اخبار روز

درک نادرست از پدافند غیرعامل اردکان را در معرض تهدید قرار می‌دهد

درک نادرست از پدافند غیرعامل اردکان را در معرض تهدید قرار می‌دهد

درک نادرست از پدافند غیرعامل اردکان را در معرض تهدید قرار می‌دهد

به گزارش خبرنگار خالق، حسین سبزواری در نشست شورای پدافند غیرعامل شهرستان اردکان اظهار داشت: پدافند غیرعامل، ضامن امنیت صنعت به ویژه صنایع حساس این شهرستان است و بهره‌گیری از این راهبرد منجر به صرفه جویی‌های کلان اقتصادی خواهد شد.

وی بیان کرد: بهره مندی از اصول و الگوهای اجرایی در پدافند غیرعامل در صنایع فولاد و دیگر موارد می تواند باعث حفاظت از سرمایه های کشور شود.

سبزواری افزود: اگر مدیران ارشد اردکان اهمیت پدافند غیرعامل را درک نکنند و این موضوع آنچنان که باید و شاید در شهرستان توسعه پیدا نکند و اعمال نشود، در معرض تهدیدها قرار می گیریم که بعضی از آنها قابل جبران نیست .

مصون سازی زیرساختها بر عهده پدافند غیرعامل است

مدیرکل پدافند غیر عامل استان یزد نیز در این نشست اظهار داشت: بحث مصون سازی زیر ساختها بر عهده پدافند غیر عامل است و یکی از اولویت های شهرستان اردکان مصون سازی صنایع مستقر در این شهرستان است.

احمد گنجی عنوان کرد: باید با شناخت دشمن و شناخت دقیق مخاطراتی که ممکن است ایجاد شود، تلاش کنیم تا مخاطرات را از بین ببریم یا آن‌ها را تا حد امکان کاهش دهیم.

وی یادآور شد: آنچه در شورای پدافند غیرعامل شهرستان تصویب شود، برای همه مدیران لازم الاجرا است.

رقیه کرمانیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردکان نیز در این نشست به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته پرداخت و رویکرد سال جاری شورای پدافند غیرعامل شهرستان را فعال سازی هرچه بیشتر کارگروه های تابعه و بالابرد آگاهی و آموزش مدیران مربوطه در این حوزه دانست تا به آنچه هدف و رسالت پدافند غیرعامل و این شورا است، دست پیدا کنیم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا