درهم برهم

سفرنامه نویسی چیست؟

سفرنامه نویسی چیست؟

سفرنامه نویسی چیست؟

سفرنامه‌نویسی، که گاهی اوقات به عنوان نویسندگی گردشگری نیز شناخته می‌شود، زمانی است که فردی به مقاصد مختلف در سراسر جهان سفر می‌کند و داستان قابل انتشاری برای گفتن در مورد آن منطقه پیدا می‌کند. سفرنامه نویسی انواع مختلفی دارد. به عنوان مثال، تولید کتاب های راهنما در مورد یک منطقه خاص، یکی از انواع آن است. بررسی استراحتگاه ها یا هتل ها یکی دیگر از موارد است. سایر سفرنامه نویسان به سادگی به مقاصد مختلف سفر می کنند و در تلاش برای یافتن داستان های پنهان یا زاویه جدیدی هستند که هنوز پوشش داده نشده است. به طور کلی، این نوع قطعات در مجلات مسافرتی یا آنلاین منتشر می شوند، اگرچه روزنامه ها نیز به انتشار این نوع مقالات معروف هستند. تبدیل شدن به یک سفرنامه نویس یک فرآیند طولانی و چالش برانگیز است، زیرا کمبود نویسندگان حرفه ای که می خواهند برای سفر به مناطق عجیب و غریب پول دریافت کنند، وجود ندارد.

یکی از راه‌های رایج برای شروع سفرنامه‌نویسی، راه‌اندازی وبلاگ است. می توان به صورت رایگان یا با هزینه بسیار کم یک وبلاگ راه اندازی کرد و شروع به انتشار داستان های سفر کرد. به جای مجموعه‌ای از کلیپ‌های منتشر شده، که بیشتر ویراستاران می‌خواهند آن‌ها را قبل از دادن تکلیف به نویسنده یا پذیرفتن پیشنهادی ببینند، یک وبلاگ می‌تواند به ویراستاران کمک کند سبک و تجربه نوشتن یک فرد را نشان دهند. از برخی جهات، یک وبلاگ حتی می‌تواند منبع بهتری برای نمونه‌های نوشتاری نسبت به کلیپ‌های منتشر شده باشد، زیرا به ویرایشگر نشان می‌دهد که نویسنده به تنهایی قادر به تولید چه چیزی است، بدون اینکه تیم تحریریه آن را صیقل دهد.

Travel writers can provide stories about and guides to far away places, like the Forbidden City in China.

سفرنامه‌نویسان می‌توانند داستان‌هایی درباره مکان‌های دور، مانند شهر ممنوعه در چین، و راهنماهایی برای آنها ارائه کنند.

تولید کتابهای راهنما یکی دیگر از انواع رایج سفرنامه نویسی است. این کار به زمان و تلاش بیشتری نسبت به تولید یک قطعه برای یک مجله نیاز دارد، اما اغلب به هزینه کمتری نیاز دارد زیرا نویسندگان اغلب برای تولید کتاب های راهنما برای مناطقی که در آن زندگی می کنند استخدام می شوند. این مسئولیت نویسنده خواهد بود که بهترین رستوران ها، هتل ها و جاذبه های یک منطقه خاص را شناسایی کند و توضیحات مختصر و دقیقی را در مورد هر یک بنویسد. با این حال، چنین مشاغلی بسیار رقابتی هستند و معمولاً به تجربه ثابت شده نیاز دارند.

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

Travel writers might seek out unusual locations.

سفرنامه نویسان ممکن است به دنبال مکان های غیر معمول باشند.

نوع سفرنامه‌نویسی که بیشتر افراد می‌خواهند انجام دهند شامل سفر به مکان‌های خاص و نوشتن مقاله‌های مجله در مورد آن‌ها است. به طور کلی، افرادی که می خواهند این کار را انجام دهند، باید زاویه منحصر به فردی برای نزدیک شدن به داستان پیدا کنند. صرف سفر به یک منطقه خاص به ندرت برای اکثر مجلات جذابیت کافی دارد. همچنین مهم است که در نظر داشته باشید در حالی که برخی از مجلات هزینه های سفر را پرداخت می کنند، در بسیاری از موارد این به عهده نویسنده است که هزینه های خود را بپردازد. سفرنامه نویسی به طور کلی، حداقل برای چند سال اول انجام آن، شغلی پردرآمد نیست.

حتما بخوانید : معتاد سفر چیست؟
چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا