فال

فال روزانه تاروت جمعه ۷ بهمن «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

فال روزانه تاروت جمعه ۷ بهمن «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

فال روزانه تاروت جمعه ۷ بهمن «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

تاریخچه فال

از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.

امروزه نیز برخی از علم اخترشناسی و نجوم نیز که علمی کاملا اثبات شده و به دور از خرافات می باشد برای پیش بینی اتفاقات آینده کمک می گیرند. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط پیشگوهای بزرگی چون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین دهه بعد از آن اتفاق افتاده باعث گردیده بسیاری به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. فالگیر ها مدعی هستند که در پروسه گرفتن فال ذهن آن ها متوقف شده و آماده دریافت الهام از طرف کائنات می شود.

با توجه به درخواست دوستان که  قبلا در بخش فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی و پست های فال روزانه، فال هفتگی میلادی، فال ماهانه، فال پی ام سی، فال هفتگی عشق❤️، فال قهوه ☕️و فال حافظ صوتی… ) فال تاروت روزانه را هم درخواست داده بودند. این فال نیز به لیست فال مجله تصویر زندگی افزوده شد.

فال تاروت چیست؟ (Tarot Horoscopes)

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

فال تاروت

Daily Tarot Horoscopes for Every Zodiac Sign

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت کیمیاگر

کارت کیمیاگر : امروز اختلافی آزار دهنده بین آنچه فکر می کنید می توانید انجام دهید و آنچه واقعا تا پایان روز قادر به انجام آن خواهید بود وجود دارد. اگر اهدافتان بیش از اندازه بلند پروازانه باشند نسبت به خودتان و تمام کسانی که در زندگیتان هستند احساس خشم و ناراحتی پیدا خواهید کرد و این شما را به نتایج خوبی نخواهد رساند. این که ببینید نتوانسته اید انتظارات خودتان را برآورده کنید اصلا لذت بخش نیست، ولی اگر رویکردی منطقی داشته باشید و برنامه روزانه تان را بر اساس توانایی واقعیتان بچینید به موفقیت بیشتری خواهید رسید.


♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت امپراطور

کارت امپراطور : امروز اگر به جای جستجو برای یافتن اهداف تازه به ارزش های خود پایدار باشید می توانید پیشرفت قابل توجهی در انجام برنامه هایتان داشته باشید. اگر نسبت به اهدافتان شور و اشتیاق داشته باشید ایستادگی در مقابل عوامل بازدارنده درونیتان برای شما راحت تر خواهد بود. وقتی تک تک کارهایی که در برنامه تان دارید، به جای کارهای بی هدف و نامنظم، قدم هایی کوچک برای رسیدن به هدفی بزرگ باشند انجام آنها برای شما بسیار راحتتر خواهد بود.


فال روزانه تاروت جمعه ۷ بهمن «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»
 ?‍♂️ تفال به حافظ
 ? فال هفته
☀️ فال با قرآن
 ❤️ عشق
⚡️ فال انبیا

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت ستاره

کارت ستاره : امروز حتی کوچک ترین کارها هم به صورتی جادویی دقیقا همان طوری که شما انتظار دارید پیش خواهند رفت، ولی آنقدر اتفاقات زیادی دارند می افتند که نمی توانید خودتان را با تمام آنها وفق دهید. شاید احساس کنید که یک جای کار درست نیست، ولی به احتمال زیاد این چیزی جز جزر و مد احساس شما تحت تاثر شرایط کیهانی نیست. با این حال با احساس درونیتان هماهنگ باشید و بگذارید شما را راهنمایی کند که چه وقت باید پیش بروید و چه وقتی عقب نشینی کنید.


♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت قدرت

کارت قدرت : امروز اگر احساس کنید که مورد تأیید و پذیرش همکاران و همکلاس ها و افراد هم ردیف خود قرار دارید اعتماد به نفستان به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. خوشبختانه این افزایش اعتماد به نفس باعث گسترش افق های پیش رویتان خواهد شد، زیرا دیگر از شرکت کردن در بحث در مورد آنچه به آن اعتقاد دارید ترسی احساس نمی کنید.ولی این نکته را به یاد داشته باشید که طرف مقابلتان می تواند بی آن که با شخص شما مخالف باشد با نظرتان مخالفت کند و این به معنای داشتن خصومت و دشمنی با شما نیست.


♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت ابله

کارت ابله : شاید بخواهید مشکلی که در کارهایتان پیش آمده را به خنده و شوخی بگیرید، چرا که فکر می کنید این رویکرد در این موقعیت بهتر از سخت گیری بیش از اندازه در کارها به شما و پیشرفت کارهایتان کمک خواهد کرد. ولی راستش را بخواهید در حال حاضر این بهترین استراتژی ممکن نیست و باید رویکرد متعادلی را در پیش بگیرید. با وجود این که لزومی ندارد به خاطر اشتباهات گذشته تان بترسید و نگران باشید، داشتن حس مسئولیت پذیری خیلی بهتر از این است که فرض را بر این بگذارید که همه چیز خود بخود حل خواهد شد.

❤️فال روزانه❤️

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت مرد دارآویز

کارت مرد دار آویز : امروز آنقدر اطلاعات زیادی ناگهان در دسترس شما قرار خواهد گرفت که شاید کمی گیج و سردرگم شوید. شما از این که اطلاعات مورد نظرتان را به دست بیاورید بسیار خوشحال خواهید شد، ولی حجم آنچه در مقابلتان قرار گرفته است آنقدر زیاد است که نمی توانید تشخیص دهید کدام یک معتبرتر است. چرا خودتان را آزار می دهید؟ تجزیه و تحلیل را کنار بگذارید و فعلا فقط تمام این اطلاعات را ذخیره کنید، تا روزی دیگر سر فرصت و با ذهنی آزاد آنها را مورد بررسی قرار دهید.

❤️فال ماهانه❤️

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت پاپ

کارت پاپ : امروز به نظر می رسد که نقشه هایتان دارند طبق برنامه پیش می روند، ولی اگر فکر کنید که قرار است تا پایان روز همه چیز همانطور که می خواهید پیش برود به مشکل برخواهید خورد. با وجود این که ممکن است در روابط خود با غافلگیری هایی مواجه شوید که فکرش را هم نمی کرده اید، شما قادر خواهید بود با هنرمندی تمام خودتان را با اوضاعی که به وجود آمده، حتی اگر آزار دهنده باشند هم، هماهنگ کنید. فقط این را در نظر داشته باشید که نمی توان بر اساس برنامه ای که دیگر منطقی به نظر نمی رسد پیش رفت و انتظار موفقیت داشت.


♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت اعتدال

کارت اعتدال : وقتی به زور سعی کنید بر اساس نقشه های قبلیتان پیش بروید زندگیتان حتی از اینی که هست هم پیچیده تر به نظر خواهد آمد. شاید اعتماد به نفس شما برای دیگران آزار دهنده باشد، ولی آنها خیلی سریع به شما اعتماد خواهند کرد و وظایفی دشوار را به عهده تان خواهند گذاشت. نگذارید اعتماد به نفس بیش از اندازه باعث شود باری بیش از حد توانتان را بلند کرده و زیر سنگینی آن خودتان را له کنید. به جای این که بخواهید همه کارها را یک تنه انجام دهید، سعی کنید یک کار را کامل و درست به انجام برسانید.

❤️فال سال❤️

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت قضاوت

کارت قضاوت : شما در حال حاضر این توانایی را دارید که با افرادی که پیش از این شما و توانایی هایتان را زیر سوال می بردند با موفقیت تمام به رقابت بپردازید. ولی شاید با خودتان فکر کنید که آیا این رقابت اصلا عاقلانه است و ارزش صرف این همه وقت و انرژی را دارد؟ قضاوت های دیگران نباید باعث شود که شما از دنبال کردن رویاها و خواسته های خودتان باز بمانید. حتی اگر به نظر دیگران خیلی منطقی نباشد هم شما کاملا حق دارید که بخواهید به سراغ تفریح و خوشگذرانی و یا هر کار دیگری که خودتان دوست دارید بروید.

❤️فال ابجد❤️

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت کاهن اعظم

کارت کاهن اعظم : شما ممکن است فکر کنید که از رها کردن کنترل اوضاع، به جای کمک کردن به شما در راه رسیدن به اهدافتان، می تواند رسیدن شما به موفقیت را به تأخیر بیندازد. ولی نشان دادن حساسیت نسبت به منافع یک نفر دیگر، حتی اگر مستلزم این باشد که برخی از نظرات و ایده هایتان را به زبان نیاورده و برای خودتان نگه دارید، امروز می تواند به نفع شما تمام شود. خوشبختانه شما وقتی که دست به کار شوید می توانید خیلی خوب و رضایت بخش عمل کنید، پس نگرانی هایتان را کنار گذاشته و این ریسک حساب شده را بپذیرید. 

❤️فال شمع❤️

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت ماه

کارت ماه : امروز اگر اجازه دهید دوستان و همکارانتان کنترل اوضاع را در دست بگیرند به آرامش بسیاری دست پیدا خواهید کرد. شاید اولین واکنش شما این باشد که بخواهید کسانی که می خواهند مدیریت امور را به دست بگیرند به چالش بکشید، ولی اگر اجازه دهید یک نفر دیگر مسئولیت امور را به دست بگیرد خواهید توانست نفس راحتی بکشید و کمی استراحت کنید. اگر کمی بیشتر برای خودتان وقت بگذارید اعتماد به نفستان بیشتر خواهد شد و این افزایش اعتماد به نفس انرژی تازه ای را برای شما به همراه خواهد داشت .

❤️فال هفتگی میلادی❤️

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت جهان

کارت جهان : امروز همچون یک ماهی هستید که از آب بیرون افتاده است و آرام و قرار ندارید و نمی توانید یک جا بند شوید. با وجود این که درگیری های ذهنی بسیار و کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، دلتان می خواهد خودتان را به آب برسانید و در دریای رضایت عاطفی شنا کنید. اگر خواسته هایتان مشخص باشند نیازی نیست که وقتتان را بیهوده صرف شکوه و شکایت کنید. در بیان آنچه می خواهید صداقت داشته باشید تا بتوانید به خواسته تان برسید.

منبع:تصویرزندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا