اقتصاد

شرکت Web3 آینده ای را می بیند که گیمرها دارایی های درون بازی خود را برای کریپتو اجاره می دهند

شرکت Web3 آینده ای را می بیند که گیمرها دارایی های درون بازی خود را برای کریپتو اجاره می دهند

آینده ای را تصور کنید که در آن بازیکن می تواند یک آیتم درون بازی را از طریق بلاک چین اجاره کند و به آنها بدهد. ابزارهایی برای عبور از یک سطح دشوار، یا قرض گرفتن یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) که به آنها امکان می دهد یک بازی جدید را در لیست علاقه مندی های خود امتحان کنند.

چنین ویژگی یکی از بنیانگذاران Polemos است که ریچارد مک لارن امیدوار است. روزی به یک امر عادی تبدیل خواهد شد، همراه با اقتصادی که بازیکنان دارایی های درون بازی خود را با هزینه اجاره می دهند.

در مصاحبه ای با Cointelegraph، مک لارن از همکاری جدید بین سرویس زیرساخت بازی خود Polemos و فانتزی خبر داد. بازی نبرد ایلوویوم، حرکتی که به گفته او به شکستن موانع برای بازیکنانی که می‌خواهند در پلتفرم Illivium شروع به کار کنند کمک می‌کند.

«این فقط یک نقطه ورود بسیار آسان‌تر برای بازیکنان از نظر مالی است و پایگاه افرادی را که می‌خواهند گسترش دهند، بیشتر می‌کند. مک لارن گفت، برای انجام آن بازی‌ها آماده باشید.

Illuvium Overworld. منبع: Illuvium

یک کلید نقطه درد بازی های بلاک چین این است که آنها اغلب از بازیکنان می خواهند برای شروع، مبالغ قابل توجهی از سرمایه را در اختیار شما قرار می دهد. مک لارن توضیح داد در عوض، مبتدیان می‌توانند یک NFT را برای چند روز اجاره کنند و انگشتان پای خود را راحت‌تر در آب فرو کنند.

«ما فکر می‌کنیم که نه تنها باعث افزایش فروش می‌شود، بلکه تنها توانایی شما را برای جذب افزایش می‌دهد. بازیکنان چون می توانند چیزها را بررسی کنند. بازیکنانی که این موجودی‌های عظیم را دارند و برای بازی شما زمان می‌گذارند، دلیلی برای ماندگاری دارند، که حفظ و پایگاه بازیکنان را افزایش می‌دهد.” , از یک مدل پیش پرداخت استفاده می کند تا بازیکنان حتی نیازی به گذاشتن وثیقه برای اجاره دارایی های درون بازی نداشته باشند.

«شما لازم نیست ارزش دارایی را پوشش دهید زیرا ما مطمئن هستیم که این فناوری از آسیب رساندن شما به آن به هیچ وجه جلوگیری می کند. بنابراین، این موضوع را به عنوان وام‌دهی بدون وثیقه به مخاطبان بسیار گسترده‌تری از افرادی که سرمایه لازم برای سرمایه‌گذاری برای تضمین یک دارایی ندارند، نشان می‌دهد.

در حالی که وام NFT دارایی بازی ممکن است مانند یک بازار خاص به نظر برسد، مک لارن پیش بینی می کند که اندازه کل بازار برای وام دارایی بازی می تواند به چیزی بین 30٪ تا 40٪ از تقریباً 2.3 میلیارد دلار که در سال 2023 در بازی NFT سرمایه گذاری شد.

مرتبط: 40% بازی رمزنگاری توسعه دهندگان در سال 2024 روی بازی های سنتی بانکی می کنند

«دلیل آن اجاره است در واقع بخشی از هزینه بازاریابی شما به عنوان یک استودیو بازی است. بنابراین، این پولی است که توسط بازیکنان پرداخت می‌شود که شما دریافت نمی‌کنید مگر اینکه دارایی‌های شما باشند، اما به سایر دارندگان دارایی پرداخت می‌شوند، که دلیلی برای بازیکنان برای انجام بازی شما فراهم می‌کند.»

اجاره کردن آیتم‌های درون بازی باعث می‌شود بازیکنان درآمد منفعل بیشتری کسب کنند. منبع: Polemos

«شما IP بزرگ و استودیوهای بزرگی دارید که به مالکیت می‌پردازند – شاید نه بلاک چین – اما قطعاً به عنوان مالکیت مکانیک، و اجاره راهی برای جذاب‌تر کردن و واقعی‌تر کردن مالکیت برای بازیکنی است که قبلاً روی یک بازی سرمایه‌گذاری کرده است.»

مدل اجاره‌ای همچنین بازیکنان و استودیوهای بازی طولانی‌مدت را با کمترین قیمت ارائه می‌دهد. از دارایی های درون بازی، توانایی کسب درآمد از دارایی های استفاده نشده.

“شما می توانید مقداری درآمد غیرفعال – شاید نه درآمد متحول کننده – اما درآمد غیرفعال دریافت کنید. از آن دارایی‌ها، که مکانیزم حفظ بسیار مثبت برای درگیر ماندن در بازی است، که ما فکر می‌کنیم گیمرها به شدت درگیر آن خواهند شد.»

به عنوان مک لارن گفت که چرا استودیوهای بازی به جای ایجاد سرویس وام دهی “باغ دیواری” خود، با شرکت او همراهی می کنند، مک لارن گفت که زیرساخت های عمومی غیرمتمرکز نیاز به تکیه بر استودیوهای بازی را به طور کلی از بین می برد.

“مفهوم مالکیت بازیکن به طور کلی به زیرساخت های عمومی متکی است. بخش بزرگی از جذابیت آن این است که شما به استودیوی بازی برای همیشه وابسته نیستید.” مک لارن گفت. “بنابراین، استدلال برای وام دادن به عنوان یک بازار شخص ثالث بسیار شبیه به داشتن NFTs به طور کلی است.”

علاوه بر این، مک لارن به اشتراک گذاشت که Polemos در حال حاضر در حال بستن پیش فروش استراتژیک خود برای یک توکن بومی است. در اواسط سال 2024 راه اندازی می شود.

مجله: Web3 Gamer: بازی ها به ربات نیاز دارند؟ مدیر عامل ایلیویوم اعتراف می کند که “سخت است” 42 برابر

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا