خانواده و جامعه اطرافتان کمک کنید. هر چه سخاوت و بخشش بیشتری داشته باشید چیزهای خوب بیشتر به سراغتان خواهند آمد. امسال در روز تولدتان آنقدر سرتان شلوغ است که وقتی برای اهمیت دادن به روز تولدتان و یا زندگی شخصیتان ندارید. اشکالی ندارد چنین وضعیت هایی همیشگی نیستند و این وضعیت موقتی است. اگر مشغول کار هستید و دارید پول در می آورید مگر راهی بهتر از این هم برای گذراندن روز تودتان وجود دارد؟ همیشه برای جشن گرفتن وقت هست. بعد از پشت سر گذاشتن این مرحله و رسیدن به نتایج دلخواهتان خواهد توانست هرچقدر که دلتان می خواهد جشن و پایکوبی کنید. اگر جای خالی عشق را در زندگی خود احساس می کنید امسال همه چیز تغییر خواهد کرد و حداکثر تا اوایل تابستان آینده نیمه گمشده خود را خواهید یافت.


فال روزانه متولدین فروردین

امروز ذهن بیقرار شما تمرکز کردن را برای شما تبدیل به امری غیر ممکن می کند و همین باعث می شود ندانید چکار باید بکنید. چیزی که سعی دارید از آن دوری کنید دقیقا همان چیزی است که کنترل ذهنتان را در دست گرفته است. افکارتان همچون سرابی آشفته از گذشته به آینده و برعکس در نوسان هستند و خاطراتی آزاردهنده از دوران کودکی در ذهنتان دوباره جان می گیرند. یادتان باشد ما باید طوری رفتار کنید که گذشته به جای تله برایتان حکم سکوی پرش را ایفا کند. اهداف خود را فراموش نکنید و یادتان باشد فرصت خوبی برای رسیدن به آنها دارید. این هفته با اراده پیش بروید و از سختی های مسیر نترسید. مادیات و معنویات باید در کنار یکدیگر باشند نه یکی فدای دیگری. برای خودتان گل بخرید. حواستان به خودتان باشد تا دیگران حواسشان به شما جمع بشود.


 

فال روزانه واقعی جمعه ۱۷ شهریور « فال حافظ امروز »
 ⚡️ هفته
 ? ماه
 ⭐️ سال
 ❤️ عشق

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

شما امروز گیج و آشفته اید؛ نه تنها به خاطر کارهای زیادی که در لیست کارهای روزانه تان در انتظار شما هستند، بلکه احساسی ناخوشایند در ضمیر ناخودآگاهتان دارد شما را آزار می دهد. شاید چیزی که معمولا سعی می کنید زیاد به آن فکر نکنید امروز تمام ذهنتان را تصرف کرده باشد و به یادتان بیاورد که این موضوع هنوز حل نشده است و نمی توان آن را تا همیشه نادیده گرفت. راه حل این مشکل پرت کردن حواستان نخواهد بود و شما مجبور هستید با آن روبرو شوید. فکر می کنید برای انجام کاری دیگر دیر شده و شما زمان را از دست داده اید، اشتباه می کنید شما هنوز فرصت دارید. دلتنگ کسی هستید، دلتنگی از دلخوری تان کم می کند اما حواستان به خواسته هایتان باشد. راه افراط و تفریط را پیمودن عاقلانه نیست، معتدل باشید و میانه روی را پیشه کنید.


♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز آشفتگی و بهم ریختگی منزل و یا میز کارتان منعکس کننده آشفتگی درون شماست. نمی توانید کارهایتان را به پایان برسانید و این بی نظمی دارد دیوانه تان می کند. شاید با خودتان فکر کنید که بهم ریختگی ذهنتان بخاطر آشفتگی اطرافتان است، اما واقعیت دقیقا برعکس چیزی است که شما می اندیشید. شاید یک کینه و دشمنی قدیمی مجددا در وجودتان شعله ور شده باشد و شما را آزار بدهد. فراموش کردن این که کسی به شما آسیب رسانده است می تواند بسیار دشوار باشد، اما باور کنید بخشش تنها کلید رسیدن به آرامش و رهایی است. اگر بخواهید فقط دنیا و مادیات را در نظر بگیرید ضرر خواهید کرد. در انتخاب دوست حواستان را جمع کنید و با هر کسی دست دوستی ندهید. یک مسئله کاری یا مالی با سرعت پیش خواهد رفت. یک موقعیت خوب برای سرمایه گذاری پیدا می کنید. برای گفتن حرف دلتان بهتر است فعلا صبر کنید.


♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز شما مدام مانند زنبوری که از یک گل به روی گل دیگری می رود در حال وز وز کردن و حرف زدن با این و آن هستید و پرحرفی شما برای همه کاملا واضح و مشخص است. شما در به انجام رساندن چندین کار به طور همزمان کاملا مهارت دارید، اما در حال حاضر فشار بسیاری را روی خود احساس می کنید و شاید این دقیقا همان چیزی باشد که باعث می شود اینقدر حرف بزنید و در واقع شما سعی دارید دیگران را در به دوش کشیدن باری که به عهده دارید با خود شریک کنید. سری را که درد نمی کند دستمال نبندید. این روزها اضطراب کلافه تان کرده، یک تلفن از اضطرابتان کم می کند. برای رسیدن به خواسته تان حرفی نزنید که بعدا پشیمان شوید. در یک معامله سودی خواهید کرد که بیش از توقعتان است. به جای دائم گله کردن قدر داشته هایتان را بدانید.


♌ فال فردا متولدین مرداد

امروز آنقدر در افکار خود غرق شده اید که شاید تصمیم بگیرید تمام روز را با خودتان خلوت کرده و هیچ کاری انجام ندهید. ذهنتان مدام بین واقعیت زمان حال و تردیدی که نسبت به آینده دارید و خاطرات نوستالژیک زمان گذشته در نوسان است. خاطراتتان شما را به سوی اتفاق بدی که سال ها ذهنتان را درگیر خود کرده بوده است خواهند برد. این می تواند فرصت بسیار خوبی برای حل کردن این مشکل به صورت ریشه ای و اساسی باشد. همان طور که نیچه گفته است هر چیزی که شما را نکشد قویترتان خواهد کرد. برای انجام یک کار خیر پیش قدم می شوید. یک دوست قدمی سراغتان را می گیرد. خبری از راه دور می شنوید که خوشحالتان می کند. رفتار شخصی به خنده تان می اندازد و حواستان را از فشاری که روی شانه هایتان است پرت می کند. اختلافتان با دوستی را با صحبت کردن از بین ببرید، او هم منتظر شماست.


فال امروز متولدین شهریور

شما امروز ترجیح می دهید به جای این که مسئولیت کارها را به عهده بگیرید صبر کنید تا یک نفر دیگر رهبری و مدیریت را در دست بگیرد و پیش قدم شود. برای این که کسی کاری به کارتان نداشته باشد و به حال خودتان رها شوید شاید حتی بخواهید توانایی هایی که دارید را کم اهمیت جلوه دهید. امروز ممکن است در رابطه عاطفی شما به رغم تمام ثباتی که در آن وجود دارد مشکلاتی به وجود بیاید که در واقع ناشی از رفتارهای اغراق آمیز شما است. اگر می خواهید آینده رابطه تان را تضمین کنید اهمیت داشتن نیت خوب و احترام دو جانبه را فراموش نکنید. از معاشرت با افراد جدید هراس دارید، در حالی که آشنا شدن با افراد متعدد می توانید موقعیت های خوبی برایتان ایجاد کند. شیوه خود را تغییر دهید و با روی خوش به استقبال دوستان جدید بروید. فعالیت تازه ای به شما پیشنهاد می شود که باید تمام شرایط را بررسی کنید و بی دلیل آن را نپذیرید.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

اگر امروز منطقتان را به کار بگیرید می توانید از بی ثباتی و ناراحتی در محیط اطرافتان جلوگیری کنید. همه سعی می کنند تا جای ممکن از مشکلات فرار کنند و تا وقتی که ضرورت پیدا نکرده است با آنها مواجه نشوند. ولی اگر قبل از این که مشکلات به اوج خود برسند به سراغ آنها رفته و حلشان کنید با دردسر کمتری روبرو خواهید شد. از بحث کردن در مورد مسائل پیچیده هراسی نداشته باشید. هیچ اشکالی ندارد اگر برای این که توجه اطرافیان را به مشکل موجود جلب کنید کمی سر و صدا به راه بیندازید. در مورد رابطه عاطفی تان اول حرف را بسنجید و بعد به زبان بیاورید، بعدا پشیمانی سودی ندارد و ممکن است راه بازگشتی هم وجود نداشته باشد. نقشه هایی در سر دارید که برای پیاده کردنشان نیاز به زمان بیشتری است. بنابراین بی گدار به آب نزنید. منتظر مهمانی ناخوانده باشید، او با خودش برای شما شادی می آورد.


♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز شما می توانید یکی پس از دیگری نقشه هایی فوق العاده برای آینده تان بکشید و قبل از آن که به خودتان بیایید چندین مسیر مختلف برای آینده خود طراحی خواهید کرد. اما متاسفانه در حال حاضر تمرکز زیادی ندارید و نمی توانید این نقشه ها را عملی کنید. در اعماق وجودتان خاطراتی ناخوشایند از گذشته زنده شده اند که دارند شما را آزار می دهند. شاید اتفاقات گذشته در زمان حال دیگر اثری روی زندگی شما نداشته باشند، اما هنوز مثل همین دیروز آنها را به خاطر دارید. با این حال باید به یاد داشته باشید که آدمیزاد جایزالخطاست و خودتان را سرزنش نکنید. اجازه ندهید یک اتفاق کوچک بین شما و کسی که دوستش دارید فاصله بیندازد. کدورت ها را با صحبت کردن از بین ببرید خستگی مفرط جسمی تان برایتان دردسر ساز می شود، هر چه زودتر کمی به خودتان استراحت بدهید و برای خستگی هایتان کاری بکنید. برای پذیرفتن یک دعوت دست دست نکنید.


♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز با زنده شدن خاطرات گذشته، مدیریت کردن حال و هوایتان کار بسیار دشواری خواهد بود که وقت زیادی از شما خواهد گرفت. با وجود این که سعی دارید مثبت اندیشی خود را حفظ کنید و روشنایی را در افق پیش روی خود ببینید، هنوز از این که بتوانید به مقصد برسید اطمینان کامل ندارید و باید با احساساتی که روی خوشحالی تان سایه می اندازند دست و پنجه نرم کنید. از خلاقیت و استعداد هنری ذاتی که دارید بهره گرفته و سعی کنید احساسات خود را از طریق انجام کارهای هنری و یا نوشتن آنها بیان کنید. برای خراب کردن عجله نکنید، علیرغم عصبانیت تان حرف را مزه مزه کنید و بعد به زبان بیاورید. از قفسی که برای خودتان ساخته اید، بیرون بیایید. زندگی را زندگی کنید. غمتان را به کاری تبدیل کنید که به درد خودتان و دیگران بخورد. گرهی که در کارتان پیش آمده با حضور شخصی باز می شود.


♑ فال روز متولدین دی

امروز شوخ طبعیتان گل کرده است و این حالت هرچند سطح عملکرد شما را پایین آورده، سر خودتان و اطرافیاتان را حسابی گرم کرده است. با این حال هرچند مکالماتی که با دیگران دارید پرانرژی و همراه با خوشحالی هستند در درون شما اوضاع فرق می کند و مکالماتی که با خودتان دارید گذشته ها را به یادتان آورده و شما را در نوعی احساس دلتنگی و غصه گرفتار می کنند. شاید به خاطر آوردن تجربیات گذشته بتواند حداقل به طور موقت حکم راهنمایی را برای شما ایفا کند، اما نباید در دریای خاطرات بیش از اندازه دست و پا بزنید، در غیر این صورت خسته و غرق خواهید شد. از دوستی قدیمی یاد کنید و سراغش را بگیرید. رسیدن یک مدرک یا نامه بسیار خوشحالتان می کند. نذرتان را ادا کنید. خاطراتی را پشت سر می گذارید که گذشتن از آنها برای تان سخت است. اما بهتر است چشمتان به جلو و آینده باشد. خودتان را دست کم نگیرید. شما فرد بسیار خواستنی ای هستید.


♒ فال متولدین بهمن

شما واقعا می خواهید تمام کارهایی که در لیست کارهای روزانه تان هستند را انجام دهید، از نکمیل پروژه ای که موعد آن سر رسیده تا گرفتن آن تماسی که به دوستتان قول داده بودید. متأسفانه، وقفه هایی که یکی پس از دیگری در کارهایتان پیش می آیند باعث می شوند هر چقدر هم که تلاش کنید نتوانید تمام کارهایی که در لیستتان نوشته بودید را خط بزنید. از طرفی هم نوسان افکارتان بین هیجانی که در رابطه با آینده دارید و پشیمانیتان در مورد گذشته سطح انرژی شما را تا حد زیادی پایین آورده و عملکردتان را تحت تأثیر قرار می دهد. به سوی آینده ای که آرزویش را دارید حرکت کنید. برای شرکت در یک امر خیر از شما دعوت می شود، سزاوار است از فرصت پیش آمده استفاده کنید و با همراهی تان دیگران را شاد کنید. با بروز یک اتفاق خوشایند، زندگی دوباره به روی تان لبخند می زند و طراوت و تازگی جایگزین روزمرگی می شود. نذری دارید که هنوز موفق به ادای آن نشده اید.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

شما با خودتان آرزو می کنید که ای کاش امروز یک روز تعطیل بود و به جای این که مجبور باشید کار کنید می توانستید وقت خود را به تفریح و استراحت بگذرانید. همین باعث می شود که هر چیز جالبی حواستان را پرت کند و نتوانید روی انجام وظایف خود تمرکز کنید. مدام در فکر پروژه های هنری و خلاقانه ای هستید که در سر دارید و دلتان می خواهد در اوقات فراغت خود انجام دهید. البته که باید به وظایف و مسئولیت های خودتان عمل کنید، اما توجه کردن به خودتان و نیازهایتان نیز یکی از وظایف مهم شما است. با کوشش و تلاش بیشتر می توانید به نیت تان برسید. شما دل صاف و مهربانی دارید و خواهان کمک به دیگران هستید. اما از همین نقطه بارها ضربه خورده اید، چون بعضی ها از مهربانی شما سوء استفاده کرده اند. از گذشته درس بگیرید، اما مهربان بمانید. اجازه ندهید شما را دست کم بگیرند.

 ☀️استخاره با قرآن☀️

?️فال شمع?️

fal roozaneh tasvirezendegi


فال حافظ انگشتی با تفسیر

فال حافظ آنلاین

نحوه گرفتن فال حافظ

برای فال گرفتن از دیوان خواجه شیرازی ابتدا باید نیت کرد و او را به عزیزترین هایش یعنی خداوند و معشوقه اش (شاخ نبات) قسم داد.

برخی از افراد مذهبی برای گرفتن فال حافظ وضو میگیرند زیرا به تقدس آن ایمان دارند و سپس جمله ای اینگونه ادا می کنند که ای حافظ شیرازی تو محرم هر رازی ، تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا برآورده سازی.

فال حافظ امروز با تفسیر دقیق

نیت کرده ، دکمه را بزنید.

فال روزانه واقعی جمعه ۱۷ شهریور « فال حافظ امروز »

جایگاه گرفتن فال نزد ایرانیان

اغلب ایرانیان از دیرباز برای اطلاع از آینده خود فال می زنند و به آن اعتقاد دارند به اینصورت که آن ها فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» – تشکیل شده از مرغ و آوا – گویند. معمولا فال گرفتن از دیوان حافظ در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا انجام می شود و برای فال حافظ گرفتن فردی با سواد و مورد احترام انتخاب می گرد که صدای رسا و خوبی نیز داشته باشد.

دیرینه گرفتن فال حافظ :

اولین بار فال زدن با دیوان حافظ پس از مرگ وی آغاز شد. قضیه از این قرار بود که عده ای با دفن پیکر او در مصلی مخالفت می کردند تا اینکه برای حل این مشکل اشعار حافظ را در سبدی ریختند و کودکی یکی از این اشعار را به تصادف جدا می کند و اینگونه بود که اولین تفال به حافظ انجام شد ، در آن روز به حافظ لقب لسان الغیب دادند زیرا به طرز عجیب و باور نکردنی با غزل شماره ۸۲ خود پاسخ جماعت ریاکار را داد. این غزل زیبا چنین است :

کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت / من و شراب فرح بخش و یار حور سرشت

مکن به نامه سیاهی ملامت من مست / که اگه است که تقدیر بر سرش چه نوشت؟

قدم دریغ مدار از جنازه حافظ / که گرچه غرق گناهست، می رود به بهشت

منبع:تصویر زندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا