اخبار روز

رژه نیروهای مسلح در بوشهر برگزار شد

رژه نیروهای مسلح در بوشهر برگزار شد

رژه نیروهای مسلح در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح سه‌شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان بوشهر به مناسبت گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک به تمام دلیرمردان و جان برکفان غیور ارتش اظهار داشت: بی‌شک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به عنوان مؤلفه قدرت ملی نظام هستند و این مؤلفه توانسته است جایگاه این نظام عزیز را با همراهی مردم وفادار به آرمان‌های امام راحل در یک تراز ممتاز و تعیین کننده در نظم نوین جهانی مبدل سازد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: امروز تمامی نیروهای مسلح ما به ویژه ارتش، سپاه و فراجا در یک وحدت وصف ناشدنی در خط مقدم صیانت از امنیت و تمامیت ارضی و پاسداری از انقلاب اسلامی هستند و با نوآوری‌ها و ابتکارات که حاصل فکر جوانان مؤمن و متعهد است همواره دشمن را ناامید ساخته‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمن همواره با سناریوهای مختلف مترصد ضربه زدن به نظام اسلامی ایران بوده است، افزود: در سال‌های اخیر ذره‌ای از این فشارها کاسته نشده است و چه بسا فتنه‌های نوینی را در قالب جنگ ترکیبی، جنگ ادراکی و شناختی علیه نظام جمهوری اسلامی شکل داده است.

پورات بیان کرد: دشمن بخوبی دریافته است که یارای مبارزه و مواجهه با این نظام ندارد و این پیام‌ها مستمرا در رزمایش و رونمایی‌های دستاوردها و همچنین مواضع انقلابی ارتش همیشه قهرمان به آن‌ها منعکس شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت مجاهدت‌های نیروهای مسلح در مسیر ترقی و پیشرفت است و نباید توقفی در این مسیر صورت گیرد.

وی گفت: همه ظرفیت‌ها می‌بایست در جهت قوی‌تر شدن و اقتدار بیشتر نظام اسلامی به کار گرفته شود که ان‌شاءالله پرچم این نظام مقدس به دست رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا به صاحب حقیقی آن یعنی امام زمان (عج) خواهد رسید.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا