معماری

طراحی داخلی آینده نگر: تاریخچه، مبانی و الهامات

طراحی داخلی آینده نگر: تاریخچه، مبانی و الهامات

در سال 2022، آشپزخانه مدرن بازتابی از شخصیت و سلیقه فرد برای یک خانه مدرن است. با پیشرفت های تکنولوژیکی و استقبال از آینده نگری، تغییرات شدیدی به نوبه خود انتظار می رود. رنگ‌های تیره‌تر روی دیوارها مانند آبی و سبز در آشپزخانه و اتاق‌های غذاخوری انتظار می‌رود. . سفید، کرم یا خاکستری کابینت‌های آشپزخانه مد روز هستند و باید نگهداری. تغییر از رنگ های سفید و روشن تر به سایه های تیره و در عین حال محیطی وجود دارد. دستیابی به این ظاهر قدیمی و طراحی خانه بسیار آسان است!

فقط باید یک رنگ خنثی را با رنگی ادغام کنید که با هر یک از وسایل رومیزی مطابقت داشته باشد. با این حال، برخی از وسایل روشن را می توان حفظ کرد تا اتاق پر جنب و جوش باشد. شما می توانید با گنجاندن انباری برای پیشخدمت که فضای بیشتری ایجاد می کند، خود را لوس کنید. لازم نیست بزرگوارانه باشد، فقط راحت است. ترکیبی از لوازم زیبای آشپزخانه نیز این کار را انجام می دهد!

همچنین بخوانید – بهترین ایده‌های دکوراسیون آشپزخانه

futuristic kitchen interior design

اعتبار تصویر: cosentino.com

تجمل در جزئیات است! بنابراین، دستگیره های کابینت، شیرآلات و لامپ های معلق منحصر به فرد را در خود جای دهید. می توان از دستگیره های شکاف یا دسته پاکت استفاده کرد زیرا محدودیتی وجود ندارد. عناصر شیک و سفارشی طراحی شده که با سبک آشپزخانه مطابقت دارند را می توان گنجاند. یک آشپزخانه کلاسیک چیزی جز جزییات از شیشه های فلوت دار، دستگیره های دست ساز، کابینت های پنل شیشه ای و ظروف نیست.

آشپزخانه‌ها باید کاربردی و در عین حال دنج باشند زیرا قسمت‌های غالب یک اتاق هستند و همه اعضای خانواده می‌توانند از آنها به روش‌های مختلف استفاده کنند. کودکان می توانند تکالیف خود را انجام دهند، زیرا مادرشان غذاهای مجلل آماده می کند.

کابینت‌های شیکر می‌توانند با افزودن دسته‌ها یا دستگیره‌های برنجی به حفظ ظاهری کلاسیک کمک کنند. مواد طبیعی مانند چوب، مرمر، کوارتز در آشپزخانه های کلاسیک به خوبی می درخشند. همچنین می‌توانید کاشی‌ها و روکش‌های مات را به کار ببرید. همچنین باید مراقب نوع کاشی‌ها باشید، زیرا برخی از کاشی‌ها نیاز به پرداخت بسیار درخشانی دارند. برای ایمن بودن، پرداخت مات موثر است. تخته های مرمر با رگه های مشخص یا ترازو با تکه های بزرگ نیز می توانند با رنگ های خنثی استفاده شوند.

استفاده از سنگ مرمر می تواند برای اکثر مردم ترسناک باشد، اما ما می توانیم روایت را تغییر دهیم. برای محافظت از آن در برابر آسیب، می توان از درزگیر مناسب استفاده کرد. بخش قابل توجه این است که سنگ مرمر را می توان در سبک های بسیاری از کلکته، کارارا و ساسو روسو نصب کرد. با این حال، سنگ‌های مرمر را نباید به کانترها محدود کرد زیرا می‌توان از آن‌ها برای بک اسپلش استفاده کرد.

همچنین بخوانید – بهترین ایده‌های طراحی آشپزخانه

طراحی آشپزخانه آینده نگر از Zaria Zinovatnaya توسط Levin Elinor

Futuristic kitchen Design from Zaria Zinovatnaya

اعتبار تصویر: pinimg.com

هود هواکش اغلب نادیده گرفته می شود، اما لازم نیست اینطور باشد. می توان آن را با رنگ هایی رنگ کرد که با فضای فرد ترکیب می شود. از تخته های چوبی نیز می توان برای پنهان کردن آنها بسته به ترجیح فرد استفاده کرد. باید به هر گوشه ای توجه کرد و محبتی را که سزاوار آن است به آن بخشید. هنگام انتخاب مواد برای هود، به یاد داشته باشید که از موادی استفاده کنید که در عملکرد آن اختلال ایجاد نکنند.

از یک بک اسپلش شگفت انگیز برای زیبایی آشپزخانه خود استفاده کنید! آیا می دانید راز یک آشپزخانه شگفت انگیز چیست؟ بله تو درست می گویی. یک بک اسپلش عالی! سرامیک های شایان ستایش، کاشی های شیشه ای براق، و سنگ های طبیعی تمام چیزی است که برای ایجاد رؤیایی پشت سرتان نیاز دارید. سپس می‌توان مواد را به صورت شش ضلعی یا طرح‌های عربی نصب کرد و یا بهتر است آن‌ها را یکی پس از دیگری قرار داد و یک الگوی شاه ماهی ایجاد کرد. هیچ محدودیتی برای خلاقیت شما وجود ندارد. همچنین می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید بک اسپلش شما مکمل بقیه آشپزخانه باشد یا بلوک رنگی برای ایجاد کنتراست.

همچنین بخوانید – روانشناسی رنگها در طراحی داخلی

Mereway kitchens in Hempshire

اعتبار تصویر: pinterest.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا