اقتصاد

دادگاه ایالات متحده تسویه حساب بایننس را تایید کرد، شرکتی که باید 2.7 میلیارد دلار به CFTC بپردازد

دادگاه ایالات متحده تسویه حساب بایننس را تایید کرد، شرکتی که باید 2.7 میلیارد دلار به CFTC بپردازد

یک دادگاه ایالات متحده حکمی را علیه صرافی رمزارز Binance و مدیر عامل سابق آن Changpeng “CZ” Zhao صادر کرده است که بایننس 2.7 میلیارد دلار و CZ پرداخت خواهد کرد. 150 میلیون دلار به کمیسیون معاملات آتی و معاملات کالا (CFTC) بپردازید.

در یک هدف 18 دسامبر بیانیه، CFTC اعلام کرد که دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه شمالی ایلینوی تسویه حساب و اقدام اجرایی اولین بار توسط CFTC در نوامبر صادر شد. 

“دادگاه دریافته است. ژائو و بایننس قانون بورس کالا (CEA) و مقررات CFTC را نقض کردند، 150 میلیون دلار جریمه مالی مدنی شخصاً علیه ژائو اعمال کردند و بایننس را ملزم کردند که 1.35 میلیارد دلار از کارمزد تراکنش های غیرقانونی را حذف کند و 1.35 میلیارد دلار جریمه به CFTC بپردازد. CFTC در بیانیه ای نوشت.

تسویه حساب تایید شده نشان دهنده پایان یک پرونده طولانی مدت علیه CZ و Binance توسط CFTC است. آژانس در تاریخ 27 مارس، مدیر اجرایی و مبادله وی را متهم کرد برای فرار از قانون فدرال و راه اندازی یک بورس غیرقانونی مشتقات.

در 21 نوامبر، CZ با به عنوان بخشی از توافق گسترده تر با وزارت دادگستری ایالات متحده، خزانه داری و CFTC از نقش خود در راس بایننس کناره گیری می کند. در همان روز، ژائو اعتراف کرد به چندین اتهام مدنی و یک اتهام جنایی مربوط به ضد قوانین پولشویی

مربوط کناره گیری می کند

به عنوان بخشی از تسویه حساب، هر دو CZ و Binance توافق کرده اند که اقدامات بیشتری را برای اطمینان از حفظ اقدامات KYC در بورس و همچنین الزام انجام دهند. بایننس برای اجرای ساختار حاکمیت شرکتی رسمی، شامل هیئت مدیره با اعضای مستقل، کمیته انطباق، و کمیته حسابرسی.

دادگاه همچنین دستور جداگانه‌ای برای ساموئل لیم، مدیر ارشد پیشین انطباق بایننس صادر کرد. پرداخت 1.5 میلیون دلار جریمه پولی مدنی برای “کمک و مشارکت در نقض بایننس و شرکت در فعالیت های خارج از ایالات متحده برای فرار عمدی یا تلاش برای فرار از قوانین ایالات متحده.”

CZ رئیس سابق بازارهای منطقه ای بایننس به عنوان مدیر عامل جانشین شد.

در مصاحبه ای با Cointelegraph در 5 دسامبر، تنگ بایننس را توضیح داد. به‌عنوان «کاملاً متفاوت» به سرمایه‌گذاران اطمینان می‌دهد که روزهایی که «شکاف‌هایی در انطباق» داشتند، اکنون کاملاً پشت سر گذاشته شده است. در حرکت رو به جلو، Teng گفت بایننس سرمایه‌گذاری زیادی برای اطمینان از انطباق با آژانس‌های نظارتی از سراسر جهان انجام داده است.

در 18 ماه گذشته، Binance مجبور به فسخ شده است یا به طور قابل توجهی خدمات اصلی خود را در چندین حوزه قضایی در سراسر جهان، از جمله هلند، قبرس، استرالیا، و کانادا، به دنبال مجموعه‌ای از 

مجله تنظیم می‌کند: تروریسم و ​​جنگ اسرائیل و غزه برای نابودی رمزارزها به کار گرفته شده است

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا