اقتصاد

سولانا هکاتون ها، برنامه گاز نظربلند را به منظور کولوسئوم واسپردن سلاف دهد

سولانا هکاتون ها، برنامه شتاب دهنده را به کولوسئوم تحویل می دهد

بنیاد سولانا قرار است تلاش های خود را برای جذب توسعه دهندگان و استارت آپ ها به اکوسیستم خود دو چندان کند. بر مدیریت هکاتون ها و یک برنامه شتاب دهنده به یک پلتفرم آنلاین به نام کولوسئوم.

این سازمان سالانه دو تا سه هکاتون آنلاین برای بنیاد Solana و Colosseum Accelerator، یک برنامه پنج هفته ای برای برندگان هکاتون اجرا خواهد کرد. به سرعت در اکوسیستم سولانا ردیابی شود. پروژه‌هایی که در برنامه شتاب‌دهنده پذیرفته می‌شوند نیز یک سرمایه‌گذاری اولیه 250000 دلاری از کولوسئوم دریافت خواهند کرد.

متی تیلور، یکی از بنیانگذاران کولوسئوم، که رهبری هکاتون های بنیاد سولانا را به عنوان رئیس سابق رشد آن برعهده داشت، به کوین تلگراف می گوید که این اکوسیستم از زمان آغاز به کار سولانا گام های قابل توجهی در ایجاد پشته فناوری خود برای توسعه دهندگان برداشته است.

“در ابتدا اینطور نبود، از این رو میم جامعه “جویدن لیوان”. با این حال، در طول دو سال گذشته، میزان مستندات، ابزارهای توسعه‌دهنده و انتزاع پیچیدگی، استقرار یک برنامه را در Solana بسیار آسان‌تر کرده است، حتی در یک هکاتون 5 تا 6 هفته‌ای مانند Colosseum.

>

مرتبط: داستان پیدایش سولانا: آناتولی یاکوونکو چشم انداز یک بلاک چین با کارایی بالا

تیم های شرکت کننده در برنامه شتاب دهنده همچنین از پشتیبانی مداوم توسعه دهنده برخوردار خواهند شد و از مشاوره، محتوای آموزشی و پایگاه مشتری در داخل بهره مند خواهند شد. اکوسیستم سولانا برنامه شتابدهنده کولوسئوم در یک روز نمایشی به اوج خود می رسد که در آن بنیانگذاران برای سرمایه گذاری و حمایت بیشتر به صندوق های سرمایه گذاری می پردازند.

تیلور تأیید کرد که استخر جوایز غیر کاهش دهنده کولوسئوم برای برندگان هکاتون ها تقریباً 600000 دلار خواهد بود. در همین حال، تیم‌های موسس برنده از هکاتون که در برنامه شتاب‌دهنده پذیرفته شده‌اند، 250000 دلار سرمایه‌گذاری اولیه دریافت می‌کنند.

هکاتون‌های سولانا بیش از 60،000 شرکت‌کننده را به هشت برنامه‌ای که از سال 2020 اجرا کرده‌اند جذب کرده‌اند. طبق گزارش‌ها، شرکت‌کنندگان هکاتون 4،000 نفر را راه‌اندازی کرده‌اند. محصولات و بیش از 600 میلیون دلار سرمایه گذاری خطرپذیر جمع آوری کرد.

مرتبط: ‘ما بودیم نگران استارت‌آپ‌های اکوسیستم – بنیان‌گذار سولانا در مورد سقوط FTX

همانطور که اخیراً Cointelegraph گزارش کرده است، اکوسیستم Solana تخمین می‌زند که حدود 2500 تا 3000 توسعه‌دهنده ماهانه دارد. تا سال 2023. کل تعداد برنامه‌نویس‌های فعال ماهانه اتریوم در اکتبر 5769 تخمین زده شد . 1، 2023، طبق داده‌های Electric Capital.

تیلور همچنین تصریح کرد که اعداد برجسته شده توسط این بنیاد توسعه دهندگان منبع باز هستند که در GitHub ردیابی شده اند، که درصد کمی از همه توسعه دهندگان در اکوسیستم را جذب می کند.

“بیشتر توسعه دهندگانی که در Solana ساخته می شوند منبع بسته هستند، به عنوان مثال، همه توسعه دهندگان در Phantom که یک محصول منبع بسته است.”

<. p data-ct-non-breakable="true">بنیانگذار Colosseum اضافه می کند که هدف اصلی آن افزایش تعداد توسعه دهندگان و بنیانگذاران فنی است که می توانند محصولاتی بسازند که بر اساس فناوری بلاک چین کار می کنند. Colosseum توسط تیلور، مدیر سابق Slow Ventures، کلی رابینز و مهندس نرم افزار سابق Stripe، Nate Levine، تأسیس شد.

بنیاد Solana اخیراً اشاره کرد که حفظ توسعه دهندگان آن تا پایان سال 2023 در یک روند صعودی بود که همزمان با افزایش فعالیت در شبکه سولانا و همچنین افزایش قابل توجهی در ارزش توکن سولانا (SOL) در کنار بیت کوین (BTC).

مجله: سوالات بزرگ: چگونه بیت کوین می تواند پرداخت ها بازمی گردند؟

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا