اخبار روز

فاز دوم سامانه گرمسیری ایلام نیازمند تامین اعتبار است

فاز دوم سامانه گرمسیری ایلام نیازمند تامین اعتبار است

فاز دوم سامانه گرمسیری ایلام نیازمند تامین اعتبار است

به گزارش خبرنگار خالق، حسن بهرام نیا ظهر دوشنبه در ادامه پیگیری‌های خود در مرکز با محرابیان وزیر نیرو دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار که مدیرعامل آبفای استان نیز حضور داشت، ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های حوزه وزارت نیرو در استان، خواستار تامین اعتبار فاز دوم سامانه گرمسیری شد و گفت: با بهره‌برداری از فاز دوم سامانه گرمسیری بیش از ۱۰ هزار هکتار از اراضی استان مشروب می‌شود.

بهرام نیا در ادامه در خصوص ارتقای تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای خالقان و ایلام خواستار تامین اعتبارات لازم برای این دو پروژه مهم شد.

استاندار ایلام در این نشست همچنین در خصوص خریداری تجهیزات و ماشین‌آلات مربوط به خدمات‌دهی و سرویس‌دهی به زوار در ایام برگزاری مراسم اربعین حسینی و نیز تامین اعتبار برای تصفیه‌خانه آب شرب شهرستان ملکشاهی، احداث سوله و تبدیل آن به سردخانه در شهرستان خالقان و نیز تامین اعتبار برای تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب شهر ایلام بحث و گفتگو کرد.

در ادامه این جلسه محرابیان وزیر نیرو در خصوص موارد درخواستی استاندار ایلام به ویژه امورات زیرساختی مربوط به اربعین دستورات لازم را صادر نمودند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا