ورزش

رامین رضاییان: در روز بدمان کلین‌شیت کردیم/ موقعیت‌هایمان را از دست دادیم

رامین رضاییان: در روز بدمان کلین‌شیت کردیم/ موقعیت‌هایمان را از دست دادیم

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: مقابل هنگ‌کنگ می‌توانستیم بهتر پیروز میدان باشیم اما موقعیت‌ها را از دست دادیم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدارش در جام ملت‌های آسیا مقابل هنگ‌کنگ با تک گل مهدی قایدی به پیروزی رسید.

رامین رضاییان در پایان این دیدار در مورد پیروزی تیم ملی ایران گفت: می‌توانستیم در شروع بازی از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. خود من متاسفانه چند موقعیت را از دست دادم. وقتی در چنین مسابقاتی از موقعیت‌هایمان استفاده نکنیم، تیم حریف اعتماد به نفس می‌گیرد و باعث می‌شود بازی خوبی را ارائه بدهد.

او ادامه داد: جا دارد به تیم ملی هنگ‌کنگ به خاطر بازی و نترس‌بودنشان تبریک بگویم. فکر می‌کنم اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم بهتر می‌توانستیم پیروز بهتر بازی باشیم اما در چنین چیزی در تورنمنت و مسابقات شاید بعضی وقت‌ها پیش بیاید.

رضاییان در پایان گفت: همین که در روز بدمان کلین‌شیت کردیم و گل نخوردیم به نظرم نشان از کار تیمی می‌دهد که خوب بازی را کنترل کردیم. در نهایت بابت این سه امتیاز خوشحالم.

بازیکن تیم‌ملی در واکنش به اینکه ایران مدعی قهرمانی است اما مقابل هنگ‌کنگ موقعیت‌های زیادی را از دست داد، گفت: خوب است که بازی را برده‌ایم. هیچ تیمی در دنیا نیست که در تمام مسابقاتش بهترین بازی را ارائه بدهد. برخی بازی‌ها مثل مسابقه امشب یک اتفاق فوتبالی است. موقعیت‌های زیادی داشتیم و من باید سه گل می‌زدم. وقتی این همه موقعیت ایجاد می‌کنیم نشان از خواستن بچه‌ها و همدلی آنهاست.

او ادامه داد: تقصیر ما بود و اگر از موقعیت هایمان استفاده می‌کردیم هنگ‌کنگ در ضدحمله بیشتر به ما موقعیت می‌داد و گل‌های بیشتری هم می‌خورد. اینکه شما اینگونه سوال می‌پرسید خوب نیست. در تورنمنتی به این بزرگی همه باید کنار هم باشیم. گل نخوردیم و چند موقعیت داشتیم و اشتباهاتی انجام دادیم که بازیکنان بزرگ دنیا هم گاهی انجام می‌دهند. این چیزی از ارزش‌های کادر فنی و تیم ملی کم نمی‌کند. فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و روز به روز جلو می‌رویم.

رضاییان ایران را یکی از مدعیان قهرمانی دانست و عنوان کرد: این خواسته طبیعی است. همه مربیان تیم ایران را مدعی می‌دانند اما ما بازی به بازی جلو می‌رویم و مطمئنا بازی بعد بهتر خواهیم بود. نمی‌دانم در مرحله بعد به کدام تیم می‌خوریم اما تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید به همه حریفان احترام بگذارد و مسابقه به مسابقه جلو برود. خوب نیست که الان در مورد نیمه‌نهایی صحبت کنیم. مطمئنا در مسابقه بعد بازی بهتری از تیم ملی ایران خواهید دید.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا