اقتصاد

صرافی رمزنگاری OKX برای حذف توکن های حریم خصوصی در اوایل سال 2024

صرافی رمزنگاری OKX برای حذف توکن های حریم خصوصی در اوایل سال 2024

صرافی جهانی ارزهای دیجیتال OKX چندین ارزهای رمزنگاری متمرکز بر حریم خصوصی از جمله Monero (XMR)، در اوایل سال 2024.

OKX رسما در 29 دسامبر اعلام کرد تعدادی از جفت‌های معاملاتی را که شامل توکن‌های حریم خصوصی مهمی مانند Monero و Zcash هستند از فهرست حذف می‌کند (ZEC)، و همچنین سکه های نیمه خصوصی مانند Dash (DASH ) و هوریزن (ZEN). صرافی OKX در 5 ژانویه 2024 در مجموع 11 جفت معاملاتی مربوط به آن توکن ها را حذف خواهد کرد.

اعلان OKX مبنی بر حذف سکه های مربوط به حریم خصوصی و حریم خصوصی. منبع: OKX

“به منظور حفظ یک محیط معاملاتی قوی نقطه ای، ما به طور مداوم عملکرد تمام جفت های معاملاتی فهرست شده را رصد می کنیم و صلاحیت های آنها را به طور منظم بررسی می کنیم.” OKX در این اطلاعیه گفت. این شرکت افزود که این تصمیم «براساس بازخورد کاربران» و دستورالعمل‌های حذف یا پنهان کردن نشانه OKX گرفته شده است.

علاوه بر این، OKX سپرده‌های برخی از سکه‌های مرتبط با حریم خصوصی، از جمله XMR، DASH، را به حالت تعلیق درآورده است. ZEC و ZEN در تاریخ 27 دسامبر. OKX همچنین برداشت XMR، DASH، ZEC و ZEN را از 5 مارس 2024 به حالت تعلیق در می آورد. این شرکت خاطرنشان کرد.

صرافی رمزنگاری OKX یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در جهان است که روزانه حداقل ۳ میلیارد دلار ارز دیجیتال مبادله می‌کند، بر اساس داده‌های CoinGecko. در زمان نگارش این مقاله، OKX در مجموع 482 جفت معاملاتی را فهرست کرده است، از جمله چهار جفت معاملاتی شامل Monero، دو جفت DASH، سه جفت ZEC و دو جفت ZEN.

OKX بلافاصله به درخواست Cointelegraph پاسخ نداد. برای نظر دادن.

مرتبط: OKX DEX پس از ارتقاء قرارداد ادمین پروکسی دچار سوء استفاده 2.7 میلیون دلاری می‌شود

در اعلام آخرین موارد حذف‌شده، OKX به چندین صرافی می‌پیوندد که از فهرست حذف شده‌اند یا تلاش کرده‌اند حریم خصوصی یا نشانه های مربوط به حریم خصوصی در گذشته را از لیست حذف کنید. صرافی ارزهای دیجیتال Huobi اعلام کرد که قصد دارد هفت سکه مرتبط با حریم خصوصی را از فهرست حذف کند. در سپتامبر 2022، با استناد به سیاست مدیریت توکن و تلاش‌های انطباق آن.

Binance برنامه‌های خود را برای حذف همه توکن‌های حریم خصوصی در کشورهایی مانند فرانسه و ایتالیا در ماه مه 2023 اعلام کرد، اما در نهایت تصمیم خود را تغییر داد در ژوئن.

در زمان نگارش این مقاله، بایننس چهار جفت معاملاتی مونرو شامل XMR/BTC، XMR/ را فهرست کرده است. ETH/ XMR/USDT و XMR/BNB و سه جفت تجاری ZEC، براساس به داده های CoinMarketCap. طبق داده‌های CoinGecko، Huobi XMR/USDT و ZEC را نیز فهرست می‌کند. جفت های تجاری /USDT.

مجله: تروریسم و ​​جنگ اسرائیل و غزه برای نابودی رمزارزها به کار گرفته شده است

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا