فناوری

دانلود: اپل watchOS 10.4 و macOS 14.4 Beta 1 را برای توسعه دهندگان عرضه می کند

دانلود: اپل watchOS 10.4 و macOS 14.4 Beta 1 را برای توسعه دهندگان عرضه می کند

امروز، اپل صلاح دید که اولین نسخه بتا از به روز رسانی بسیار مورد انتظار watchOS 10.4 و macOS 14.4 خود را برای توسعه دهندگان منتشر کند. اپل اولین نسخه بتا iOS 17.4، iPadOS 17.4 و tvOS 17.4 هفته گذشته با تغییرات قابل توجهی. با این حال، این شرکت هفته گذشته موفق به انتشار watchOS 10.4 و macOS 14.4 beta 1 نشد که باعث شد پلتفرم‌ها از نسخه‌های بتای ساده منحرف شوند. با این وجود، آخرین به‌روزرسانی‌های بتا را می‌توان هم‌اکنون روی مدل‌های Apple Watch و Mac سازگار نصب کرد.

اپل watchOS 10.4 و macOS 14.4 را برای آزمایش بر روی مدل‌های سازگار اپل واچ و Mac در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است

اگر یک برنامه‌نویس ثبت‌شده هستید، می‌توانید آخرین watchOS 10.4 beta 1 را بر روی مدل‌های Apple Watch سازگار خود دانلود و نصب کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به برنامه اختصاصی Apple Watch در iPhone خود بروید و به General > Software Updates > Beta Updates بروید و آخرین watchOS 10.4 beta 1 را در Apple Watch خود دانلود کنید.

قبل از دانلود watchOS 10.4 beta 1، مطمئن شوید که Apple Watch شما بیش از 50 درصد عمر باتری دارد و به منبع تغذیه متصل است. علاوه بر این، اپل واچ شما باید در محدوده آیفون شما باشد و به یک اتصال اینترنتی امن متصل باشد. در نهایت، اگر می‌خواهید به‌روزرسانی را ازطریق دریافت کنید، باید Apple ID شما به حساب توسعه‌دهنده شما پیوند داده شود.

Apple releases watchOS 10.4 and macOS 10.4 beta 1 to developers

اپل همچنین اولین نسخه بتا macOS 14.4 را برای توسعه دهندگان عرضه کرده است. می‌توانید آخرین نسخه بتا را از بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار در تنظیمات سیستم دانلود و نصب کنید. اگر می‌خواهید به‌روزرسانی را ازطریق دریافت کنید، مطمئن شوید که Apple ID شما به حساب توسعه‌دهنده شما مرتبط است.

در مورد آنچه در آخرین به‌روزرسانی‌های بتا watchOS 10.4 و macOS 14.4 وجود دارد، اپل احتمالاً تغییرات App Store را در پلتفرم‌های مربوطه به ارمغان خواهد آورد. می‌توانید برخی از تغییرات پست اختصاصی. به محض اینکه توسعه‌دهندگان با آخرین نسخه‌های بتا کار کنند، جزئیات بیشتری را در مورد به‌روزرسانی‌ها به اشتراک خواهیم گذاشت.

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا