اقتصاد

غرامت شغلی رمزنگاری با اولویت افزایش حقوق صاحبان سهام تکامل می یابد – نظرسنجی

غرامت شغلی رمزنگاری با اولویت افزایش حقوق صاحبان سهام تکامل می یابد – نظرسنجی

استخدام‌های اخیر در صنعت کریپتو تمایل بیشتری به دریافت سهام به جای توکن دارند، بر اساس نظرسنجی Variant و Union Square Ventures. این دو شرکت ارزهای دیجیتال، کسب‌وکارهای موجود در سبد سرمایه‌گذاری خود را برای درک روندهای نوظهور در سال 2023 مورد بررسی قرار دادند.

با استخراج از داده‌های جمع‌آوری‌شده از طریق صحبت با کارمندان در 32 استارت‌آپ Web3، این نظرسنجی نشان داد که برخلاف گذشته که شرکت‌های رمزارز تمایل داشتند به به جای حقوق صاحبان سهام، کارمندان را با توکن ها جبران کنید، اکنون برعکس ترجیح داده می شود.

طبق این نظرسنجی، شرکت‌های Web3 از سال 2013 به کارمندان غرامت مبتنی بر توکن ارائه کرده‌اند، در حالی که هیچ‌یک قبل از سال 2018 غرامت سهام را ارائه نکرده‌اند. کمتر از 40 درصد از کارکنان بررسی‌شده حقوق صاحبان سهام دریافت کردند، در حالی که حدود 50 درصد توکن‌ها را دریافت کردند. در سال 2023، این روند معکوس شد زیرا احتمال دریافت سهام جدید سه برابر بیشتر از توکن ها بود.

در حالی که ممکن است برای توصیف این به عنوان یک روند خیلی زود باشد، داده ها نشان می دهد که استارتاپ ها در حال آزمایش با انگیزه های جدید هستند. مکانیسم هایی که ممکن است کمتر از چرخه های قبلی بازار کریپتو به توکن ها وابسته باشند.

با این حال، طبق گزارش Variant و USV، سناریوی استخدام و غرامت برای سال 2023 جنبه‌های مثبتی داشت. حدود 50 درصد از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که عمدتاً با دیگر استارت آپ های کریپتو برای استخدام های جدید رقابت می کنند، در حالی که 25 درصد گفتند که رقابت اصلی آنها از سازمان های Web2 است.

این گزارش نشان می‌دهد که استخدام در فضای Web3 در طول یک بازار نزولی قابل دسترسی‌تر است تا جذب تازه‌واردان به صنعت کریپتو.

مرتبط: Grab، رقیب آسیای جنوب شرقی اوبر، اولین کار خود را آغاز کرد. خدمات Web3 با Circle

Engineers اکثر کارکنان استارتاپ های مورد بررسی را تشکیل می دهند که 50 درصد از کارکنان را تشکیل می دهند. طبق اطلاعات Variant و USV، این مهندسان همچنین حقوق بیشتری نسبت به همکاران خود در شرکت و همتایان حرفه‌ای خود در خارج از بخش کریپتو دریافت می‌کنند.

این نظرسنجی بیان می‌کند، «مهندسین سطح ارشد Web3 23 درصد حق بیمه دریافت می‌کنند، و مهندسان اولیه 27 درصد بیشتر از همتایان خود در بازار عمومی درآمد دارند.»

>مجله: کلاهبرداری‌های بازی «پرچم‌های قرمز»، Axie تکامل می‌یابد، بازی‌های وال استریت «اعتیادآور»: گیمر Web3

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا