اقتصاد

سولانا به قیمت های قبل از کریسمس باز می گردد زیرا BNB رتبه چهارم را به دست می آورد

سولانا به قیمت های قبل از کریسمس باز می گردد زیرا BNB رتبه چهارم را به دست می آورد

قیمت سولانا (SOL) در روزهای بعد از کریسمس پس از یک صعود ماهانه 120 درصدی ماهانه در دسامبر که شاهد افزایش ارزش بازار آن بیشتر از BNB بایننس بود، کاهش یافت ( BNB).

بازگشت باعث شد که قیمت سولانا به کمتر از 100 دلار کاهش یابد و چند ساعت را با قیمت‌های قبل از تعطیلات کمی بالاتر از 101 دلار سپری کند.

در زمان انتشار، سولانا به ازای هر TradingView داده.

اما، افزایش غیرمنتظره 9 درصدی قیمت BNB اکنون شاهد هستیم که توکن مرتبط با بایننس جایگاه خود را به عنوان چهارمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار بازپس گرفته است.

سولانا به قیمت معاملات قبل از کریسمس حدود 100 دلار بازگشت. منبع: TradingView

رالی دیوانه‌وار سولانا شاهد چندین ممکوین مبتنی بر SOL، از جمله Bonk (BONK) و Dogwifhat (WIF) بود که طی چند هفته گذشته شاهد افزایش قیمت‌های باورنکردنی بودند. افزایش 650% و 123000% بین 22 نوامبر و 22 دسامبر.

مرتبط: Solana Saga تا 5000 دلار در eBay فروخته می شود زیرا دیوانگی Bonk باعث فروش است /strong>

با این حال، هر دو ممکوین از آن زمان تا کنون بیش از 50 درصد از بالاترین رکورد خود عقب نشینی کرده اند و هر کدام سه روز قبل از اینکه سولانا به بالاترین حد سالانه خود در 26 دسامبر برسد، سقوط خود را آغاز کرده است. .

موازی با افزایش بیش از حد قیمت سولانا، هجوم فعالیت های معاملاتی در شبکه بود که به طور خلاصه شاهد حجم معاملات در صرافی های غیرمتمرکز مبتنی بر SOL (DEX) بود که حجم معاملات اتریوم را تحت الشعاع قرار داد. بار اول.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا